|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi |  |  |  | 
| Zaproszenie do złożenia oferty na: 'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej w Suchedniowie”. 
 Zaproszenie do złożenia oferty na:
 'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej w Suchedniowie”.
 
 Postępowanie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U . z 2017 r. poz. 1579  ze zm.) w oparciu o art. 4 pkt 8.
 
 I. Zamawiający:  Gmina Suchedniów z siedzibą: ul. Fabryczna 5, 26 - 130 Suchedniów tel. (41) 25 43 250, faks (41) 25 43 090, e-mail: [email protected]
 
 II. Przedmiot zamówienia
 
 1. Nazwa zadania: 'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej
 w Suchedniowie”.
 
 2. Zakres zamówienia:
 1)	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej
 w Suchedniowie na terenie PKP S.A przy linii kolejowej nr 8.
 2)	Lokalizacja: działka nr ewid. geod. 309/7 (działka należąca do PKP S.A., Zamawiający posiada zgodę na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane).
 3)	Dane techniczne do projektowania:
 a.	długość zatoki około 80 metrów, szerokość zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
 b.	nawierzchnia – tłuczeń,
 c.	odwodnienie powierzchniowe,
 d.	włączenie do drogi publicznej,
 e.	zatoka wyposażona musi zostać w peron (nawierzchnia z kostki betonowej), oraz wiatę przystankową wraz z koszem na śmieci.
 
 4)	Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekt oznakowania, który podlega zatwierdzeniu przez zarządzającego (Starostę Skarżyskiego).
 5)	Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich zgód i uzgodnień między innymi z:
 a.	PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie,
 b.	Zakładem Gospodarki Komunalnej,
 c.	Burmistrzem Miasta i Gminy,
 d.	Starostą Skarżyskim.
 
 6)	Prace projektowe należy wykonać zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz załącznikiem nr 4 i 5 do niniejszego zapytania.
 7)	Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację w zakresie:
 a.	wykonania map sytuacyjno – wysokościowych do celów projektowych,
 b.	inwentaryzacji stanu istniejącego w terenie w celu optymalizacji kosztów budowy zatoki,
 c.	opracowania dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami, w 5 egzemplarzach w formie analogowej (w tym 4 składane do organu wydającego decyzję o pozwoleniu na budowę),  oraz w formie cyfrowej (na nośniku CD-R lub DVD +/-R). Cyfrowa wersja dokumentacji opracowana w ramach przedmiotu zamówienia, ma być przekazana w formacie edytowanym przez MS Office (WORD, Excel), natomiast rysunki przez program CAD (Auto – Cad, Microstation). Dodatkowo należy przekazać cyfrową wersję opracowanej dokumentacji w formacie pdf.,
 d.	opracowania planu BIOZ dla projektu,
 e.	opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (4 egz.
 w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej),
 f.	opracowania pełnego kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (po 1 egz.
 w wersji papierowej i elektronicznej).
 g.	Wykonawca będzie reprezentował Zamawiającego i występował w jego imieniu
 w sprawach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej na podstawie otrzymanego od Zamawiającego upoważnienia do reprezentowania.
 h.	Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień i opinii Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej.
 8)	Dokumentacja musi być zgodna z następującymi aktami prawnymi:
 a.	Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r.
 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 poz. 124)
 b.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2015 poz. 1314)
 z załącznikami.
 c.	Ustawa Prawo o ruchu drogowym Dz. U. 2017 poz. 1260.
 d.	Dokumentacja winna być sporządzona zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi
 w dniu odbioru przedmiotu umowy.
 9)	Wykonawca w terminie wyznaczonym na realizację zadania zobowiązany jest do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
 3. Termin realizacji zamówienia:  od dnia podpisania umowy do 07.09.2018 r.
 
 III. Warunki udziału w postępowaniu
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować:
 - 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej.
 
 
 
 IV. Skład oferty
 
 Oferta Wykonawcy musi zawierać:
 a) wypełniony formularz oferty,
 b) wykaz osób, sporządzony w oparciu o załącznik nr 2 do zapytania,
 c) kserokopie poświadczonych za zgodność uprawnień budowlanych wraz z informacją                              o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z posiadaniem ubezpieczenia OC.
 
 V. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
 
 Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o poniższe kryterium:
 cena oferty – 100%
 Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę.
 
 VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
 1. Cenę oferty brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejscu po przecinku.
 2. Łączna cena oferty musi obejmować cały zakres zamówienia.
 3. W cenie oferty należy uwzględnić także inne koszty, o ile Wykonawca je przewiduje (np. koszty dojazdu, opłaty, ubezpieczenia itp.).
 4. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji zamówienia.
 
 VII. Miejsce i termin składania ofert
 Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 05.06.2018 r.
 adres poczty elektronicznej [email protected] faks: (041) 25 43 090
 VIII. Osoba/y uprawniona/e do kontaktu i sposób kontaktu
 1.	Wszelkie wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (e-mail: [email protected]).
 2.	Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
 - Pani Agnieszka Jaszczur, tel. 041 25 43 250 wew. 11
 - Pan Krzysztof Kołda tel. 0 41 25 43 250 wew. 37
 
 IX. Informacje dodatkowe
 1.	O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi umieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie.
 2.	Oferent może zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego.
 3.	Postępowanie może zostać przez Zamawiającego w każdym czasie unieważnione  bez podawania przyczyny.
 
 X. Załączniki:
 Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy,
 Załącznik nr 2 -  Wykaz osób,
 Załącznik Nr 3 – Koncepcja zatoki autobusowej
 Załącznik nr 4 – Uzgodnienia Polskie Koleje Państwowe S. A. PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie.
 Załącznik nr 5 – Uzgodnienia nr IZDK g-210-10/2017 PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Zakład Linii Kolejowych w Kielcach Dział Nawierzchni, Obiektów Inżynieryjnych Budynków i Budowli.
 
 
 Data wprowadzenia: 2018-05-29 1133
 Data upublicznienia: 2018-05-29
 Art. czytany: 4469 razy
 
 
 |  |  | » Informacja z otwarcia ofert  - rozmiar: 874288 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  | » Załącznik nr 2  - rozmiar: 31744 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  | » Załącznik nr 3  - rozmiar: 1267186 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  | » załącznik nr 4 - rozmiar: 1360578 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  | » Załącznik nr 5  - rozmiar: 1101778 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  | » Zaproszenie do złożenia oferty + załącznik 1 - rozmiar: 71168 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  |  Wiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Miasta i Gminy Suchedniów 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
 Czwartek - 7:30 - 17:30
 Piątek - 7:30 - 13:30
 
 kasa czynna w godz.:
 Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
 Czwartek - 7:30 - 16:00
 Piątek - 7:30 - 12:30
 
 
 Dziennik Ustaw
 Monitor Polski
 
 Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:
 
 Konto:
 
 25 8520 0007 2001 0000 0097 0022
 
 - subwencje, dotacje, dofinansowania,
 - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
 - dochody z Urzędów Skarbowych,
 - dochody jednostek budżetowych.
 
 
 Konto
 
 10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
 
 - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
 -zobowiązanie pieniężne,
 - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
 - dzierżawy,
 - najmy, czynsz,
 - zajęcie pasa drogowego,
 - udostępnienie danych osobowych,
 - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
 
 
 Konto
 
 68 8520 0007 2001 0005 5853 0001
 
 - wadia
 
 
 Konto
 
 83 8520 0007 2001 0000 0097 0045
 
 - opłaty  za gospodarowanie odpadami komunalnymi
 
 
 
 
 Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
 
 /dvqpq2981b/skrytka
 
 |  |  |  |