(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
A» Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I kwartał 2024 r.
A» Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 15 kwietnia 2024 r.
A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
A» OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Suchedniów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
  • „Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie” – II postępowanie

    Zamawiający: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26-130 Suchedniów
    NIP: REGON:
    Tel. (41) 25 43 186
    e-mail: [email protected]


    Nr postępowania nadany przez zamawiającego: GNI.271.9.2022.AJ
    Nr ogłoszenia o zamówieniu publikowanym w BZP: 2022/BZP 00284835/01
    Data wszczęcia postępowania: 29.07.2022 r.
    Identyfikator postępowania BZP: ocds-148610-509c78ec-0f2d-11ed-9a86-f6f4c648a056
    Identyfikator postępowania miniPortal: 8bc14b33-0214-4b42-b835-f1bf3fcc3c2f



    SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji opartym na wymaganiach wskazanych
    w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
    (t. j. Dz. U.2021 poz. 1129 ze zm.)

    Nazwa nadana przez zamawiającego:

    „Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania
    pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie” – II postępowanie


    Zamówienie jest prowadzone w oparciu o wymagania wynikające z procedury wskazanej
    w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ale mniejszej niż próg unijny. W postępowaniu będą miały między innymi zastosowanie przepisy wskazane w dziale III przywołanej ustawy.
    Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego dokumentu
    i załączników. Zamawiający po terminie składania ofert nie będzie miał możliwości zmiany zasad postępowania wskazanych w niniejszej SWZ.


    ZAMÓWIENIE DOFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:
    PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.

    I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
    1. Pełna nazwa oraz adres Zamawiającego:
    Gmina Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26 – 130 Suchedniów.
    2. Numer telefonu: Tel. (41) 25 43 186
    3. Adres poczty elektronicznej prowadzonego postępowania: [email protected]
    4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ dodatkowo dokumentacja projektowa zostanie zamieszczona na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=40421
    5. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://miniportal.uzp.gov.pl/
    6. Zasady kontaktu i porozumiewania się określa rozdział XI niniejszej SWZ.
    II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    1. Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. W przypadku wątpliwości czy niejasności, Wykonawca winien przyjąć, że w pierwszej kolejności mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych, następnie zapisy niniejszej SWZ oraz treść ogłoszenia o zamówieniu.
    2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
    3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty dla robót budowlanych, o której mowa
    w art. 3 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    4. Zamawiający informuje, że w bieżącym postępowaniu zgodnie z art. 95 ustawy wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na pracy fizycznej muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Sposób weryfikacji zatrudniania osób wykonujących w/w czynności oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określony został w załączniku nr 5 do SWZ – wzorze umowy.
    5. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, na którym wykonywane będą w/w roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku
    w godz. 8.00 - 14.00. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić do Zamawiającego pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 2 dni przed planowanym terminem
    jej przeprowadzenia. Zamawiający potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej
    we wnioskowanym terminie. Zamawiający nie warunkuje ważności oferty od odbycia wizji lokalnej.
    6. Zamawiający informuje ponadto, że w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje:
    a) wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji,
    b) zawarcia umowy ramowej,
    c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
    d) prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych, rozliczenia będą dokonywane w PLN,
    e) określenia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96. ust. 2 pkt 2,
    f) zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców,
    o których mowa w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    g) zorganizowania zebrania informacyjnego Wykonawców.
    7. Zamawiający unieważni postępowanie na podstawie przesłanek przewidzianych w ustawie Pzp.
    8. Do postępowania bezpośrednio stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz rozporządzeń wydanych
    na podstawie tej ustawy. We wszelkich uregulowanych jak i nieuregulowanych w niniejszej SWZ sprawach stosuje się przepisy tych aktów.
    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWNIA
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: 'Przebudowa parku miejskiego
    w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie”.
    2. Zakres rzeczowy obejmuje kompleksową przebudowę parku miejskiego w Suchedniowie (gmina Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie). Zadanie zlokalizowane jest
    na działkach o nr ewid. geod. 6552/1, 3137/1,6506/55, 6506/54. W ramach zadnia planuje się budowę elementów małej architektury: altany, tężni solankowej, elementów placu zabaw, ławek, stołów, cokołów na rzeźby, tablic, leżaków, koszy na śmieci, toru rowerowego, fontanny pływającej podajnika na ziarna, pochylni. Ponadto zadanie obejmuje budowę pomostów o długości do 25 m i wysokości do 2,5, wymianę barierek, wykonanie nasadzeń oraz systemu nawadniania, budowę toalety publicznej. Zakres rzeczowy obejmuje budowę niezbędnej infrastruktury zasilającej wybudowane obiekty, oświetlenia. Cały obiekt zaprojektowano z uwzględnieniem przystosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie w parku stref: - plenerowej galerii sztuki, zabaw i rekreacji dla różnych grup wiekowych, pikniku i wypoczynku. Wyposażenie oraz zagospodarowanie każdej ze stref zawiera się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ. Każda ze stref zawierała w sobie będzie małą architekturę, pielęgnację istniejącej zieleni, nasadzenia.
    3. W ramach zadania przewiduje się niżej wskazane rodzaje prac:
    - roboty rozbiórkowe,
    - zabezpieczenie terenu budowy,
    - zabezpieczenie drzew istniejących zlokalizowanych bezpośrednio przy elementach przeznaczonych do rozbiórki,
    - roboty montażowe,
    - roboty instalacyjne,
    - wycinka drzew obumarłych (5 szt. oraz 4 szt. ze względu na kolizje),
    - roboty ziemne,
    - roboty towarzyszące,
    - wykonanie nowych nasadzeń wraz z systemem nawadniania,
    - budowę elementów małej architektury,
    - wykonanie robót z zakresu branży elektrycznej,
    - wymianę umocnienia brzegu zbiornika wodnego.
    4. Na terenie objętym przebudową występuje niżej wskazane uzbrojenie terenu:
    - sieć elektroenergetyczna,
    - sieć wodociągowa,
    - sieć gazociągowa,
    - sieć kanalizacji sanitarnej.
    5. Zadanie realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie robót do Starosty Skarżyskiego oraz o decyzję
    o pozwoleniu na budowę.


    UWAGA: Zamawiający informuje, że stroną internetową postępowania jest miniPortal, postępowanie dostępne jest pod niżej wskazanym adresem internetowym:

    https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8bc14b33-0214-4b42-b835-f1bf3fcc3c2f

    Informacja z otwarcia ofert, informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia, wyjaśnienia, zmiany SWZ i ogłoszenia, a także informacja o wyniku postępowania publikowane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania dostępnej pod wyżej wskazanym adresem internetowym.

    W załączeniu do niniejszej wiadomości Zamawiający zamieszcza dokumentację projęktową, która ze względu na rozmiar plików nie jest możliwa do zamieszczenia poprzez aplikację miniPortal.


    Data wprowadzenia: 2022-07-29 1520
    Data upublicznienia: 2022-07-29
    Art. czytany: 1248 razy

    » Załącznik nr 10 do SWZ cz. 1 - rozmiar: 13534417 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 10 do SWZ cz. 2 - rozmiar: 34994331 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 10 do SWZ. cz. 3 - rozmiar: 48876043 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 10 do SWZ cz. 4 - rozmiar: 93614087 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 11 do SWZ - dokumentacja projektowa cz. 2 - rozmiar: 17882732 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 12 do SWZ - STWIORB - rozmiar: 1882125 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 13 do SWZ - przedmiary robót - rozmiar: 978618 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów