(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
A» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
A» Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I kwartał 2024 r.
A» Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 15 kwietnia 2024 r.
A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
  • Przetargi
  • ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: 'Remont chodnika przy ul. Słowackiego w Suchedniowie'

    I. Opis przedmiotu zamówienia
    Zamówienie obejmuje remont chodnika przy ul. Słowackiego w Suchedniowie od ulicy Bodzentyńskiej do ulicy Emilii Peck. Obecnie chodnik wykonany jest z płyt betonowych 50x50 x7 na podsypce piaskowej. Remont polegał będzie na wymianie nawierzchni chodnika oraz zjazdów do posesji, wymianie krawężnika oraz obrzeży.
    1. Zakres rzeczowy ww. zadania obejmuje między innymi:
    a) roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem materiałów pochodzących z rozbiórki,
    b) karczowanie krzaków i ścinanie drzew wraz z przewiezieniem dłużyc w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
    c) roboty ziemne w tym usunięcie warstwy humusu, zagęszczenie terenu,
    d) profilowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne,
    e) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
    f) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
    g) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego,
    h) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej - ok. 68 m2,
    i) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej - ok. 569 m2,
    j) regulację studzienek - 5 szt.,
    k) przymocowanie tablic znaków drogowych.

    2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie technicznym (załącznik nr 1) przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym.
    Uwaga:
     Każdy Wykonawca przed złożeniem oferty powinien przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin budowy ponosi Wykonawca.
     Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.
     Materiały skalkulowane do oferty, potrzebne do realizacji zadania muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne, dopuszczone do stosowania w budownictwie.

    Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 28.06.2017r. do godz. 12:00
    adres poczty elektronicznej: [email protected] tel. 41 25 23 250 wew. 11
    II. Warunki udziału w postępowaniu i realizacji zamówienia
    1. Termin wykonania zamówienia: 50 dni od daty podpisania umowy.
    2. Cenę oferty należy podać w oparciu o 'formularz ofertowy' (stanowiący załącznik nr 2). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie zadania (w rozbiciu o cenę netto i podatek VAT).
    3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
    4. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.
    5. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedna robotą polegającą na budowie/przebudowie/remoncie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 50 tysięcy zł brutto.
    6. Pozostałe warunki realizacji zadania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3.
    7. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
    a) formularz oferty,
    b) kosztorys ofertowy,
    c) wykaz osób wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie odpowiednich kwalifikacji,
    d) wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe ich wykonanie.
    8. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania uzasadnienia.
    9. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.


    Data wprowadzenia: 2017-06-21 1516
    Data upublicznienia: 2017-06-21
    Art. czytany: 3458 razy

    » Informacja z otwarcia ofert - wynik postępowania - rozmiar: 223061 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 - dokumentacja techniczna - rozmiar: 13188171 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 - formularz ofertowy - rozmiar: 13350 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 54272 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 54272 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 4 - kosztorys ofertowy - rozmiar: 15851 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 5 - przedmiar robót - rozmiar: 2141633 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6 - wykaz osób - rozmiar: 13837 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 7 - wykaz robót - rozmiar: 12825 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zaproszenie do zlożenia oferty - rozmiar: 20454 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów