(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 18 listopada 2024 r.
A» Postanowienie Nr 630/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zwołania pierwszego posiedzenia obwodowej komisji wyborczej w wyborach ponownych do Rady Miejskiej
A» Postanowienie Nr 629/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie powołania obwodowej komisji wyborczej w gminie Suchedniów
A» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
A» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
  • Wydziały
  • Wydział Rozwoju i Strategii
  • WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII

    Wydział Rozwoju i Strategii realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:


    1. Anna Kopeć - Specjalista; pokój 212
    tel 41 25 43 186 wew. 11
    e-mail: [email protected]

    2. Anna Dolęga
    pokój 203; tel. 41 25-43-250 wew. 61
    e-mail: [email protected]
    [email protected];


    Do zadań Wydziału Rozwoju i Strategii należy w szczególności:

    1. Pozyskiwanie środków zewnętrznych, w tym m.in.:
    1) monitorowanie programów w zakresie pozyskiwania środków rajowych i zagranicznych;
    2) inicjowanie i koordynowanie przedsięwzięć z wykorzystaniem środków funduszy
    strukturalnych: uruchomienie mechanizmów służących pozyskiwaniu środków na
    współfinansowanie zadań realizowanych przez Gminę;
    3) Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z zewnętrznych funduszy pomocowych oraz koordynowanie czynności na każdym etapie realizacji dofinansowywanego zadania wraz z rozliczeniem końcowym efektów rzeczowo-finansowych,
    4) przygotowywanie dokumentacji i wniosków w sprawie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz pilotowanie złożonych wniosków w instytucjach pomocowych;
    5) koordynacja i rozliczanie przedsięwzięć prowadzonych przez Gminę w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
    6) monitoring trwałości projektów zrealizowanych ze środków zewnętrznych;
    7) kompleksowe opracowanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy strukturalnych;
    8) współpraca z administracją rządową, samorządową oraz organizacjami pozarządowymi i samorządu gospodarczego w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych wykorzystywanych celem rozwoju Gminy;
    9) pomoc jednostkom organizacyjnym Gminy w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w przygotowania odpowiednich wniosków;
    10) informowanie mieszkańców Gminy o możliwości pozyskania środków z konkretnych programów, funduszu, fundacji, instytucji czy organizacji ze szczególnym uwzględnieniem środków pomocowych z Unii Europejskiej.

    2. Koordynowanie rozwoju i realizacja strategii, w tym m.in.:
    1) aktualizacja Strategii rozwoju Gminy,
    2) opracowanie, wdrożenie i koordynowanie systemu monitorowania realizacji strategii
    i programów rozwojowych oraz innych dokumentów o charakterze strategicznym,
    rozwojowym i planistycznym w tym dbałość o ich spójność, przejrzystość i
    komplementarność;
    3) dokonywanie analiz, zestawień, opracowań na temat stanu społecznego i gospodarczego
    Gminy,
    4) koordynowanie operacyjnego wdrażania i monitorowania programu rewitalizacji,
    w tym zapewnienie promocji realizowanych przedsięwzięć;
    5) współpraca z komórkami organizacyjnymi opracowującymi wnioski i aplikacje
    stanowiące podstawę ubiegania się o środki ze źródeł zewnętrznych na realizację zadań.

    3. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo przedsiębiorców oraz ustawy o Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy.

    4. Prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.

    5. Wydawanie, wygaszanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz sprawdzanie terminowości i wysokości opłat za zezwolenia.

    6. Promocja Gminy, w tym:
    1) tworzenie wizerunku Gminy oraz ciągła jego promocja,
    2) tworzenie planów imprez i innych działań promocyjnych Gminy we współpracy z placówkami kultury, sportu i turystyki, upowszechnianie kalendarza imprez dla mieszkańców i turystów,
    3) koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją imprez na terenie Gminy,
    4) wykreowanie i promocja cyklicznej imprezy kulturalnej kojarzącej się z Gminą Suchedniów,
    5) przygotowywanie wydawnictw, w tym multimedialnych,
    6) projektowanie, nabywanie oraz gospodarowanie materiałami promocyjnymi i informacyjnymi,
    7) sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.,
    8) opracowanie i realizacja polityki promocyjnej Gminy,
    9) współpraca z mediami w zakresie promocji Gminy,
    10) przygotowywanie dla mediów informacji o Gminie i działaniach samorządu Gminy,
    11) organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją gospodarczą, turystyczną i kulturalną Gminy we współpracy z innymi wydziałami urzędu, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami z zewnątrz,
    12) bezpośrednie uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym,
    13) organizację spotkań, konferencji, konkursów gminnych,
    14) prowadzenie wielokierunkowych działań dotyczących udziału Gminy
    w różnego rodzaju prezentacjach, wystawach, targach organizowanych na terenie Gminy i poza nią,
    15) współpraca przy opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie promocji.

    7. Do zadań z zakresu kultury i sportu należy m.in.:
    1) realizacja ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o sporcie,
    2) nadzór nad eksploatacją, utrzymaniem i prawidłowym funkcjonowaniem obiektów sportowych stanowiących własność Gminy,
    3) współdziałanie w organizacji imprez sportowo – rekreacyjnych organizowanych na terenie Gminy przez kluby sportowe i stowarzyszenia kultury fizycznej,
    4) współdziałanie ze szkolnymi organizacjami sportowymi w trosce o rozwój sportu szkolnego,
    5) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów sportowych; współpraca z radą sportu,
    6) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej i sportu ze stowarzyszeniami, klubami, organizacjami oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań, a w szczególności zagospodarowania wolnego czasu dzieci i młodzieży,
    7) bieżąca współpraca z lokalnymi kołami gospodyń wiejskich, lokalnymi artystami,
    8) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz mieszkańców Gminy,
    9) opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
    10) organizowanie konkursów na wybór ofert w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie.

    8. W zakresie ochrony zdrowia:
    1) podejmowanie działań w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej poprzez uchwalanie i realizowanie programów polityki zdrowotnej,
    2) prowadzenie działań promujących profilaktykę zdrowotną, w tym udział
    w programach realizowanych w ramach finansowania przez NFZ,
    3) popularyzacja programów profilaktyki zdrowotnej.

    9. Prowadzenie strony internetowej Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów; aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczanymi materiałami, zbieranie informacji oraz ich publikacja.


    Data wprowadzenia: 2023-03-22 0926
    Data upublicznienia: 2023-03-22
    Art. czytany: 1845 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów