(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ NR 1
» Rozkład Jazdy do Lokali Wyborczych w dniu 21.04.2024
» INFORMACJA Miejskiej Komisji Wyborczej w Suchedniowie o pełnionych dyżurach w dniach 20-21.04.2024 r.
» Zmiany w składach obwodowych komisji wyborczych
» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, GG-II.6821.3.5.2023
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
  • Ogłoszenie o zamówieniu na realizację zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawskiej w Suchedniowie”.

    Ogłoszenie o zamówieniu na realizację zadania pn.: 'Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawskiej w Suchedniowie'.

    I. Informacje ogólne

    1. Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. W przypadku wątpliwości czy niejasności, Wykonawca winien przyjąć, że w pierwszej kolejności mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych, następnie zapisy niniejszej SWZ oraz treść ogłoszenia o zamówieniu.
    2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020.
    3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty dla robót budowlanych, o której mowa
    w art. 3 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    4. Zamawiający w oparciu o zapisy art. 274 ust. 1 ustawy wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni
    od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych.
    5. Zamawiający informuje, że w bieżącym postępowaniu zgodnie z art. 95 ustawy wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na pracy fizycznej oraz kierowaniu sprzętem budowlanym muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Sposób weryfikacji zatrudniania osób wykonujących w/w czynności oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określony został w załączniku nr 5 do SWZ – wzorze umowy.
    6. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, na którym wykonywane będą w/w roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku
    w godz. 8.00 - 14.00. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić do Zamawiającego pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 2 dni przed planowanym terminem
    jej przeprowadzenia. Zamawiający potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej
    we wnioskowanym terminie. Zamawiający nie warunkuje ważności oferty od odbycia wizji lokalnej.
    7. Zamawiający informuje ponadto, że w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje:
    a) wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji,
    b) zawarcia umowy ramowej,
    c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
    d) prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych, rozliczenia będą dokonywane w PLN,
    e) określenia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96. ust. 2 pkt 2,
    f) zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców,
    o których mowa w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    g) zorganizowania zebrania informacyjnego Wykonawców.
    8. Zamawiający unieważni postępowanie na podstawie przesłanek przewidzianych w ustawie Pzp.
    9. Do postępowania bezpośrednio stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz rozporządzeń wydanych
    na podstawie tej ustawy. We wszelkich uregulowanych jak i nieuregulowanych w niniejszej SWZ sprawach stosuje się przepisy tych aktów.

    II. Przedmiot zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: 'Budowa kanalizacji sanitarnej
    w ul. Warszawskiej w Suchedniowie'.
    2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w tym kanału głównego grawitacyjnego, rurociągu ciśnieniowego oraz przepompownię ścieków służącą do odprowadzania ścieków sanitarnych z posesji zlokalizowanych wzdłuż ulicy Warszawskiej w Suchedniowie.
    W ramach zadania wykonane zostaną również wysięgniki w ul Młynarskiej i Kopalnianej.
    3. Zamówienie obejmuje m. in.
    1) budowę odcinka kanalizacji grawitacyjnej z rur i kształtek kanalizacyjnych, kielichowych PVC klasy min. SN8 o średnicy 200/5.9 mm o długości 3194 mb wraz z odcinkami należącymi do sieci z rur PVC 160 mm – L = 10, rury PVC z jednorodnego materiału, lite bez łączenia z innymi materiałami,
    2) budowę odcinka kanalizacji ciśnieniowej z rur PE 100 SDR 11 o średnicy 110/6.6 mm o długości – 1015 mb,
    3) montaż studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych żelbetowych o średnicy 1,2 m – 63 kpl.,
    4) montaż studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych o średnicy 1000 mm – 55 kpl.,
    5) montaż trójników PVC 200/160/200 – 10 szt.,
    6) montaż studzienek rewizyjnych na rurociągu tłocznym średnicy 1,2 m – 2 kpl.,
    7) budowę studni rozprężnej betonowej o średnicy 1,0 m – 1 kpl.,
    8) budowę hydrantu p.poż, nadziemnego dn 80 – 1 szt.
    9) wykonanie oznakowania studzienek kanalizacyjnych na trasie,
    10) budowę tłoczni ścieków sieciowej P1 – zbiornik z polimerobetonu wraz z całym osprzętem , wyposażeniem oraz oprogramowaniem i zasilaniem tłoczni 1,50m – 1 kpl. Teren tłoczni
    w ramach zadania należy utwardzić i ogrodzić.
    11) włączenie kanału sanitarnego do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej,
    12) wykonanie oznakowania studzienek kanalizacyjnych na trasie sieci,
    13) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury krzyżującej się z projektowaną siecią kanalizacji sanitarnej,
    14) wykonanie wszelkich robót odtworzeniowych zarówno na działkach drogowych jak
    i prywatnych po wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej.
    4. Szczegółowo zakres zamówienia opisany został w załączniku nr 2 do SWZ.

    KOD CPV GŁÓWNY:
    45232440-8 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
    KODY CPV POZOSTAŁE:
    45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę
    45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
    45232420-2 roboty w zakresie ścieków
    45232423-3 roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

    III. Terminy
    1. Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym.
    2. Oferta winna być zaszyfrowana.
    3. Ofertę należy złożyć poprzez system https://miniportal.uzp.gov.pl poprzez Formularz do komunikacji ->Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnych na platformie ePUAP (system miniportal.gov.pl po wybraniu formularzu do komunikacji automatycznie przekierowuje na platformę ePUAP).
    4. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie z SWZ należy złożyć w terminie do dnia 17.09.2021 r. do godziny 10:00.
    5. Zamawiający informuje, że odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
    6. Wykonawca po przesłaniu oferty za pomocą Formularza do złożenia lub wycofania oferty
    na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer należy zapisać i zachować. Będzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.
    7. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
    8. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może wycofać złożonej oferty.
    9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.09.2021 r. o godzinie 12:00.

    IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
    1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
    - Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
    2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
    o ile wynika to z odrębnych przepisów:
    - Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
    3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    a) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN,
    4) zdolności technicznej lub zawodowej:
    Zamawiający uzna w/w warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
    a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował
    co najmniej jedno zadanie (w ramach jednej umowy z Zamawiającym) polegające
    na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów liniowych w przebiegu podziemnym obejmujących kanalizację sanitarną lub kanalizację deszczową lub kanalizację ogólnospławną o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto.
    Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego załącznika nr 8 do SWZ – wykazu robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
    i podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie
    z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
    o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
    o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
    b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jaka zostanie jej powierzona tj.:
    Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiadająca doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat, jako kierownik robót/kierownik budowy/inspektor nadzoru inwestorskiego na min. 1 zadaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) związanym z robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów liniowych w przebiegu podziemnym obejmujących kanalizację sanitarną lub kanalizację deszczową lub kanalizację ogólnospławną o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto.
    Kierownikiem robót elektrycznych – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    Wskazane osoby powinny posiadać wymagane uprawnienia budowlane i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego załącznika nr 9 do SWZ - wykazu osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo Budowlane


    Data wprowadzenia: 2021-09-02 1518
    Data upublicznienia: 2021-09-02
    Art. czytany: 1972 razy

    » Dokumentacja badań podłoża gruntowego - rozmiar: 20438584 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ - rozmiar: 339237 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - rozmiar: 368592 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Odpowiedzi na pytania do treści SWZ - rozmiar: 209193 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 171535 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozmiar: 966413 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozmiar: 966413 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załączniki nr 5 - rozmiar: 104702 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 5a - rozmiar: 75472 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 6 - rozmiar: 75712 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 7 - rozmiar: 83148 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 8 - rozmiar: 68500 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 9 - rozmiar: 68487 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 1 - rozmiar: 76934 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 1 - rozmiar: 76934 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 10 do SWZ str. 1 - 30 - rozmiar: 37173632 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 10 do SWZ str. 31 - 60 - rozmiar: 93476711 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Załącznik nr 10 do SWZ str. 61 - 90 - rozmiar: 30194187 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 10 do SWZ str. 91 - 119 - rozmiar: 84205126 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 11 - przedmiary robót - rozmiar: 169019 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 12 - SST - rozmiar: 8808987 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 13 - decyzja o pozwoleniu na budowę - rozmiar: 701778 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 - rozmiar: 74428 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 4a do SWZ - rozmiar: 81408 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 4 do SWZ - rozmiar: 81920 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów