(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» INFROMACJA BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW w sprawie unieważnienia naboru na wolne stanowisko – Skarbnik Miasta i Gminy Suchedniów
A» Zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzone na dzień 31.12.2023 r.
A» Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
A» Rachunek zysków i strat jednostki sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
A» Bilans jednostki budżetowej lub samorządowego zakładu budżetowego - sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
  • Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie

    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
    1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
    terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2333d394-a4f3-11ec-baa2-b6d934483bfb
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088993/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17 10:05
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
    2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003442/01/P
    2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
    1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Europejskiej: Tak
    2.15.) Nazwa projektu lub programu
    Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014 - 2020
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
    https://miniportal.uzp.gov.pl/
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
    oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
    wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
    między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
    a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
    b) platformy ePUAP : https://epuap.gov.pl
    c) poczty elektronicznej Zamawiającego: [email protected]
    2. Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę muszą posiadać konto na Platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma
    dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3.Wymagania techniczne i
    organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie
    korzystania z miniPortalu.
    4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
    miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
    regulaminu.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Ofertę należy złożyć pod rygorem
    nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
    podpisem zaufanym lub osobistym w jednym z formatów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17
    lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 6. Zamawiający zaleca, aby ofertę
    sporządzić w jednym z niżej wskazanych formatów danych: .pdf, .odt, .doc. .XAdes, .PAdes, .CAdes.
    7. W niniejszym postępowaniu oferty składane są za pomocą systemu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
    8. Wykonawca wchodząc na w/w adres wybiera zakładkę dla Wykonawców, następnie przesyła zaszyfrowaną ofertę przez
    „Formularze do komunikacji” 􀀀„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
    9. W celu identyfikacji postępowania, na które Wykonawca chce złożyć ofertę, w polu wybierz rodzaj identyfikatora postępowania
    wpisuje numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
    budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski

    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 10:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:00
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-03


    Data wprowadzenia: 2022-03-17 1029
    Data upublicznienia: 2022-03-17
    Art. czytany: 1660 razy

    » Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia - rozmiar: 75264 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - rozmiar: 80896 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Odpowiedzi na pytania do SWZ - rozmiar: 419028 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Odpowiedzi na pytania do SWZ 2 - rozmiar: 421776 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 167303 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - rozmiar: 37332 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar elektryka przepompownia - rozmiar: 37888 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » Przedmiar tłocznia elektryka - rozmiar: 117916 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 1098916 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Unieważnienie postępowania - rozmiar: 416422 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 1 - rozmiar: 77163324 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 2 - rozmiar: 86958530 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 3 - rozmiar: 87860672 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 4 - rozmiar: 78671885 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 5 - rozmiar: 76582018 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 6 - rozmiar: 83881466 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załączniki nr 4 do SWZ - wzór umowy - rozmiar: 104556 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 5 do SWZ - wzór karty gwarancyjnej - rozmiar: 74920 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 6 do SWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego - rozmiar: 82527 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 7 do SWZ - wykaz robót - rozmiar: 68690 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 8 do SWZ - wykaz osób - rozmiar: 68603 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiary robót - rozmiar: 331249 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 11 do SWZ - SST - rozmiar: 4070337 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 12 do SWZ - Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP - rozmiar: 2993042 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 13 do SWZ - wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 14 do SWZ- geologia - rozmiar: 86346883 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 1 do SWZ - formularz oferty - rozmiar: 76826 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 2a do SWZ - oświadczenie podmiotu udostępniającego - rozmiar: 81920 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 do SWZ - oświadczenie warunki udziału w postępowaniu - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3a do SWZ - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie odstawy wykluczenia - rozmiar: 82944 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 9 do SWZ częśc 4 - rozmiar: 83564039 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 1 - rozmiar: 59658353 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 2 - rozmiar: 82861848 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 2 - rozmiar: 82861848 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 5 - rozmiar: 77376942 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 6 - rozmiar: 74824226 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 7 - rozmiar: 30255423 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ cz. 3 - rozmiar: 81932835 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów