(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW o zmianie terminu składania wniosków do planu ogólnego Gminy Suchedniów
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, znak: GG-II.6821.3.4.2023
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, znak: GG-II.6821.3.10.2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego
  • Wydziały
  • Stanowisko ds. społecznych
  • SAMODZIELNE STANOWISKO DO SPRAW SPOŁECZNYCH

    SAMODZIELNE STANOWISKO DO SPRAW SPOŁECZNYCH

    Samodzielne stanowisko do spraw społecznych realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

    1. Beata Borkowska - Inspektor, pokój nr 207; tel. 41 25-43-186 lub 41 25-43-250 wew. 47
    e-mail: [email protected]


    Do zadań samodzielnego stanowiska do spraw społecznych należy m.in.:
    1) prowadzenie ewidencji ludności,
    2) przyjmowanie i załatwianie wniosków o udostępnianie danych z ewidencji ludności,
    3) przyjmowanie dokumentacji i dokonywanie czynności zameldowania na pobyt stały i czasowy; wydawanie zaświadczeń w tym zakresie,
    4) przyjmowanie dokumentacji i dokonywanie czynności wymeldowania z pobytu stałego i czasowego,
    5) potwierdzanie zameldowania we wnioskach wydanie dowodu osobistego,
    6) potwierdzanie zameldowania na wniosek strony,
    7) aktualizacja danych w bazie ewidencji ludności na podstawie aktów stanu cywilnego,
    8) wprowadzanie i aktualizowanie danych osobowo – adresowych mieszkańcom gminy,
    9) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wymeldowanie i zameldowanie oraz wydawanie decyzji w tym zakresie,
    10) prowadzenie rejestru stałego wyborców,
    11) sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców w zarządzonych wyborach i referendach,
    12) nadzorowanie i przeprowadzanie spisów, zgodnie z zarządzeniem prezesa GUS,
    13) nadawanie numeru PESEL dla noworodków,
    14) przyjmowanie i przechowywanie zawiadomień organów sądowych dotyczących prawomocnych wyroków ograniczenia i pozbawienia wolności oraz praw publicznych,
    15) sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla szkół podstawowych i gimnazjum, zgodnie z obowiązująca rejonizacją,
    16) udzielanie zezwoleń i nadzorowanie zbiórek publicznych i zgromadzeń odbywających się na terenie Gminy,
    17) przyjmowanie zgłoszeń o mających się odbyć zgromadzeniach i wydawanie decyzji administracyjnych zakazujących zgromadzeń,
    18) nadzór i kontrola nad organizacjami imprez masowych, rozpatrywanie wniosków o organizację imprez masowych na terenie gminy,
    19) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem rejestracji przedpoborowych i sprawy związane z poborem
    20) współpraca z Komendantem Powiatowym Państwowej Straży Pożarnej w zakresie realizacji zadań Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego,
    21) współdziałanie z Komendantem OSP w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
    22) współdziałanie z Komendantem Policji w zakresie ładu i porządku publicznego,
    23) udział w projekcie tworzenia budżetu gminy w części dotyczącej ochrony przeciwpożarowej, w tym funkcjonowanie ochotniczych straży pożarnych; planowanie i zapewnianie wyposażania w sprzęt, organizację szkoleń
    i ćwiczeń,
    24) pełnienie obowiązków pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, a w szczególności:
    a) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
    b) okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów niejawnych,
    c) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
    d) przeprowadzanie zwykłego postępowania sprawdzającego na pisemne polecenie burmistrza wobec kandydatów na stanowisku z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, „poufne”,
    e) przechowywanie akt zakończonych postępowań sprawdzających w odniesieniu do osób ubiegających się o stanowisko lub zlecenie pracy z którymi łączy się dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową,
    f) w przypadku gdy w odniesieniu do osoby, której wydano poświadczenie bezpieczeństwa osobowego zostaną ujawnione nowe fakty wskazujące, że nie daje ona rękojmi zachowania tajemnicy, przeprowadzenie kolejnego postępowania sprawdzającego,
    g) prowadzenie wykazu stanowisk i prac zleconych oraz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych,
    h) prowadzenie i doręczanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom urzędu, nadzór nad ich przechowywaniem i opracowywaniem oraz archiwizowaniem dokumentów niejawnych.


    Data wprowadzenia: 2013-05-28 1129
    Data upublicznienia: 2013-05-28
    Art. czytany: 6896 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    Rejestr zmian:
    2023-03-22
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Karolina Długosz

    2021-12-29
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Magdalena Przyjemska

    2018-12-05
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Długosz

    2015-07-14
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2015-06-08
    5. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska
    6. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2013-09-12
    7. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2013-05-28
    8. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Projekty uchwał - styczeń 2019 r.
    A projekty uchwał - Luty 2019 r.
    A projekty uchwał - marzec 2019 r.
    A projekty uchwał - kwiecień 2019 r.
    A projekty uchwał - maj 2019 r.
    A projekty uchwał - czerwiec 2019 r.
    A projekty uchwał - wrzesień 2019
    A projekty uchwał - październik 2019
    A Projekty uchwał - listopad 2019 r.
    A Projekty uchwał - grudzień 2019 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» zmieniający uchwałę w sprawie diet dla radnych oraz przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych
    A» w sprawie przyjęcia „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta i Gminy Suchedniów na lata 2019-2034”.
    A» w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Suchedniów na 2020 rok - (z uwzględnieniem autopoprawek).
    A» w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suchedniów na lata 2020 - 2038 - (autopoprawka z dnia 12.12.2019 r.)
    A» w sprawie zmian w budżecie Gminy Suchedniów na rok 2019.
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Suchedniów na rok 2020 r.
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2020.
    A» w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i konserwacyjnych pomnika przyrody.
    A» w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów