(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Wydziały » Wydział Rozwoju i Strategii (arch.)
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 28.03.2025 r.
» Zapytanie radnej Doroty Miernik z dnia 27.03.2025 r. nr ewiden. 13/2025
» Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2029
» Projekt planu miejscowego przywodnego parku kultury, sportu i wypoczynku w Suchedniowie wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko
» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie -Starszy Referent w Wydziale Finansowym
Ilość wiadomości z działu 'Wydział Rozwoju i Strategii ': 13
WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII

Wydział Rozwoju i Strategii realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

1.Anna Andrzejewska - Korytowska - Kierownik Wydziału Rozwoju
i Strategii
e-mail: [email protected]

2. Anna Kopeć - Specjalista; pokój 212
tel 41 25 43 186 wew. 11
e-mail: [email protected]

3. Anna Dolęga - Referent
pokój 203; tel. 41 25-43-250 wew. 61
e-mail: [email protected]
[email protected];


Do zadań Wydziału Rozwoju i Strategii należy w szczególności:

1. Pozyskiwanie środków zewnętrznych, w tym m.in.:
1) monitorowanie programów w zakresie pozyskiwania środków rajowych i zagranicznych;
2) inicjowanie i koordynowanie przedsięwzięć z wykorzystaniem środków funduszy
strukturalnych: uruchomienie mechanizmów służących pozyskiwaniu środków na
współfinansowanie zadań realizowanych przez Gminę;
3) Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z zewnętrznych funduszy pomocowych oraz koordynowanie czynności na każdym etapie realizacji dofinansowywanego zadania wraz z rozliczeniem końcowym efektów rzeczowo-finansowych,
4) przygotowywanie dokumentacji i wniosków w sprawie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz pilotowanie złożonych wniosków w instytucjach pomocowych;
5) koordynacja i rozliczanie przedsięwzięć prowadzonych przez Gminę w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
6) monitoring trwałości projektów zrealizowanych ze środków zewnętrznych;
7) kompleksowe opracowanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy strukturalnych;
8) współpraca z administracją rządową, samorządową oraz organizacjami pozarządowymi i samorządu gospodarczego w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych wykorzystywanych celem rozwoju Gminy;
9) pomoc jednostkom organizacyjnym Gminy w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w przygotowania odpowiednich wniosków;
10) informowanie mieszkańców Gminy o możliwości pozyskania środków z konkretnych programów, funduszu, fundacji, instytucji czy organizacji ze szczególnym uwzględnieniem środków pomocowych z Unii Europejskiej.

2. Koordynowanie rozwoju i realizacja strategii, w tym m.in.:
1) aktualizacja Strategii rozwoju Gminy,
2) opracowanie, wdrożenie i koordynowanie systemu monitorowania realizacji strategii
i programów rozwojowych oraz innych dokumentów o charakterze strategicznym,
rozwojowym i planistycznym w tym dbałość o ich spójność, przejrzystość i
komplementarność;
3) dokonywanie analiz, zestawień, opracowań na temat stanu społecznego i gospodarczego
Gminy,
4) koordynowanie operacyjnego wdrażania i monitorowania programu rewitalizacji,
w tym zapewnienie promocji realizowanych przedsięwzięć;
5) współpraca z komórkami organizacyjnymi opracowującymi wnioski i aplikacje
stanowiące podstawę ubiegania się o środki ze źródeł zewnętrznych na realizację zadań.

3. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo przedsiębiorców oraz ustawy o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy.

4. Prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.

5. Wydawanie, wygaszanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz sprawdzanie terminowości i wysokości opłat za zezwolenia.

6. Promocja Gminy, w tym:
1) tworzenie wizerunku Gminy oraz ciągła jego promocja,
2) tworzenie planów imprez i innych działań promocyjnych Gminy we współpracy z placówkami kultury, sportu i turystyki, upowszechnianie kalendarza imprez dla mieszkańców i turystów,
3) koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją imprez na terenie Gminy,
4) wykreowanie i promocja cyklicznej imprezy kulturalnej kojarzącej się z Gminą Suchedniów,
5) przygotowywanie wydawnictw, w tym multimedialnych,
6) projektowanie, nabywanie oraz gospodarowanie materiałami promocyjnymi i informacyjnymi,
7) sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.,
8) opracowanie i realizacja polityki promocyjnej Gminy,
9) współpraca z mediami w zakresie promocji Gminy,
10) przygotowywanie dla mediów informacji o Gminie i działaniach samorządu Gminy,
11) organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją gospodarczą, turystyczną i kulturalną Gminy we współpracy z innymi wydziałami urzędu, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami z zewnątrz,
12) bezpośrednie uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym,
13) organizację spotkań, konferencji, konkursów gminnych,
14) prowadzenie wielokierunkowych działań dotyczących udziału Gminy
w różnego rodzaju prezentacjach, wystawach, targach organizowanych na terenie Gminy i poza nią,
15) współpraca przy opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie promocji.

7. Do zadań z zakresu kultury i sportu należy m.in.:
1) realizacja ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o sporcie,
2) nadzór nad eksploatacją, utrzymaniem i prawidłowym funkcjonowaniem obiektów sportowych stanowiących własność Gminy,
3) współdziałanie w organizacji imprez sportowo – rekreacyjnych organizowanych na terenie Gminy przez kluby sportowe i stowarzyszenia kultury fizycznej,
4) współdziałanie ze szkolnymi organizacjami sportowymi w trosce o rozwój sportu szkolnego,
5) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów sportowych; współpraca z radą sportu,
6) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej i sportu ze stowarzyszeniami, klubami, organizacjami oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań, a w szczególności zagospodarowania wolnego czasu dzieci i młodzieży,
7) bieżąca współpraca z lokalnymi kołami gospodyń wiejskich, lokalnymi artystami,
8) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz mieszkańców Gminy,
9) opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
10) organizowanie konkursów na wybór ofert w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie.

8. W zakresie ochrony zdrowia:
1) podejmowanie działań w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej poprzez uchwalanie i realizowanie programów polityki zdrowotnej,
2) prowadzenie działań promujących profilaktykę zdrowotną, w tym udział
w programach realizowanych w ramach finansowania przez NFZ,
3) popularyzacja programów profilaktyki zdrowotnej.

9. Prowadzenie strony internetowej Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów; aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczanymi materiałami, zbieranie informacji oraz ich publikacja.


Data wprowadzenia: 2023-03-22 0926
Data upublicznienia:
Art. czytany: 2182 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII

WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII

Wydział Rozwoju i Strategii realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

1. Karolina Gałczyńska - Szymczyk - Kierownik Wydziału;
pokój 202; tel 41 25 43 186 wew. 12
e-mail: [email protected];
e-mail: [email protected]

2. Anna Kopeć - Specjalista; pokój 212
tel 41 25 43 186 wew. 11
e-mail: [email protected]

3. Anna Dolęga
pokój 203; tel. 41 25-43-250 wew. 61
e-mail: [email protected]
[email protected];


Do zadań Wydziału Rozwoju i Strategii należy planowanie strategii i kierunków rozwoju, realizacja zadań związanych z funduszami zewnętrznymi, promocja inwestycyjna Gminy oraz prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
a w szczególności:
1. Inicjowanie i koordynowanie prac w zakresie opracowywania strategii rozwoju Gminy jej tworzenia, zmian, monitoringu realizacji celów i współdziałanie w pracach związanych z planami operacyjnymi strategii.
a) gromadzenie danych statystycznych lustrujących rozwój Gminy,
b) sporządzanie bieżących oraz okresowych analiz rozwoju społeczno - gospodarczego Gminy,
c) opracowywanie programów gospodarczych, w tym wykonywanie prac studialnych i prognostycznych; koordynowanie i aktualizacja strategii rozwoju Gminy,
d) prowadzenie stałego monitoringu zewnętrznych funduszy pomocowych w zakresie możliwości ich pozyskania na realizację zadań infrastruktury Gminy, na rzecz organizacji pozarządowych, małych i średnich przedsiębiorstw,
2. Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z zewnętrznych funduszy pomocowych oraz koordynowanie czynności na każdym etapie realizacji dofinansowywanego zadania wraz z rozliczeniem końcowym efektów rzeczowo – finansowych.
3. Realizacja zadań związanych z programami pomocowymi Unii Europejskiej, w tym:
a) przedkładanie propozycji realizacji zadań z udziałem środków zewnętrznych wraz z ich oceną w zakresie celowości i efektów społeczno – gospodarczych,
b) opracowywanie wniosków aplikacyjnych dla Gminy i jednostek podległych w celu pozyskania środków pomocowych; monitorowanie zadań oraz sporządzanie sprawozdawczości i raportów w tym zakresie,
c) informowanie jednostek i wydziałów o możliwościach pozyskiwania środków finansowych.
4. Współuczestniczenie przy opracowywaniu budżetu Gminy i planów inwestycyjnych w zakresie zgodności z przyjętą strategią Gminy:
a) przygotowywanie rocznej informacji z realizacji celów strategii rozwoju,
b) współpraca z samorządami, organizacjami i stowarzyszeniami na rzecz strategii rozwoju,
c) współpraca z wydziałami w zakresie opracowywania zadań priorytetowych i strategicznych dla rozwoju Gminy,
5. Opracowywanie i dystrybucja ofert inwestycyjnych oraz innych materiałów służących promocji inwestycyjno – gospodarczej Gminy Suchedniów.
6. Kompleksowa obsługa inwestorów w ramach przygotowywanych i prowadzonych przez nich w Gminie inwestycji:
a) utrzymywanie kontaktów ze środowiskami gospodarczymi, organizacjami przedsiębiorców, stowarzyszeniami branżowymi w zakresie promocji oferty inwestycyjnej Gminy,
b) kreowanie polityki przyjaznej inwestorom,
c) podejmowanie działań na rzecz rozwoju i ożywienia gospodarczego Gminy,
d) gromadzenie oraz aktualizacja informacji dotyczących potencjału gospodarczego Gminy i warunków inwestycyjnych, w tym m.in. gruntów przeznaczonych na cele gospodarcze w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, rynku pracy, organizacji biznesowych itp.,
e) prowadzenie badań ankietowych, sondażowych i innych działań w celu uzyskania opinii mieszkańców na temat ważnych spraw gospodarczych,
f) inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć wspierających rozwój przedsiębiorczości oraz przedsięwzięć zmierzających do rozwoju Gminy z uwzględnieniem rynku pracy,
g) współpraca z organizacjami społeczno – gospodarczymi i pozarządowymi w zakresie rozwoju społeczno – gospodarczego i rozwoju przedsiębiorczości.
7. Realizacja zadań wynikających z ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (przyjmowanie i przekształcanie w formie elektronicznej wniosków o wpis, zmianę, wykreślenie, zawieszenie, wznowienie do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej):
a) udzielanie informacji przedsiębiorcom w zakresie określania przedmiotu działalności gospodarczej wg. kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD),
b) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej oraz sporządzanie sprawozdań, analiz i wymaganej dokumentacji,
c) tworzenie optymalnych warunków dla osób fizycznych i prawnych zainteresowanych podjęciem działalności gospodarczej i inwestycyjnej w sferze handlu, usług i wytwórczości.
8. Prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.
9. Opracowywanie projektów uchwał w sprawie ustalania dla gminy liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5 % alkoholu (z wyjątkiem piwa), przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży jak i w miejscu sprzedaży.
10. Opracowywanie projektów uchwał w sprawach ustalenia zasad usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
11. Współpraca z GKRPA w zakresie realizacji gminnego programu profilaktyki.
12. Prowadzenie rejestru zezwoleń na sprzedaż oraz sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, w tym:
a) prowadzenie spraw dotyczących wydania zezwoleń oraz przedłużania terminów ważności na sprzedaż oraz sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych dla sklepów oraz zakładów gastronomicznych,
b) naliczanie rocznych opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż oraz sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych oraz sprawdzanie terminowości dokonywania opłat.
13. Wydawanie jednorazowych zezwoleń na sprzedaż piwa na imprezach organizowanych na terenie gminy.
14. Naliczanie stosownych opłat za zezwolenia.
15. Koordynacja spraw związanych z organizacją czasu pracy placówek handlowo – gastronomicznych i usług.
16. Budowa wizerunku Gminy na obszarze kraju i zagranicą poprzez kształtowanie relacji społecznych w tym:
a) nadzorowanie i prowadzenie projektów dotyczących dziedzin ważnych dla rozwoju Gminy w obszarach gospodarczych,
b) opracowanie oraz aktualizacja strategii promocji Gminy,
c) tworzenie wizerunku Gminy oraz ciągła jego promocja,
d) tworzenie planów imprez i innych działań promocyjnych Gminy we współpracy z placówkami kultury, sportu i turystyki, upowszechnianie kalendarza imprez dla mieszkańców i turystów,
e) koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją imprez na terenie Gminy,
f) wykreowanie i promocja cyklicznej imprezy kulturalnej kojarzącej się z Gminą Suchedniów,
g) przygotowywanie wydawnictw, w tym multimedialnych,
h) projektowanie, nabywanie oraz gospodarowanie materiałami promocyjnymi i informacyjnymi,
i) sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.,
j) opracowanie i realizacja polityki promocyjnej Gminy,
k) współpraca z mediami w zakresie promocji Gminy,
l) przygotowywanie dla mediów informacji o Gminie i działaniach samorządu Gminy,
m) organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją gospodarczą, turystyczną i kulturalną Gminy we współpracy z innymi wydziałami urzędu, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami z zewnątrz,
n) bezpośrednie uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym,
o) organizację spotkań, konferencji, konkursów gminnych,
p) prowadzenie wielokierunkowych działań dotyczących udziału Gminy w różnego rodzaju prezentacjach, wystawach, targach organizowanych na terenie Gminy i poza nią,
q) współpraca przy opracowywaniu planów rzeczowo – finansowych w zakresie promocji,
r) pozyskiwanie środków pozabudżetowych na cele promocji Gminy, w tym środków z funduszy unijnych.
16a. Inicjowanie udziału Gminy w otwartych konkursach i programach w celu ubiegania się o dotacje z funduszy zewnętrznych poprzez:
a) informowanie jednostek i wydziały Urzędu o możliwościach pozyskiwania środków finansowych,
b) współpracę z wydziałami: Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska i Wydziałem Finansowym Urzędu w przygotowywaniu wniosków o środki pomocowe z UE oraz innych środków zewnętrznych,
1) prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy strukturalnych
od chwili złożenia wniosku do rozliczenia zadania.
2) pozyskiwanie i rozliczanie środków pozabudżetowych na realizację inwestycji i remontów.
3) sporządzanie, obsługa oraz realizację programów rewitalizacji miasta.
4) bieżąca współpraca z Urzędem Marszałkowskim w celu rozliczania projektów dotyczących dofinansowania programu rewitalizacji.
5) zarządzanie i wdrażanie projektami współfinansowanymi ze środków pozabudżetowych
w tym:
a) organizowanie udziału Gminy w projektach UE i innych, umożliwiających uzyskanie dostępu do grantów celowych współfinansowanych z różnych form partnerstwa,
b) opracowywanie i kierowanie wniosków do odpowiednich instytucji w celu pozyskiwania dotacji z funduszy pomocowych,
c) zarządzanie projektami w oparciu o fundusze zewnętrzne we współpracy z merytorycznymi komórkami Urzędu w zakresie pozyskiwania funduszy inwestycyjnych w szczególności w zakresie nadzoru nad przygotowywaniem i składaniem odpowiednich wniosków i aplikacji.
6) Koordynacja i monitorowanie dokumentów strategicznych i planistycznych miasta w tym badanie komplementarności z założeniami rozwojowymi regionu świętokrzyskiego, kraju.
7) Współudział w opracowywaniu wieloletniego planu inwestycyjnego z ustalaniem źródeł ich finansowania w ramach procedury tworzenia i aktualizacji Wieloletniej Prognozy Finansowej.
8) Analizowanie wytycznych krajowych i unijnych dotyczących pozyskiwania środków pomocowych.
17. Do zadań z zakresu kultury i sportu należy m.in.:
1) realizacja ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o kulturze fizycznej w zakresie: tworzenia, łączenia, przekształcenia i znoszenia placówek kulturalnych, instytucji kultury oraz pomoc w przygotowywaniu projektów statutów placówkom i instytucjom kultury,
2) nadzór nad eksploatacją, utrzymaniem i prawidłowym funkcjonowaniem obiektów sportowych stanowiących własność Gminy,
3) współdziałanie w organizacji imprez sportowo – rekreacyjnych organizowanych na terenie Gminy przez kluby sportowe i stowarzyszenia kultury fizycznej,
4) współdziałanie ze szkolnymi organizacjami sportowymi w trosce o rozwój sportu szkolnego,
5) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów sportowych; współpraca z radą sportu,
6) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej i sportu ze stowarzyszeniami, klubami, organizacjami oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań, a w szczególności zagospodarowania wolnego czasu dzieci i młodzieży,
7) bieżąca współpraca z lokalnymi kołami gospodyń wiejskich, lokalnymi artystami,
8) współpraca z organizacjami pozarządowymi, prowadzenie ewidencji organizacji, merytoryczny nadzór nad ich działalnością,
9) opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
10) organizowanie konkursów na wybór ofert w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie,
18. W zakresie ochrony zdrowia:
1) podejmowanie działań w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej poprzez uchwalanie i realizowanie lokalnych programów zdrowotnych,
2) prowadzenie działań promujących profilaktykę zdrowotną, w tym udział w programach realizowanych w ramach finansowania przez NFZ,
3) popularyzacja programów profilaktyki zdrowotnej.
19. Prowadzenie strony internetowej Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów; aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczanymi materiałami, zbieranie informacji oraz ich publikacja.


Data wprowadzenia: 2015-06-08 1253
Data upublicznienia:
Art. czytany: 7066 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
» WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY
2013-05-28 1112
WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY

Wydział Budownictwa Wydział Budownictwa realizuje zadania poprzez nast...
» Decyzja środowiskowa.
2006-04-05 1158
Suchedniów dnia 2006-04-05 Znak: B-7331/S/2/06 P O S T A N O W I E ...
Pozostałe wiadomości:
» Decyzja środowiskowa.
» Decyzja środowiskowa.
» Informacja - uzgodnienie projektu decyzji środowiskowej.
» OBWIESZCZENIE
» OBWIESZCZENIE
» POSTANOWIENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY O ODSTĄPIENIU OD SPORZĄDZENIA RAPORTU ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO - Kanalizacja sanitarna ul. Langiewicza, Szeroka i Stokowiec
» Decyzja środowiskowa.
» Decyzja środowiskowa.
» Wydział Budownictwa
» Przełącz na wiadomości normalne
Podkategoria:
Wydział Organizacyjny
Wydział Finansowy
Urząd Stanu Cywilnego
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego i Rozwoju
Referat Ochrony Środowiska
Radca Prawny
Wydział Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury
Stanowisko ds. edukacji
Samodzielne Stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
Podkat. Archiwalne:
Wydział Rozwoju i Strategii
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
Stanowisko ds. społecznych
.....
Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

» WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII
» WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII
» WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY
» Decyzja środowiskowa.
» Decyzja środowiskowa.
» Decyzja środowiskowa.
» Informacja - uzgodnienie projektu decyzji środowiskowej.
» OBWIESZCZENIE
» OBWIESZCZENIE
» POSTANOWIENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY O ODSTĄPIENIU OD SPORZĄDZENIA RAPORTU ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO - Kanalizacja sanitarna ul. Langiewicza, Szeroka i Stokowiec
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów