(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
» Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I kwartał 2024 r.
» Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 15 kwietnia 2024 r.
» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 389001 T WRAZ Z BUDOWĄ MOSTU NA RZECE ŻARNÓWCE

    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
    1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
    jednostka samorządu terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: 'Rozbudowa drogi gminnej Nr
    389001T wraz z budową mostu na rzece Żarnówce'.
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e07280b-4398-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268582/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15 14:19
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
    2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011493/06/P
    2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
    1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa drogi gminnej Nr
    389001T wraz z budową mostu na rzece Żarnówce
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
    94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: GNI.271.7.2021.AJ
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
    odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
    przedmiotu zamówienia: Nie
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
    pn.: Rozbudowa drogi gminnej Nr 389001T wraz z budową mostu na rzece Żarnówce”.
    2. Zamówienie obejmuje pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami
    budowlanymi w zakresie branży mostowej oraz branży drogowej.
    3. Inspektorzy nadzoru branży mostowej i drogowej (każdy z nich) zobowiązani są wizytować
    budowę minimum 1 raz w tygodniu każdorazowo, przez co najmniej 2 godziny przez cały okres
    realizacji robót budowlanych objętych niniejszym nadzorem.
    4. Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniła funkcję zarówno inspektora branży mostowej jak
    i inspektora branży drogowej, jeżeli posiada odpowiednie uprawnienia budowlane opisane
    w warunkach udziału w postępowaniu w SWZ.
    5. Wskazany w ppkt. 3 wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że
    inspektorzy muszą być obecni zawsze wtedy, kiedy ich obecność jest wymagana. Inspektorzy
    muszą również być obecni na budowie na każde wezwanie Zamawiającego.
    6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani będą wykonywać czynności w sposób
    określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
    7. Zakres rzeczowy inwestycji objętej nadzorem obejmuje m.in.:
    1) roboty rozbiórkowe obejmują całkowite rozebranie istniejącego mostu oraz istniejącej
    infrastruktury drogowej na odcinkach dojazdowych przed i za obiektem. Roboty rozbiórkowe
    należy prowadzić połówkowo.
    2) przebudowywany odcinek drogi L= 48,00 m o szerokości 2 x 2,75 m posiadał będzie następujące parametry:
    a) spadek poprzeczny jednostronny 2%,
    b) szerokość chodnika 2,0 m (chodnik jednostronny),
    c) kategoria ruchu KR 3,
    d) klasa techniczna drogi L,
    e) prędkość projektowa Vp = 50 km/h.
    f) konstrukcja jezdni:
    - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S – 4 cm,
    - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W – 5 cm,
    - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P – 7 cm,
    - podbudowa z mieszanki kruszywowej niezwiązanej o uziarnieniu 0/31,5 C90/3 – 20 cm,
    - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym lub gruntu
    stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 22 cm,
    - warstwa ulepszona podłoża gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 25 cm.
    3) szerokość poboczy utwardzonych z destruktu asfaltowego uzyskanego z rozbiórki
    nawierzchni drogi gr. 15 cm szerokość min. 1,0 m,
    4) planowany do realizacji obiekt mostowy posiadał będzie następujące parametry:
    a) klasa obciążenia – II klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2,
    b) szerokość jezdni 2x2,75 m,
    c) szerokość użytkowa chodnika 1 x 2,0 m,
    d) spadek poprzeczny jezdni – jednostronny 2%,
    e) światło poziome pod obiektem – 9,0 m,
    f) światło pionowe pod obiektem (maksymalne) – 2,19 m,
    g) długość całkowita mostu (wraz ze skrzydłami) – 18,20 m,
    h) rozpiętość teoretyczna przęsła (w osiach podpór) – 9,60 m,
    i) szerokość całkowita obiektu – 9,35 m,
    j) wysokość konstrukcyjna – 0,60 m,
    k) kąt skrzyżowania osi przęsła mostu z osią podpór – 90o
    5) wykonanie pustego kanału technologicznego w kapie chodnikowej.
    6) Wykonanie kanalizacji deszczowej ze studzienkami z osadnikami z odprowadzeniem
    do rzeki poprzez projektowane betonowe prefabrykowane wyloty.
    8. Dokumentacja projektowa obejmująca wskazane zadanie inwestycyjne dostępna jest
    na stronie internetowej www.suchedniow.bip.doc.pl w zakładce zamówienia publiczne,
    zamówienia powyżej 130 000,00 zł, postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację
    zadania
    pn.: 'Rozbudowa drogi gminnej Nr 389001T wraz z budową mostu na rzece Żarnówce'.
    9. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należało będzie między innymi:
    a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej w oparciu o którą wykonywane będą
    nadzorowane roboty budowlane,
    b) znajomość umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą oraz Podwykonawcami,
    c) kontrolowanie pod względem terminowości rozpoczęcia i wykonywania robót budowlanych
    zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, dokumentacją projektową, SST oraz
    zapisami SWZ,
    d) podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu
    w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub zawartą
    umową pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
    e) akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji zadania inwestycyjnego dostarczonych
    przez Wykonawcę,
    f) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z
    projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
    g) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy
    wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;
    h) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
    uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach
    odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do
    użytkowania;
    i) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także,
    na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
    j) rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron,
    k) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę,
    l) potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na
    realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót.
    m) uczestniczenie w radach budowy z Wykonawcą oraz Zamawiającym,
    n) analiza wszelkich dokumentów dotyczących budowy przedkładanych przez Wykonawcę, tj,
    dokumentów sprzedaży, wyceny ewentualnych robót zamiennych, propozycji zastosowania
    rozwiązań równoważnych itp.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    71540000-5 - Usługi zarządzania budową
    71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
    kryteriami.
    2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza może zdobyć
    maksymalnie 100 punktów.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60,00
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wizyt na budowie w ciągu tygodnia inspektora nadzoru branży
    mostowej.
    4.3.6.) Waga: 40,00
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 11:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 13:00
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29


    Data wprowadzenia: 2021-11-15 1521
    Data upublicznienia: 2021-11-15
    Art. czytany: 6887 razy

    » INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - rozmiar: 331102 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 156893 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 962004 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wynik postępowania - rozmiar: 339731 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załączniki nr 7 do SWZ - rozmiar: 33145 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 7 do SWZ - rozmiar: 33145 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 1 - rozmiar: 26905 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 2 - rozmiar: 75264 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3 - rozmiar: 19390 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4a do SWZ - rozmiar: 18451 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4 do SWZ - rozmiar: 17490 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 5 do SWZ - rozmiar: 118784 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 6 do SWZ - rozmiar: 2993042 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów