„Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie” – II postępowanie

2022-07-29 1520
Art. czytany: 1244 razy

Zamawiający: Gmina Suchedniów
ul. Fabryczna 5
26-130 Suchedniów
NIP: REGON:
Tel. (41) 25 43 186
e-mail: [email protected]


Nr postępowania nadany przez zamawiającego: GNI.271.9.2022.AJ
Nr ogłoszenia o zamówieniu publikowanym w BZP: 2022/BZP 00284835/01
Data wszczęcia postępowania: 29.07.2022 r.
Identyfikator postępowania BZP: ocds-148610-509c78ec-0f2d-11ed-9a86-f6f4c648a056
Identyfikator postępowania miniPortal: 8bc14b33-0214-4b42-b835-f1bf3fcc3c2f



SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji opartym na wymaganiach wskazanych
w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U.2021 poz. 1129 ze zm.)

Nazwa nadana przez zamawiającego:

„Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania
pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie” – II postępowanie


Zamówienie jest prowadzone w oparciu o wymagania wynikające z procedury wskazanej
w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ale mniejszej niż próg unijny. W postępowaniu będą miały między innymi zastosowanie przepisy wskazane w dziale III przywołanej ustawy.
Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego dokumentu
i załączników. Zamawiający po terminie składania ofert nie będzie miał możliwości zmiany zasad postępowania wskazanych w niniejszej SWZ.


ZAMÓWIENIE DOFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:
PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
1. Pełna nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gmina Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26 – 130 Suchedniów.
2. Numer telefonu: Tel. (41) 25 43 186
3. Adres poczty elektronicznej prowadzonego postępowania: [email protected]
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ dodatkowo dokumentacja projektowa zostanie zamieszczona na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=40421
5. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://miniportal.uzp.gov.pl/
6. Zasady kontaktu i porozumiewania się określa rozdział XI niniejszej SWZ.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. W przypadku wątpliwości czy niejasności, Wykonawca winien przyjąć, że w pierwszej kolejności mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych, następnie zapisy niniejszej SWZ oraz treść ogłoszenia o zamówieniu.
2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty dla robót budowlanych, o której mowa
w art. 3 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający informuje, że w bieżącym postępowaniu zgodnie z art. 95 ustawy wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na pracy fizycznej muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Sposób weryfikacji zatrudniania osób wykonujących w/w czynności oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określony został w załączniku nr 5 do SWZ – wzorze umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, na którym wykonywane będą w/w roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 - 14.00. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić do Zamawiającego pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 2 dni przed planowanym terminem
jej przeprowadzenia. Zamawiający potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej
we wnioskowanym terminie. Zamawiający nie warunkuje ważności oferty od odbycia wizji lokalnej.
6. Zamawiający informuje ponadto, że w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje:
a) wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji,
b) zawarcia umowy ramowej,
c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
d) prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych, rozliczenia będą dokonywane w PLN,
e) określenia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96. ust. 2 pkt 2,
f) zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych,
g) zorganizowania zebrania informacyjnego Wykonawców.
7. Zamawiający unieważni postępowanie na podstawie przesłanek przewidzianych w ustawie Pzp.
8. Do postępowania bezpośrednio stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz rozporządzeń wydanych
na podstawie tej ustawy. We wszelkich uregulowanych jak i nieuregulowanych w niniejszej SWZ sprawach stosuje się przepisy tych aktów.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWNIA
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: 'Przebudowa parku miejskiego
w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie”.
2. Zakres rzeczowy obejmuje kompleksową przebudowę parku miejskiego w Suchedniowie (gmina Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie). Zadanie zlokalizowane jest
na działkach o nr ewid. geod. 6552/1, 3137/1,6506/55, 6506/54. W ramach zadnia planuje się budowę elementów małej architektury: altany, tężni solankowej, elementów placu zabaw, ławek, stołów, cokołów na rzeźby, tablic, leżaków, koszy na śmieci, toru rowerowego, fontanny pływającej podajnika na ziarna, pochylni. Ponadto zadanie obejmuje budowę pomostów o długości do 25 m i wysokości do 2,5, wymianę barierek, wykonanie nasadzeń oraz systemu nawadniania, budowę toalety publicznej. Zakres rzeczowy obejmuje budowę niezbędnej infrastruktury zasilającej wybudowane obiekty, oświetlenia. Cały obiekt zaprojektowano z uwzględnieniem przystosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie w parku stref: - plenerowej galerii sztuki, zabaw i rekreacji dla różnych grup wiekowych, pikniku i wypoczynku. Wyposażenie oraz zagospodarowanie każdej ze stref zawiera się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ. Każda ze stref zawierała w sobie będzie małą architekturę, pielęgnację istniejącej zieleni, nasadzenia.
3. W ramach zadania przewiduje się niżej wskazane rodzaje prac:
- roboty rozbiórkowe,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zabezpieczenie drzew istniejących zlokalizowanych bezpośrednio przy elementach przeznaczonych do rozbiórki,
- roboty montażowe,
- roboty instalacyjne,
- wycinka drzew obumarłych (5 szt. oraz 4 szt. ze względu na kolizje),
- roboty ziemne,
- roboty towarzyszące,
- wykonanie nowych nasadzeń wraz z systemem nawadniania,
- budowę elementów małej architektury,
- wykonanie robót z zakresu branży elektrycznej,
- wymianę umocnienia brzegu zbiornika wodnego.
4. Na terenie objętym przebudową występuje niżej wskazane uzbrojenie terenu:
- sieć elektroenergetyczna,
- sieć wodociągowa,
- sieć gazociągowa,
- sieć kanalizacji sanitarnej.
5. Zadanie realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie robót do Starosty Skarżyskiego oraz o decyzję
o pozwoleniu na budowę.


UWAGA: Zamawiający informuje, że stroną internetową postępowania jest miniPortal, postępowanie dostępne jest pod niżej wskazanym adresem internetowym:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8bc14b33-0214-4b42-b835-f1bf3fcc3c2f

Informacja z otwarcia ofert, informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia, wyjaśnienia, zmiany SWZ i ogłoszenia, a także informacja o wyniku postępowania publikowane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania dostępnej pod wyżej wskazanym adresem internetowym.

W załączeniu do niniejszej wiadomości Zamawiający zamieszcza dokumentację projęktową, która ze względu na rozmiar plików nie jest możliwa do zamieszczenia poprzez aplikację miniPortal.