(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Wyznaczenie miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
A» Wzór pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
A» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
A» Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I kwartał 2024 r.
  • Władze
  • Sekretarz
  • SEKRETARZ MIASTA I GMINY

    Funkcję sekretarza pełni Pani Magdalena Przyjemska.

    1. Sekretarz w zakresie ustalonym przez Burmistrza organizuje pracę Urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.
    2. Do obowiązków Sekretarza należy w szczególności:
    1) zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu oraz realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi, w tym:
    a) koordynacja procesu podnoszenia kwalifikacji i szkoleń,
    b) nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu pracy, Regulaminu wynagradzania oraz innych dokumentów regulujących organizację wewnętrzną Urzędu;
    2) nadzorowanie terminowości i poprawności przygotowania projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
    3) nadzorowanie spraw z zakresu naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
    w tym kierowniczych stanowisk urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
    4) organizowanie służby przygotowawczej,
    5) nadzorowanie w Urzędzie prawidłowej działalności archiwalnej, przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i kpa,
    6) współpraca z sołectwami i komitetami osiedlowymi, zapewniając uczestnictwo Burmistrza lub przedstawiciela Burmistrza na zebraniach,
    7) nadzór nad rzetelnym i terminowym załatwianiem spraw obywateli, w tym skarg i wniosków zgłaszanych przez mieszkańców,
    8) przygotowywanie projektów zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
    9) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między kierownikami komórek organizacyjnych,
    10) opracowywanie zakresów czynności dla stanowisk kierowniczych komórek organizacyjnych,
    11) przeprowadzanie okresowych ocen pracowników samorządowych zatrudnionych na kierowniczych i samodzielnych stanowiskach urzędniczych,
    12) nadzorowanie i kompletowanie dokumentacji z prac Rady,
    13) współpraca z Radą i jej komisjami,
    14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
    15) potwierdzanie wiarygodności złożonych podpisów,
    16) koordynacja i organizacja prac związanych z przeprowadzaniem wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych; referendów i spisów,
    17) zapewnienie funkcjonowania skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,
    18) nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa,
    19) kierowanie oraz nadzorowanie działalnością Wydziału Organizacyjnego,
    20) wykonywanie innych zadań na polecenia lub z upoważnienia Burmistrza.


    Data wprowadzenia: 2023-03-22 1018
    Data upublicznienia: 2023-03-22
    Art. czytany: 881 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów