| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
Przetargi
 |  
| 
 |  
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM - ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ - SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA WZDŁUŻ CIĄGU SPACEROWEGO ZALEWU MOSTKI
  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa wraz z montażem 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 041 2543485,  2543090. 
•	Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  
ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ - SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA WZDŁUŻ CIĄGU SPACEROWEGO ZALEWU MOSTKI 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa wraz z montażem. 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:  
1. Zamawiający (organizator przetargu) Gmina Suchedniów 
26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5   
tel. 25 43 250, 25 43 002, fax 25 43 090, 25 43 485 
www.suchedniow.bip.doc.pl , [email protected] . [email protected]  
2. Opis przedmiotu zamówienia 
ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ - SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA WZDŁUŻ CIĄGU SPACEROWEGO ZALEWU MOSTKI 
Cel:  
Podniesienie jakości życia mieszkańców poprzez zainstalowanie ogólnodostępnych urządzeń siłowni zewnętrznej. 
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń  siłowni zewnętrznej wraz z ich montażem na terenie gminy Suchedniów – wieś Mostki - nr ewid. geod. działki  1126/27 obręb 08 wieś Mostki 
realizowanych w  ramach  działania  413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”, w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania  „Odnowa  i  rozwój wsi”  objętego PROW na lata 2007 – 2013. 
Przeznaczenie: Urządzenia do ćwiczeń przeznaczone do użytku dla dorosłych i dzieci powyżej 10 roku życia, dzieci poniżej 14 roku życia powinny korzystać z urządzeń pod opieką osób dorosłych. 
Urządzenia przeznaczone do montażu i użytkowania na zewnątrz. 
Kolorystyka: żółto-szara   lub  zielono-szara. 
Na obszarze postawionych zostanie osiem urządzeń siłowni zewnętrznych, podwójnych trwale połączonych z pylonem zawierającym obustronną instrukcję obsługi urządzeń  –stanowiących elementy małej architektury. 
BIEGACZ PODWÓJNY     1szt.             
DRĄŻEK PODWÓJNY    1szt.            
KOŁA  PODWÓJNE 1szt.  
ROWER PODWÓJNY szt. 1                       
MOTYL PODWÓJNY szt. 1                
ORBITREK PODWÓJNY szt. 1  
WIOŚLARZ PODWÓJNY szt. 1                    
WYCISKANIE SIDZĄC PODWÓJNE szt. 1 
Mocowanie urządzeń do betonowej podbudowy fundamentowej (wylewane lub prefabrykat) za pomocą kotew.  
Wokół każdego urządzenia pozostawiono strefy 
ochronne, (150cm od najbardziej wysuniętej krawędzi urządzenia.) W strefach ochronnych nie instaluje się żadnych innych elementów 
architektury typu: drzewo, kosz, ławka, … itp. 
Urządzenia: 
Materiał: Konstrukcja urządzenia wykonana ze stalowych rur  ocynkowanych ogniowo i dwukrotnie malowanych proszkowo . 
Siedzenia, oparcia,  pedały, stópki(czyli elementy na których opieramy stopy) wykonane ze stali nierdzewnej. Śruby zabezpieczone metalowymi zaślepkami. Końcówki rur zamknięte. 
W urządzeniach zastosowano łożyska kulkowe, dwustronnie zamknięte. 
Zamawiający wymaga, aby wraz z formularzem ofertowym Wykonawca przedłożył certyfikat zgodności PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-6:2009, PN-EN 1176-7:2009 i PN-EN 957-1:2005 oraz aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące PCA dla poszczególnych urządzeń oraz kartę techniczną wraz ze zdjęciem w kolorze. 
 
Cena ryczałtowa określona przez wykonawcę w ofercie zawiera całość dostawy wraz z montażem określonych w przedmiarze wykonania zadania. 
Zamawiający dopuszcza stosowanie urządzeń równoważnych (tz. o innej nazwie niż przedstawiono                            w niniejszej SWZ). 
 
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):                              sprzęt do ćwiczeń fizycznych (37.44.00.00-4) 
                       roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych (45.11.27.20-8) 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 
 
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.03.2015. 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) WADIUM 
III.2) ZALICZKI 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 
•	III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
•	Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 
•	III.3.2) Wiedza i doświadczenie 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
•	Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.  
•	III.3.3) Potencjał techniczny 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
•	Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.  
•	III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
•	Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.  
•	III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
•	Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.  
•	III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU.  
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 
1. W  celu  wykazania  braku  podstaw  do   wykluczenia  z   postępowania  o   udzielenie zamówienia wykonawcy podpiszą: 
1)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zawarte w druku oferty -  Załącznik nr 1), 
2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału , wykonawcy podpiszą : 
1)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  (zawarte w druku oferty-  Załącznik nr 1), 
2)   oświadczenie o przyjęciu warunków umowy (zawarte w druku oferty-  Załącznik nr 1), 
               3)    kopia - certyfikat zgodności PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-6:2009, PN-EN 1176-7:2009 i PN-EN  
            	957-1:2005   oraz  aktualne   certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące PCA 
              dla  poszczególnych urządzeń  oraz kartę  techniczną wraz ze zdjęciem w kolorze. 
                4)  kosztorys ofertowy uproszczony. 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych jw. 
SEKCJA IV: PROCEDURA 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  
Cena – 90% 
Gwarancja – 10% 
IV.3) ZMIANA UMOWY 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 
Zmiana terminu wykonania zamówienia i warunków płatności: 
a) Zmiany spowodowane klęskami żywiołowymi  
b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, z wyłączeniem przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,  
c) Wystąpienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu,                                              z wyłączeniem przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.  
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w. okoliczności termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności   
Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:  
a) Zmianą stawki podatku VAT,  
b) Rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.  
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów pok. 204. 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów pok. 204. 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: działanie  413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”, w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania  „Odnowa  i  rozwój wsi”  objętego PROW na lata 2007 – 2013 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
 
 
     Suchedniów 12.01.2015 r,.                                   Z-ca Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów – Dariusz Miernik 
  Data wprowadzenia: 2015-01-12 1055 Data upublicznienia: 2015-01-12 Art. czytany: 5437 razy
  
 |  
 
 |  
» KOSZTORYS ŚLEPY - rozmiar: 26848 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» LOKALIZACJA - rozmiar: 1572932 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» ODPOWIEDŹ NA PYTANIE NR 1 - rozmiar: 560465 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» PODPISY SWZ - rozmiar: 1468106 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» PROTOKÓŁ  OTWARCIA OFERT 23.01.2015 - rozmiar: 632035 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 1073152 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - rozmiar: 450612 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» WYJAŚNIENIE DO SWZ (ZMIANA) - rozmiar: 592604 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
 Wiadomość wprowadził: Janusz Zięba
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
2015-02-09 1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
  2015-01-23 2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
  2015-01-19 3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 4. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Ewa Kaniewska
  2015-01-15 5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
  2015-01-14 6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
  2015-01-12 7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 11. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska 
 |  
 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
  
Godziny otwarcia:  
Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30 
Czwartek - 7:30 - 17:30 
Piątek - 7:30 - 13:30
  
kasa czynna w godz.:  
Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30 
Czwartek - 7:30 - 16:00 
Piątek - 7:30 - 12:30 
  
Dziennik Ustaw 
Monitor Polski
  
Rachunki bankowe Gminy Suchedniów: 
  Konto: 
 
25 8520 0007 2001 0000 0097 0022 
 
- subwencje, dotacje, dofinansowania, 
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych, 
- dochody z Urzędów Skarbowych, 
- dochody jednostek budżetowych.  
 
 Konto
  
10 8520 0007 2001 0000 0097 0001 
 
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych. 
-zobowiązanie pieniężne, 
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd, 
- dzierżawy, 
- najmy, czynsz, 
- zajęcie pasa drogowego, 
- udostępnienie danych osobowych, 
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu. 
 
 Konto
  
68 8520 0007 2001 0005 5853 0001 
 
- wadia 
 
 Konto
  
83 8520 0007 2001 0000 0097 0045 
 
- opłaty  za gospodarowanie odpadami komunalnymi  
 
 
  Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
  /dvqpq2981b/skrytka 
 |  
| 
 |  
 
 |