(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
» Deklaracja dostępności
» Wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Miejskiej
» STANOWISKO DS. EDUKACJI
» Samodzielne stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
  • Wydziały
  • Wydział Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury
  • Wydział Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury

    Wydział Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

    1. Karol Ślusarczyk - Referent

    Do zakresu zadań Wydziału Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury należy m.in.:
    1)prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, wykonaniem i rozliczeniem zadań inwestycyjnych i remontowych, a w szczególności:
    a)udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych niezbędnych do ujęcia w programie rozwoju Gminy uwzględniającym postanowienia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb,
    b)przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań,
    c)prowadzenie zadania inwestycyjnego lub remontowego od fazy projektowej do jego wykonania i końcowego odbioru:
    •przygotowanie formalno – prawne, prowadzenie, nadzorowanie oraz rozliczanie inwestycji realizowanych przez Gminę,
    •zlecenie opracowania dokumentacji projektowo–kosztorysowej wraz z nadzorem nad prawidłowym i terminowym wykonaniem zlecenia,
    •koordynacja spraw związanych z zatwierdzeniem projektów technicznych,
    •uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych i pozwoleń na wykonanie robót,
    •skompletowanie dokumentacji budowy oraz przekazanie wykonawcy placu budowy wraz z niezbędną dokumentacją,
    •kontrola przebiegu robót, udział w odbiorach częściowych oraz odbiorach końcowych,
    •kontrola faktur częściowych i końcowych z uwzględnieniem uprzedniej kontroli jakości, terminowości i zakresu wykonywanych robót budowlanych,
    •nadzorowanie i opiniowanie, w razie potrzeby, postępu i jakości realizowanych inwestycji,
    •sporządzanie stosownych dokumentów do przekazania inwestycji w użytkowanie,
    •sporządzanie dokumentacji inwestycji i końcowe rozliczenie odebranej inwestycji materiałowo i finansowo,
    •uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód i zezwoleń umożliwiających użytkowanie obiektu,
    •organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych oraz zgłaszanie usterek z tytułu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty,
    2)opracowanie wszelkich sprawozdań dotyczących pracy wydziału;
    3)przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z zakresu działania wydziału, do których nie stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
    4)współpraca z Samodzielnym stanowiskiem ds. Zamówień Publicznych w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
    5)współpraca z Samodzielnym stanowiskiem ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych, w szczególności w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do aplikowania o pozyskanie dofinansowania na realizację zadań planowanych do realizacji przez Gminę;
    6)wykonywanie zadań zarządcy dróg gminnych, w tym m.in.:
    a)opracowywanie projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich,
    b)pełnienie funkcji inwestora,
    c)utrzymanie części drogi, urządzeń drogi, budowli ziemnych, drogowych obiektów inżynierskich, znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, z wyjątkiem części pasa drogowego,
    d)realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,
    e)przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie innych zadań na rzecz obronności kraju,
    f)koordynacja robót w pasie drogowym,
    g)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i zjazdy z dróg oraz naliczanie opłat i kar pieniężnych,
    h)prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom,
    i)sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad,
    j)przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich w tym weryfikacja cech i wskazanie usterek, które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym stan bezpieczeństwa szczególnie zagrożonych uczestników ruchu drogowego,
    k)wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających,
    l)wprowadzanie ograniczeń lub zamykanie dróg i drogowych obiektów inżynierskich dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów drogami różnej kategorii, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
    m)dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego,
    n)utrzymywanie zieleni przydrożnej, w tym sadzenie i usuwanie drzew oraz krzewów,
    o)zarządzanie i utrzymywanie kanałów technologicznych i naliczanie opłat,
    p)uzgadnianie lokalizacji ogrodzeń od strony dróg i placów gminnych,
    q)uczestnictwo w naradach koordynacyjnych Starostwa Powiatowego,
    7)wykonywanie zadań wynikających z ustawy o publicznym transporcie zbiorowym w tym w szczególności:
    a)organizowanie publicznego transportu zbiorowego w zakresie gminnych przewozów pasażerskich,
    b)opiniowanie i uzgadnianie rozkładów jazdy dla przewoźników,
    c)wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób,
    d)określanie zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych,
    e)naliczanie opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych,
    f)budowa, utrzymanie i remont przystanków komunikacyjnych,
    g)wykonywanie zadań wynikających z art. 50a ustawy prawo o ruchu drogowym,
    h)wydawanie licencji na wykonywanie krajowego transportu taksówkami.


    Data wprowadzenia: 2025-03-19 0944
    Data upublicznienia: 2025-03-19
    Art. czytany: 36 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
    Czwartek - 7:30 - 17:30
    Piątek - 7:30 - 13:30

    kasa czynna w godz.:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
    Czwartek - 7:30 - 16:00
    Piątek - 7:30 - 12:30


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów