|
|
|
|
Przetargi
|
|
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: 'Remont chodnika przy ul. Słowackiego w Suchedniowie'
I. Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje remont chodnika przy ul. Słowackiego w Suchedniowie od ulicy Bodzentyńskiej do ulicy Emilii Peck. Obecnie chodnik wykonany jest z płyt betonowych 50x50 x7 na podsypce piaskowej. Remont polegał będzie na wymianie nawierzchni chodnika oraz zjazdów do posesji, wymianie krawężnika oraz obrzeży.
1. Zakres rzeczowy ww. zadania obejmuje między innymi:
a) roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem materiałów pochodzących z rozbiórki,
b) karczowanie krzaków i ścinanie drzew wraz z przewiezieniem dłużyc w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
c) roboty ziemne w tym usunięcie warstwy humusu, zagęszczenie terenu,
d) profilowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne,
e) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
f) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
g) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego,
h) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej - ok. 68 m2,
i) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej - ok. 569 m2,
j) regulację studzienek - 5 szt.,
k) przymocowanie tablic znaków drogowych.
2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie technicznym (załącznik nr 1) przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym.
Uwaga:
Każdy Wykonawca przed złożeniem oferty powinien przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin budowy ponosi Wykonawca.
Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.
Materiały skalkulowane do oferty, potrzebne do realizacji zadania muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne, dopuszczone do stosowania w budownictwie.
Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 28.06.2017r. do godz. 12:00
adres poczty elektronicznej: [email protected] tel. 41 25 23 250 wew. 11
II. Warunki udziału w postępowaniu i realizacji zamówienia
1. Termin wykonania zamówienia: 50 dni od daty podpisania umowy.
2. Cenę oferty należy podać w oparciu o 'formularz ofertowy' (stanowiący załącznik nr 2). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie zadania (w rozbiciu o cenę netto i podatek VAT).
3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.
5. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedna robotą polegającą na budowie/przebudowie/remoncie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 50 tysięcy zł brutto.
6. Pozostałe warunki realizacji zadania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3.
7. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
a) formularz oferty,
b) kosztorys ofertowy,
c) wykaz osób wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie odpowiednich kwalifikacji,
d) wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe ich wykonanie.
8. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania uzasadnienia.
9. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Data wprowadzenia: 2017-06-21 1516 Data upublicznienia: 2017-06-21 Art. czytany: 4088 razy
|
|
» Informacja z otwarcia ofert - wynik postępowania - rozmiar: 223061 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 1 - dokumentacja techniczna - rozmiar: 13188171 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 2 - formularz ofertowy - rozmiar: 13350 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 54272 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 54272 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 4 - kosztorys ofertowy - rozmiar: 15851 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 5 - przedmiar robót - rozmiar: 2141633 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 6 - wykaz osób - rozmiar: 13837 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 7 - wykaz robót - rozmiar: 12825 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Zaproszenie do zlożenia oferty - rozmiar: 20454 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
Wiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
Czwartek - 7:30 - 17:30
Piątek - 7:30 - 13:30
kasa czynna w godz.:
Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
Czwartek - 7:30 - 16:00
Piątek - 7:30 - 12:30
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:
Konto:
25 8520 0007 2001 0000 0097 0022
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- dochody jednostek budżetowych.
Konto
10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
-zobowiązanie pieniężne,
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
- dzierżawy,
- najmy, czynsz,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto
68 8520 0007 2001 0005 5853 0001
- wadia
Konto
83 8520 0007 2001 0000 0097 0045
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
/dvqpq2981b/skrytka
|
|
|