(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» STANOWISKO DS. EDUKACJI
» Samodzielne stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
» Obsługa Prawna
» Wydział Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury
» Referat Ochrony Środowiska
  • Struktura organizacyjna
  • ORGANIZACJA URZĘDU

    Struktura organizacyjna Urzędu Miasta i Gminy

    1. Kierownikiem Urzędu jest Burmistrz.
    2. Burmistrz kieruje Urzędem przy pomocy Zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika.
    3. W czasie nieobecności Burmistrza, obowiązki Kierownika Urzędu pełni Zastępca Burmistrza,
    a w przypadku jego nieobecności - Sekretarz.
    4. Pracą wydziałów kierują Naczelnicy.
    5. Pracą referatów kierują Kierownicy.
    6. Pracą Wydziału Finansowego kieruje Skarbnik. Podczas nieobecności Skarbnika jego obowiązki
    pełni Zastępca Skarbnika. Zastępca Skarbnika prowadzi nadzór nad księgowością budżetową.
    7. Pracą Urzędu Stanu Cywilnego kieruje Kierownik.
    8. W czasie nieobecności Kierownika komórki organizacyjnej, zastępstwo pełni zastępca Naczelnika, a w przypadku gdy nie wyznaczono zastępcy, wyznaczony przez Kierownika pracownik.

    W Urzędzie tworzy się następujące komórki organizacyjne:
    1) wydziały – wydział jest jednostką organizacyjną, zatrudniającą co najmniej trzech pracowników zajmujących się kategoriami spraw należących do wydziału;
    2) referaty – referat jest jednostkę organizacyjną, zatrudniająca co najmniej 2 pracowników zajmujących się tymi samymi kategoriami spraw. Referat może być tworzony w ramach wydziału lub poza strukturą wydziału. Referat utworzony poza strukturą wydziału jest referatem samodzielnym;
    3) samodzielne stanowiska pracy – samodzielnym stanowiskiem pracy jest najmniejsza jednostka organizacyjna, którą tworzy się w konieczności organizacyjnego wyodrębnienia struktury realizującej jedną kategorię spraw. Samodzielne stanowisko może być tworzone w ramach wydziału, referatu lub poza ich strukturą.

    W przypadkach uzasadnionych wielkością realizacji zadań przez wydział, Burmistrz może utworzyć stanowisko zastępcy Naczelnika wydziału.

    W ramach struktury organizacyjnej wyodrębnia się następujące komórki organizacyjne:
    1) Wydział Finansowy (znak: FN);
    2) Wydział Organizacyjny (OR);
    3) Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego i Rozwoju (GPR);
    4) Referat Ochrony Środowiska (znak: OŚ);
    5) Wydział Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury (znak: IBI);
    6) Urząd Stanu Cywilnego (znak: USC);
    7) Samodzielne stanowiska pracy:
    a) Inspektor Ochrony Danych (znak: IOD);
    b) Audytor Wewnętrzny (AW),
    c) Obsługa Prawna (znak: OP),
    d) Samodzielne Stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego (OC),
    e) Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych (znak: ZP),
    f) Samodzielne Stanowisko ds. Edukacji (znak: ED),
    g) Samodzielne Stanowisko ds. Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych (znak: SPB).


    Data wprowadzenia: 2025-03-18 1515
    Data upublicznienia: 2025-03-18
    Art. czytany: 51 razy

    » Schemat organizacyjny - rozmiar: 168430 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Struktura stanowisk - rozmiar: 197914 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
    Czwartek - 7:30 - 17:30
    Piątek - 7:30 - 13:30

    kasa czynna w godz.:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
    Czwartek - 7:30 - 16:00
    Piątek - 7:30 - 12:30


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów