(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 18 listopada 2024 r.
» Postanowienie Nr 630/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zwołania pierwszego posiedzenia obwodowej komisji wyborczej w wyborach ponownych do Rady Miejskiej
» Postanowienie Nr 629/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie powołania obwodowej komisji wyborczej w gminie Suchedniów
» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
  • Wydziały
  • Wydział Rozwoju i Strategii
  • WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII

    Wydział Rozwoju i Strategii realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:


    1. Anna Kopeć - Specjalista; pokój 212
    tel 41 25 43 186 wew. 11
    e-mail: [email protected]

    2. Anna Dolęga
    pokój 203; tel. 41 25-43-250 wew. 61
    e-mail: [email protected]
    [email protected];


    Do zadań Wydziału Rozwoju i Strategii należy w szczególności:

    1. Pozyskiwanie środków zewnętrznych, w tym m.in.:
    1) monitorowanie programów w zakresie pozyskiwania środków rajowych i zagranicznych;
    2) inicjowanie i koordynowanie przedsięwzięć z wykorzystaniem środków funduszy
    strukturalnych: uruchomienie mechanizmów służących pozyskiwaniu środków na
    współfinansowanie zadań realizowanych przez Gminę;
    3) Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z zewnętrznych funduszy pomocowych oraz koordynowanie czynności na każdym etapie realizacji dofinansowywanego zadania wraz z rozliczeniem końcowym efektów rzeczowo-finansowych,
    4) przygotowywanie dokumentacji i wniosków w sprawie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz pilotowanie złożonych wniosków w instytucjach pomocowych;
    5) koordynacja i rozliczanie przedsięwzięć prowadzonych przez Gminę w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
    6) monitoring trwałości projektów zrealizowanych ze środków zewnętrznych;
    7) kompleksowe opracowanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy strukturalnych;
    8) współpraca z administracją rządową, samorządową oraz organizacjami pozarządowymi i samorządu gospodarczego w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych wykorzystywanych celem rozwoju Gminy;
    9) pomoc jednostkom organizacyjnym Gminy w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w przygotowania odpowiednich wniosków;
    10) informowanie mieszkańców Gminy o możliwości pozyskania środków z konkretnych programów, funduszu, fundacji, instytucji czy organizacji ze szczególnym uwzględnieniem środków pomocowych z Unii Europejskiej.

    2. Koordynowanie rozwoju i realizacja strategii, w tym m.in.:
    1) aktualizacja Strategii rozwoju Gminy,
    2) opracowanie, wdrożenie i koordynowanie systemu monitorowania realizacji strategii
    i programów rozwojowych oraz innych dokumentów o charakterze strategicznym,
    rozwojowym i planistycznym w tym dbałość o ich spójność, przejrzystość i
    komplementarność;
    3) dokonywanie analiz, zestawień, opracowań na temat stanu społecznego i gospodarczego
    Gminy,
    4) koordynowanie operacyjnego wdrażania i monitorowania programu rewitalizacji,
    w tym zapewnienie promocji realizowanych przedsięwzięć;
    5) współpraca z komórkami organizacyjnymi opracowującymi wnioski i aplikacje
    stanowiące podstawę ubiegania się o środki ze źródeł zewnętrznych na realizację zadań.

    3. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo przedsiębiorców oraz ustawy o Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy.

    4. Prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.

    5. Wydawanie, wygaszanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz sprawdzanie terminowości i wysokości opłat za zezwolenia.

    6. Promocja Gminy, w tym:
    1) tworzenie wizerunku Gminy oraz ciągła jego promocja,
    2) tworzenie planów imprez i innych działań promocyjnych Gminy we współpracy z placówkami kultury, sportu i turystyki, upowszechnianie kalendarza imprez dla mieszkańców i turystów,
    3) koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją imprez na terenie Gminy,
    4) wykreowanie i promocja cyklicznej imprezy kulturalnej kojarzącej się z Gminą Suchedniów,
    5) przygotowywanie wydawnictw, w tym multimedialnych,
    6) projektowanie, nabywanie oraz gospodarowanie materiałami promocyjnymi i informacyjnymi,
    7) sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.,
    8) opracowanie i realizacja polityki promocyjnej Gminy,
    9) współpraca z mediami w zakresie promocji Gminy,
    10) przygotowywanie dla mediów informacji o Gminie i działaniach samorządu Gminy,
    11) organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją gospodarczą, turystyczną i kulturalną Gminy we współpracy z innymi wydziałami urzędu, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami z zewnątrz,
    12) bezpośrednie uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym,
    13) organizację spotkań, konferencji, konkursów gminnych,
    14) prowadzenie wielokierunkowych działań dotyczących udziału Gminy
    w różnego rodzaju prezentacjach, wystawach, targach organizowanych na terenie Gminy i poza nią,
    15) współpraca przy opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie promocji.

    7. Do zadań z zakresu kultury i sportu należy m.in.:
    1) realizacja ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o sporcie,
    2) nadzór nad eksploatacją, utrzymaniem i prawidłowym funkcjonowaniem obiektów sportowych stanowiących własność Gminy,
    3) współdziałanie w organizacji imprez sportowo – rekreacyjnych organizowanych na terenie Gminy przez kluby sportowe i stowarzyszenia kultury fizycznej,
    4) współdziałanie ze szkolnymi organizacjami sportowymi w trosce o rozwój sportu szkolnego,
    5) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów sportowych; współpraca z radą sportu,
    6) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej i sportu ze stowarzyszeniami, klubami, organizacjami oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań, a w szczególności zagospodarowania wolnego czasu dzieci i młodzieży,
    7) bieżąca współpraca z lokalnymi kołami gospodyń wiejskich, lokalnymi artystami,
    8) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz mieszkańców Gminy,
    9) opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
    10) organizowanie konkursów na wybór ofert w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie.

    8. W zakresie ochrony zdrowia:
    1) podejmowanie działań w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej poprzez uchwalanie i realizowanie programów polityki zdrowotnej,
    2) prowadzenie działań promujących profilaktykę zdrowotną, w tym udział
    w programach realizowanych w ramach finansowania przez NFZ,
    3) popularyzacja programów profilaktyki zdrowotnej.

    9. Prowadzenie strony internetowej Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów; aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczanymi materiałami, zbieranie informacji oraz ich publikacja.


    Data wprowadzenia: 2023-03-22 0926
    Data upublicznienia: 2023-03-22
    Art. czytany: 1843 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    Rejestr zmian:
    2024-03-15
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Długosz

    2023-03-22
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Długosz
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karolina Długosz
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów