|
|
|
|
Struktura organizacyjna
|
|
ORGANIZACJA URZĘDU
Struktura organizacyjna Urzędu Miasta i Gminy
1. Kierownikiem Urzędu jest Burmistrz.
2. Burmistrz kieruje Urzędem przy pomocy Zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika.
3. W czasie nieobecności Burmistrza, obowiązki Kierownika Urzędu pełni Zastępca Burmistrza,
a w przypadku jego nieobecności - Sekretarz.
4. Pracą wydziałów kierują Naczelnicy.
5. Pracą referatów kierują Kierownicy.
6. Pracą Wydziału Finansowego kieruje Skarbnik. Podczas nieobecności Skarbnika jego obowiązki
pełni Zastępca Skarbnika. Zastępca Skarbnika prowadzi nadzór nad księgowością budżetową.
7. Pracą Urzędu Stanu Cywilnego kieruje Kierownik.
8. W czasie nieobecności Kierownika komórki organizacyjnej, zastępstwo pełni zastępca Naczelnika, a w przypadku gdy nie wyznaczono zastępcy, wyznaczony przez Kierownika pracownik.
W Urzędzie tworzy się następujące komórki organizacyjne:
1) wydziały – wydział jest jednostką organizacyjną, zatrudniającą co najmniej trzech pracowników zajmujących się kategoriami spraw należących do wydziału;
2) referaty – referat jest jednostkę organizacyjną, zatrudniająca co najmniej 2 pracowników zajmujących się tymi samymi kategoriami spraw. Referat może być tworzony w ramach wydziału lub poza strukturą wydziału. Referat utworzony poza strukturą wydziału jest referatem samodzielnym;
3) samodzielne stanowiska pracy – samodzielnym stanowiskiem pracy jest najmniejsza jednostka organizacyjna, którą tworzy się w konieczności organizacyjnego wyodrębnienia struktury realizującej jedną kategorię spraw. Samodzielne stanowisko może być tworzone w ramach wydziału, referatu lub poza ich strukturą.
W przypadkach uzasadnionych wielkością realizacji zadań przez wydział, Burmistrz może utworzyć stanowisko zastępcy Naczelnika wydziału.
W ramach struktury organizacyjnej wyodrębnia się następujące komórki organizacyjne:
1) Wydział Finansowy (znak: FN);
2) Wydział Organizacyjny (OR);
3) Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego i Rozwoju (GPR);
4) Referat Ochrony Środowiska (znak: OŚ);
5) Wydział Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury (znak: IBI);
6) Urząd Stanu Cywilnego (znak: USC);
7) Samodzielne stanowiska pracy:
a) Inspektor Ochrony Danych (znak: IOD);
b) Audytor Wewnętrzny (AW),
c) Obsługa Prawna (znak: OP),
d) Samodzielne Stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego (OC),
e) Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych (znak: ZP),
f) Samodzielne Stanowisko ds. Edukacji (znak: ED),
g) Samodzielne Stanowisko ds. Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych (znak: SPB).
Data wprowadzenia: 2025-03-18 1515 Data upublicznienia: 2025-03-18 Art. czytany: 53 razy
|
|
» Schemat organizacyjny - rozmiar: 168430 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Struktura stanowisk - rozmiar: 197914 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Karolina Długosz
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
Czwartek - 7:30 - 17:30
Piątek - 7:30 - 13:30
kasa czynna w godz.:
Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
Czwartek - 7:30 - 16:00
Piątek - 7:30 - 12:30
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:
Konto:
25 8520 0007 2001 0000 0097 0022
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- dochody jednostek budżetowych.
Konto
10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
-zobowiązanie pieniężne,
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
- dzierżawy,
- najmy, czynsz,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto
68 8520 0007 2001 0005 5853 0001
- wadia
Konto
83 8520 0007 2001 0000 0097 0045
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
/dvqpq2981b/skrytka
|
|
|