„Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie” – II postępowanie 2022-07-29 1520 Art. czytany: 1820 razy Zamawiający: Gmina Suchedniów ul. Fabryczna 5 26-130 Suchedniów NIP: REGON: Tel. (41) 25 43 186 e-mail: [email protected] Nr postępowania nadany przez zamawiającego: GNI.271.9.2022.AJ Nr ogłoszenia o zamówieniu publikowanym w BZP: 2022/BZP 00284835/01 Data wszczęcia postępowania: 29.07.2022 r. Identyfikator postępowania BZP: ocds-148610-509c78ec-0f2d-11ed-9a86-f6f4c648a056 Identyfikator postępowania miniPortal: 8bc14b33-0214-4b42-b835-f1bf3fcc3c2f SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2021 poz. 1129 ze zm.) Nazwa nadana przez zamawiającego: „Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie” – II postępowanie Zamówienie jest prowadzone w oparciu o wymagania wynikające z procedury wskazanej w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ale mniejszej niż próg unijny. W postępowaniu będą miały między innymi zastosowanie przepisy wskazane w dziale III przywołanej ustawy. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego dokumentu i załączników. Zamawiający po terminie składania ofert nie będzie miał możliwości zmiany zasad postępowania wskazanych w niniejszej SWZ. ZAMÓWIENIE DOFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH. I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO 1. Pełna nazwa oraz adres Zamawiającego: Gmina Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26 – 130 Suchedniów. 2. Numer telefonu: Tel. (41) 25 43 186 3. Adres poczty elektronicznej prowadzonego postępowania: [email protected] 4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ dodatkowo dokumentacja projektowa zostanie zamieszczona na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=40421 5. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 6. Zasady kontaktu i porozumiewania się określa rozdział XI niniejszej SWZ. II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. W przypadku wątpliwości czy niejasności, Wykonawca winien przyjąć, że w pierwszej kolejności mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych, następnie zapisy niniejszej SWZ oraz treść ogłoszenia o zamówieniu. 2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty dla robót budowlanych, o której mowa w art. 3 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający informuje, że w bieżącym postępowaniu zgodnie z art. 95 ustawy wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na pracy fizycznej muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Sposób weryfikacji zatrudniania osób wykonujących w/w czynności oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określony został w załączniku nr 5 do SWZ – wzorze umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, na którym wykonywane będą w/w roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić do Zamawiającego pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 2 dni przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. Zamawiający potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie. Zamawiający nie warunkuje ważności oferty od odbycia wizji lokalnej. 6. Zamawiający informuje ponadto, że w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje: a) wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji, b) zawarcia umowy ramowej, c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, d) prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych, rozliczenia będą dokonywane w PLN, e) określenia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96. ust. 2 pkt 2, f) zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) zorganizowania zebrania informacyjnego Wykonawców. 7. Zamawiający unieważni postępowanie na podstawie przesłanek przewidzianych w ustawie Pzp. 8. Do postępowania bezpośrednio stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz rozporządzeń wydanych na podstawie tej ustawy. We wszelkich uregulowanych jak i nieuregulowanych w niniejszej SWZ sprawach stosuje się przepisy tych aktów. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWNIA 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: 'Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie”. 2. Zakres rzeczowy obejmuje kompleksową przebudowę parku miejskiego w Suchedniowie (gmina Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie). Zadanie zlokalizowane jest na działkach o nr ewid. geod. 6552/1, 3137/1,6506/55, 6506/54. W ramach zadnia planuje się budowę elementów małej architektury: altany, tężni solankowej, elementów placu zabaw, ławek, stołów, cokołów na rzeźby, tablic, leżaków, koszy na śmieci, toru rowerowego, fontanny pływającej podajnika na ziarna, pochylni. Ponadto zadanie obejmuje budowę pomostów o długości do 25 m i wysokości do 2,5, wymianę barierek, wykonanie nasadzeń oraz systemu nawadniania, budowę toalety publicznej. Zakres rzeczowy obejmuje budowę niezbędnej infrastruktury zasilającej wybudowane obiekty, oświetlenia. Cały obiekt zaprojektowano z uwzględnieniem przystosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie w parku stref: - plenerowej galerii sztuki, zabaw i rekreacji dla różnych grup wiekowych, pikniku i wypoczynku. Wyposażenie oraz zagospodarowanie każdej ze stref zawiera się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ. Każda ze stref zawierała w sobie będzie małą architekturę, pielęgnację istniejącej zieleni, nasadzenia. 3. W ramach zadania przewiduje się niżej wskazane rodzaje prac: - roboty rozbiórkowe, - zabezpieczenie terenu budowy, - zabezpieczenie drzew istniejących zlokalizowanych bezpośrednio przy elementach przeznaczonych do rozbiórki, - roboty montażowe, - roboty instalacyjne, - wycinka drzew obumarłych (5 szt. oraz 4 szt. ze względu na kolizje), - roboty ziemne, - roboty towarzyszące, - wykonanie nowych nasadzeń wraz z systemem nawadniania, - budowę elementów małej architektury, - wykonanie robót z zakresu branży elektrycznej, - wymianę umocnienia brzegu zbiornika wodnego. 4. Na terenie objętym przebudową występuje niżej wskazane uzbrojenie terenu: - sieć elektroenergetyczna, - sieć wodociągowa, - sieć gazociągowa, - sieć kanalizacji sanitarnej. 5. Zadanie realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie robót do Starosty Skarżyskiego oraz o decyzję o pozwoleniu na budowę. UWAGA: Zamawiający informuje, że stroną internetową postępowania jest miniPortal, postępowanie dostępne jest pod niżej wskazanym adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8bc14b33-0214-4b42-b835-f1bf3fcc3c2f Informacja z otwarcia ofert, informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia, wyjaśnienia, zmiany SWZ i ogłoszenia, a także informacja o wyniku postępowania publikowane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania dostępnej pod wyżej wskazanym adresem internetowym. W załączeniu do niniejszej wiadomości Zamawiający zamieszcza dokumentację projęktową, która ze względu na rozmiar plików nie jest możliwa do zamieszczenia poprzez aplikację miniPortal. |