OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 389001 T WRAZ Z BUDOWĄ MOSTU NA RZECE ŻARNÓWCE

2021-11-15 1521
Art. czytany: 6900 razy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: 'Rozbudowa drogi gminnej Nr
389001T wraz z budową mostu na rzece Żarnówce'.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e07280b-4398-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268582/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15 14:19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011493/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa drogi gminnej Nr
389001T wraz z budową mostu na rzece Żarnówce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GNI.271.7.2021.AJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
pn.: Rozbudowa drogi gminnej Nr 389001T wraz z budową mostu na rzece Żarnówce”.
2. Zamówienie obejmuje pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami
budowlanymi w zakresie branży mostowej oraz branży drogowej.
3. Inspektorzy nadzoru branży mostowej i drogowej (każdy z nich) zobowiązani są wizytować
budowę minimum 1 raz w tygodniu każdorazowo, przez co najmniej 2 godziny przez cały okres
realizacji robót budowlanych objętych niniejszym nadzorem.
4. Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniła funkcję zarówno inspektora branży mostowej jak
i inspektora branży drogowej, jeżeli posiada odpowiednie uprawnienia budowlane opisane
w warunkach udziału w postępowaniu w SWZ.
5. Wskazany w ppkt. 3 wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że
inspektorzy muszą być obecni zawsze wtedy, kiedy ich obecność jest wymagana. Inspektorzy
muszą również być obecni na budowie na każde wezwanie Zamawiającego.
6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani będą wykonywać czynności w sposób
określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
7. Zakres rzeczowy inwestycji objętej nadzorem obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe obejmują całkowite rozebranie istniejącego mostu oraz istniejącej
infrastruktury drogowej na odcinkach dojazdowych przed i za obiektem. Roboty rozbiórkowe
należy prowadzić połówkowo.
2) przebudowywany odcinek drogi L= 48,00 m o szerokości 2 x 2,75 m posiadał będzie następujące parametry:
a) spadek poprzeczny jednostronny 2%,
b) szerokość chodnika 2,0 m (chodnik jednostronny),
c) kategoria ruchu KR 3,
d) klasa techniczna drogi L,
e) prędkość projektowa Vp = 50 km/h.
f) konstrukcja jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S – 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W – 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P – 7 cm,
- podbudowa z mieszanki kruszywowej niezwiązanej o uziarnieniu 0/31,5 C90/3 – 20 cm,
- warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym lub gruntu
stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 22 cm,
- warstwa ulepszona podłoża gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 25 cm.
3) szerokość poboczy utwardzonych z destruktu asfaltowego uzyskanego z rozbiórki
nawierzchni drogi gr. 15 cm szerokość min. 1,0 m,
4) planowany do realizacji obiekt mostowy posiadał będzie następujące parametry:
a) klasa obciążenia – II klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2,
b) szerokość jezdni 2x2,75 m,
c) szerokość użytkowa chodnika 1 x 2,0 m,
d) spadek poprzeczny jezdni – jednostronny 2%,
e) światło poziome pod obiektem – 9,0 m,
f) światło pionowe pod obiektem (maksymalne) – 2,19 m,
g) długość całkowita mostu (wraz ze skrzydłami) – 18,20 m,
h) rozpiętość teoretyczna przęsła (w osiach podpór) – 9,60 m,
i) szerokość całkowita obiektu – 9,35 m,
j) wysokość konstrukcyjna – 0,60 m,
k) kąt skrzyżowania osi przęsła mostu z osią podpór – 90o
5) wykonanie pustego kanału technologicznego w kapie chodnikowej.
6) Wykonanie kanalizacji deszczowej ze studzienkami z osadnikami z odprowadzeniem
do rzeki poprzez projektowane betonowe prefabrykowane wyloty.
8. Dokumentacja projektowa obejmująca wskazane zadanie inwestycyjne dostępna jest
na stronie internetowej www.suchedniow.bip.doc.pl w zakładce zamówienia publiczne,
zamówienia powyżej 130 000,00 zł, postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację
zadania
pn.: 'Rozbudowa drogi gminnej Nr 389001T wraz z budową mostu na rzece Żarnówce'.
9. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należało będzie między innymi:
a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej w oparciu o którą wykonywane będą
nadzorowane roboty budowlane,
b) znajomość umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą oraz Podwykonawcami,
c) kontrolowanie pod względem terminowości rozpoczęcia i wykonywania robót budowlanych
zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, dokumentacją projektową, SST oraz
zapisami SWZ,
d) podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu
w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub zawartą
umową pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
e) akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji zadania inwestycyjnego dostarczonych
przez Wykonawcę,
f) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z
projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
g) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy
wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;
h) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach
odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do
użytkowania;
i) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także,
na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
j) rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron,
k) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę,
l) potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na
realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót.
m) uczestniczenie w radach budowy z Wykonawcą oraz Zamawiającym,
n) analiza wszelkich dokumentów dotyczących budowy przedkładanych przez Wykonawcę, tj,
dokumentów sprzedaży, wyceny ewentualnych robót zamiennych, propozycji zastosowania
rozwiązań równoważnych itp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
kryteriami.
2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza może zdobyć
maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wizyt na budowie w ciągu tygodnia inspektora nadzoru branży
mostowej.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29