Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie

2022-03-17 1029
Art. czytany: 1663 razy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2333d394-a4f3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088993/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17 10:05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003442/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014 - 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
b) platformy ePUAP : https://epuap.gov.pl
c) poczty elektronicznej Zamawiającego: [email protected]
2. Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę muszą posiadać konto na Platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma
dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3.Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie
korzystania z miniPortalu.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Ofertę należy złożyć pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub osobistym w jednym z formatów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 6. Zamawiający zaleca, aby ofertę
sporządzić w jednym z niżej wskazanych formatów danych: .pdf, .odt, .doc. .XAdes, .PAdes, .CAdes.
7. W niniejszym postępowaniu oferty składane są za pomocą systemu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
8. Wykonawca wchodząc na w/w adres wybiera zakładkę dla Wykonawców, następnie przesyła zaszyfrowaną ofertę przez
„Formularze do komunikacji” 􀀀„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
9. W celu identyfikacji postępowania, na które Wykonawca chce złożyć ofertę, w polu wybierz rodzaj identyfikatora postępowania
wpisuje numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-03