(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Postanowienie Nr 630/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zwołania pierwszego posiedzenia obwodowej komisji wyborczej w wyborach ponownych do Rady Miejskiej
A» Postanowienie Nr 629/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie powołania obwodowej komisji wyborczej w gminie Suchedniów
A» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
A» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
A» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 19 listopada 2024 r.
  • Przetargi
  • Zaproszenie do złożenia oferty na: 'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej w Suchedniowie”.

    Zaproszenie do złożenia oferty na:
    'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej w Suchedniowie”.

    Postępowanie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U . z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) w oparciu o art. 4 pkt 8.

    I. Zamawiający: Gmina Suchedniów z siedzibą: ul. Fabryczna 5, 26 - 130 Suchedniów tel. (41) 25 43 250, faks (41) 25 43 090, e-mail: [email protected]

    II. Przedmiot zamówienia

    1. Nazwa zadania: 'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej
    w Suchedniowie”.

    2. Zakres zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej
    w Suchedniowie na terenie PKP S.A przy linii kolejowej nr 8.
    2) Lokalizacja: działka nr ewid. geod. 309/7 (działka należąca do PKP S.A., Zamawiający posiada zgodę na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane).
    3) Dane techniczne do projektowania:
    a. długość zatoki około 80 metrów, szerokość zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    b. nawierzchnia – tłuczeń,
    c. odwodnienie powierzchniowe,
    d. włączenie do drogi publicznej,
    e. zatoka wyposażona musi zostać w peron (nawierzchnia z kostki betonowej), oraz wiatę przystankową wraz z koszem na śmieci.

    4) Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekt oznakowania, który podlega zatwierdzeniu przez zarządzającego (Starostę Skarżyskiego).
    5) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich zgód i uzgodnień między innymi z:
    a. PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie,
    b. Zakładem Gospodarki Komunalnej,
    c. Burmistrzem Miasta i Gminy,
    d. Starostą Skarżyskim.

    6) Prace projektowe należy wykonać zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz załącznikiem nr 4 i 5 do niniejszego zapytania.
    7) Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację w zakresie:
    a. wykonania map sytuacyjno – wysokościowych do celów projektowych,
    b. inwentaryzacji stanu istniejącego w terenie w celu optymalizacji kosztów budowy zatoki,
    c. opracowania dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami, w 5 egzemplarzach w formie analogowej (w tym 4 składane do organu wydającego decyzję o pozwoleniu na budowę), oraz w formie cyfrowej (na nośniku CD-R lub DVD +/-R). Cyfrowa wersja dokumentacji opracowana w ramach przedmiotu zamówienia, ma być przekazana w formacie edytowanym przez MS Office (WORD, Excel), natomiast rysunki przez program CAD (Auto – Cad, Microstation). Dodatkowo należy przekazać cyfrową wersję opracowanej dokumentacji w formacie pdf.,
    d. opracowania planu BIOZ dla projektu,
    e. opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (4 egz.
    w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej),
    f. opracowania pełnego kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (po 1 egz.
    w wersji papierowej i elektronicznej).
    g. Wykonawca będzie reprezentował Zamawiającego i występował w jego imieniu
    w sprawach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej na podstawie otrzymanego od Zamawiającego upoważnienia do reprezentowania.
    h. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień i opinii Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej.
    8) Dokumentacja musi być zgodna z następującymi aktami prawnymi:
    a. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r.
    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 poz. 124)
    b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2015 poz. 1314)
    z załącznikami.
    c. Ustawa Prawo o ruchu drogowym Dz. U. 2017 poz. 1260.
    d. Dokumentacja winna być sporządzona zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi
    w dniu odbioru przedmiotu umowy.
    9) Wykonawca w terminie wyznaczonym na realizację zadania zobowiązany jest do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
    3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 07.09.2018 r.

    III. Warunki udziału w postępowaniu
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować:
    - 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej.



    IV. Skład oferty

    Oferta Wykonawcy musi zawierać:
    a) wypełniony formularz oferty,
    b) wykaz osób, sporządzony w oparciu o załącznik nr 2 do zapytania,
    c) kserokopie poświadczonych za zgodność uprawnień budowlanych wraz z informacją o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z posiadaniem ubezpieczenia OC.

    V. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów

    Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o poniższe kryterium:
    cena oferty – 100%
    Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę.

    VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
    1. Cenę oferty brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejscu po przecinku.
    2. Łączna cena oferty musi obejmować cały zakres zamówienia.
    3. W cenie oferty należy uwzględnić także inne koszty, o ile Wykonawca je przewiduje (np. koszty dojazdu, opłaty, ubezpieczenia itp.).
    4. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji zamówienia.

    VII. Miejsce i termin składania ofert
    Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 05.06.2018 r.
    adres poczty elektronicznej [email protected] faks: (041) 25 43 090
    VIII. Osoba/y uprawniona/e do kontaktu i sposób kontaktu
    1. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (e-mail: [email protected]).
    2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
    - Pani Agnieszka Jaszczur, tel. 041 25 43 250 wew. 11
    - Pan Krzysztof Kołda tel. 0 41 25 43 250 wew. 37

    IX. Informacje dodatkowe
    1. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi umieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie.
    2. Oferent może zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego.
    3. Postępowanie może zostać przez Zamawiającego w każdym czasie unieważnione bez podawania przyczyny.

    X. Załączniki:
    Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy,
    Załącznik nr 2 - Wykaz osób,
    Załącznik Nr 3 – Koncepcja zatoki autobusowej
    Załącznik nr 4 – Uzgodnienia Polskie Koleje Państwowe S. A. PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie.
    Załącznik nr 5 – Uzgodnienia nr IZDK g-210-10/2017 PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Zakład Linii Kolejowych w Kielcach Dział Nawierzchni, Obiektów Inżynieryjnych Budynków i Budowli.


    Data wprowadzenia: 2018-05-29 1133
    Data upublicznienia: 2018-05-29
    Art. czytany: 3658 razy

    » Informacja z otwarcia ofert - rozmiar: 874288 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 - rozmiar: 31744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3 - rozmiar: 1267186 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 4 - rozmiar: 1360578 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 5 - rozmiar: 1101778 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zaproszenie do złożenia oferty + załącznik 1 - rozmiar: 71168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów