(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW o zmianie terminu składania wniosków do planu ogólnego Gminy Suchedniów
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, znak: GG-II.6821.3.4.2023
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, znak: GG-II.6821.3.10.2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego
  • Oferty pracy
  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Finansowym

    Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
    (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)

    Burmistrz Miasta i Gminy Suchedniów
    ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

    Podinspektor ds. ewidencji, rozliczeń i egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenia i rozliczania umów cywilnoprawnych
    w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie


    1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5
    tel. 41 25 43 186; 41 25 43 250

    2. Wymagania niezbędne kandydatów:

    1) Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt. 1 i 2 oraz ust. 3 pkt. 2 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) tj.:
    - posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej, bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    - osoba nie posiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
    - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    2) wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo
    o szkolnictwie wyższym, studia podyplomowe (o profilu - ekonomia, finanse lub rachunkowość),
    3) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy,
    4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5) nieposzlakowana opinia,
    6) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy w tym:
    • Kodeksu Postepowania Administracyjnego,
    • ustawy o finansach publicznych,
    • ustawy o rachunkowości,
    • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
    • ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
    • ustawy Kodeks cywilny,
    • ustawy o pracownikach samorządowych,
    • ustawy o samorządzie gminnym,
    • ustaw: o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej,
    • oraz aktów wykonawczych do nich.

    7) umiejętność obsługi programów komputerowych – pakiet Microsoft Office – Word, Excel, oraz Program Płatnik,
    8) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku.

    3. Wymagania dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

    1) wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia,
    2) inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa lub certyfikaty, kursy, szkolenia z zakresu
    wynikającego z zajmowanego stanowiska,
    3) wiedza na temat zadań i funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie,
    4) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
    5) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, kreatywność,
    6) zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów w praktyce,
    7) sumienność, odpowiedzialność, terminowość, dokładność, rzetelność,
    8) komunikatywność, w tym umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych w sposób
    gwarantujący zrozumienie; zorientowanie na rezultaty pracy,
    9) umiejętność sprawnego planowania i organizowania pracy własnej,
    10) życzliwość i kultura w kontaktach interpersonalnych.

    4. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:

    1) prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w tym;
    a) ewidencjonowanie wpłat i zwrotów z tytułu opłat,
    b) uzgadnianie należności wpłaconych z sumami przypisów i odpisów właściwych rejestrów,
    c) uzgadnianie stanu dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z ewidencją syntetyczną prowadzoną w Wydziale Finansowym
    oraz Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska.
    2) w zakresie likwidacji zaległości i nadpłat:
    a) terminowe wystawianie upomnień na zaległości po każdym kwartale roku budżetowego,
    b) wystawianie tytułów egzekucyjnych,
    c) analiza stanu kont podatników i likwidowanie nadpłat oraz odpisywanie zaległości przedawnionych w przypadku ich zaistnienia,
    d) zawiadamianie komornika właściwego Urzędu Skarbowego o dokonanych wpłatach na poczet zaległości, na które wystawiono tytuły egzekucyjne,
    3) uzgadnianie obrotów dziennych z kasjerem po zamknięciu kasy, oraz uzgadnianie dochodów dziennych i miesięcznych w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej,
    4) przestrzeganie właściwej techniki prowadzenia księgowości opłat w myśl zasad zawartych w aktach formalnych i szczegółowo określonych przez przepisy prawa i instrukcje oraz zarządzenia wewnętrzne w tym zakresie,
    5) bieżące rejestrowanie operacji gospodarczych, przy zachowaniu:
    a) kompletności ujęcia wszystkich zdarzeń zarówno w porządku chronologicznym,
    jak i systematycznym,
    b) ujmowaniu operacji gospodarczych wg okresów sprawozdawczych, których dotyczą,
    c) ustalaniu wartości pasywów oraz aktywów i ujmowanie ich w sprawozdaniu sporządzonym na koniec roku obrotowego w powiązaniu z wartościami zaewidencjonowanymi w księgach urzędu zbiorczo z podziałem na poszczególne klasyfikacje podatków, w szczególności zwracanie uwagi na należności wątpliwych.
    d) prowadzeniu ksiąg rachunkowych, wydruków komputerowych w siedzibie jednostki w sposób ustalony w zakładowym planie kont,
    e) dokonywanie zapisów na kontach na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów w walucie polskiej,
    6) sporządzanie zestawień i danych do okresowych i rocznych sprawozdań budżetowych
    i finansowych,
    7) sporządzenie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umowy zlecenia i o dzieło,
    8) wprowadzanie danych z ww list płac do zestawień i rejestrów prowadzonych dla potrzeb naliczania i rozliczania UM i G Suchedniów z ZUS, Urzędem Skarbowym. Prowadzenie kart wynagrodzeń osobowych w zakresie sporządzanych wypłat. Przygotowanie danych
    do rozliczeń rocznych podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ww list płac.
    Wystawianie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego rozliczeń rocznych,
    9) obsługa programu Płatnik w odniesieniu do osób zatrudnionych na umowy zlecenia
    i o dzieło,
    10) wstępne przygotowanie dowodów księgowych do dalszej ewidencji w księgach dochodów urzędu,
    11) przypisywanie należności z faktur i not w księgach dochodów urzędu,
    12) bieżąca obsługa interesantów.

    5. Warunki pracy:

    1) wymiar czasu pracy: pełny etat – 8 godzin na dobę i 40 godzin w tygodniu,
    2) miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5; budynek III
    kondygnacyjny, dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze,
    3) praca biurowa niewymagająca wyjazdów w teren,
    4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń technicznych
    i narzędzi informatycznych,
    5) zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony
    nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością rozwiązania stosunku pracy na podstawie
    art.36 KP (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony
    w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku); w przypadku gdy osoba
    wyłoniona w naborze podejmuje po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym
    w jednostkach samorządowych, zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej
    kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbycia służby przygotowawczej nie zwalnia
    z obowiązku zdania egzaminu,
    6) praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
    warunków pracy.

    6. Wymagane dokumenty:
     list motywacyjny,
     CV – z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
     kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
     inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje umiejętności (kursy, szkolenia),
     dokumenty poświadczające zatrudnienie, kopie świadectw pracy (potwierdzone
    za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie z zakładu pracy w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),
     oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy
    się przeciwko niemu żadne postępowanie karne,
     oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO,
     oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej z zakresu przetwarzania danych osobowych i poinformowaniu o możliwości wycofania udzielonej zgody (załącznik zgodny z formularzem zamieszczonym pod adresem www.suchedniow.bip.doc.pl ).

    UWAGA: Wszelkie kserokopie muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” z datą i czytelnym podpisem kandydata, natomiast pozostałe dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisem kandydata.

    Inne informacje

    1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy,
    w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2024 r. jest niższy niż 6%

    2. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć:

     oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż,
     oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzające wykształcenie,
     podpisanie umowy zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny
    pracy.

    3. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego do 02.03.2024 r.
    4. Pracodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podawania przyczyny.
    5. Osoby które nie spełniły wymagań niezbędnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego
    etapu naboru lub były nieobecne proszone są o odbiór swoich dokumentów aplikacyjnych
    (osobiście) w terminie 30 dni od daty ogłoszenia wyników o naborze. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone.

    Niezłożenie w/w dokumentów będzie skutkowało odmową zawarcia umowy o pracę.

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu
    lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia
    26.02.2024 r. do godz. 15:00 na adres urzędu:

    Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie
    26-130 Suchedniów ul. Fabryczna 5
    z dopiskiem:
    „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. ewidencji, rozliczeń i egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenia i rozliczania umów cywilnoprawnych w Wydziale Finansowym”

    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    Naboru dokona komisja powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów.
    O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.suchedniow.bip.doc.pl ) oraz na tablicy informacyjnej
    w Urzędzie Miasta i Gminy Suchedniów, ul. Fabryczna 5.

    Informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy urzędu pod nr telefonu: 41/2543186; 41/2543250 wew. 32.

    Burmistrz Miasta i Gminy
    /-/ Cezary Błach


    Data wprowadzenia: 2024-02-13 1436
    Data upublicznienia: 2024-02-13
    Art. czytany: 423 razy

    » Informacja o wynikach naboru - rozmiar: 15000 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zarządzenie - rozmiar: 32724 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów