(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
» Deklaracja dostępności
» Wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Miejskiej
» STANOWISKO DS. EDUKACJI
» Samodzielne stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
  • Wydziały
  • Radca Prawny
  • Obsługa Prawna

    Obsługa prawna świadczona w Urzędzie obejmuje udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, a w szczególności:
    1)sporządzanie na zlecenie Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza, kierowników komórek organizacyjnych oraz kierowników jednostek podległych - opinii prawnych, uzgodnień, wzorów umów oraz innych dokumentów wymagających wiedzy prawniczej;
    2)udział w opracowaniu/opiniowanie/uzgodnienie projektów uchwał Rady Miejskiej w Suchedniowie oraz zarządzeń Burmistrza, w tym ich zatwierdzenie pod względem formalno – prawnym i redakcyjnym;
    3)weryfikację i uzgadnianie/opiniowanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa projektów: umów, aneksów, porozumień zawieranych przez Gminą oraz pism i innych dokumentów (regulaminów, pełnomocnictw, upoważnień, decyzji administracyjnych) Zamawiającego;
    4)udział w sporządzaniu projektów przepisów prawa miejscowego;
    5)opiniowanie pod względem formalno – prawnych dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
    6)udział w sesjach Rany Miejskiej wraz ze świadczeniem pomocy prawnej podczas obrad oraz na polecenie Burmistrza w komisjach Rady Miejskiej;
    7)udzielanie pomocy prawnej pracownikom Urzędu Miasta i Gminy oraz pracownikom gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywanych przez nich zadań, w tym udzielanie konsultacji prawnych i porad w formie ustnej lub w formie pisemnej oraz wydawane opinii prawnych;
    8)interpretacja postanowień zawartych w umowach, porozumieniach, aneksach, ugodach, dokumentach przetargowych, a także rozstrzyganie kwestii prawnych dotyczących m.in. zgodności postanowień i zapisów wyżej wymienionych dokumentów z przepisami prawa;
    9)przygotowane projektów wystąpień do sądów, organów ścigania i innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami;
    10)bieżące monitorowanie przepisów prawa i informowanie pracowników o nowych przepisach prawa a także zmianach w przepisach prawnych dotyczących funkcjonowania Zamawiającego, w tym udzielanie wyjaśnień oraz porad prawnych dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawnych. Informowanie o nowych przepisach prawa oraz zmianach w przepisach prawa odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej;
    11)sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności gminy oraz współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego;
    12)występowanie w charakterze pełnomocnika, w tym w szczególności przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi oraz przed organami orzekającymi;
    13)występowanie w charakterze pełnomocnika zamawiającego na rozprawach odwoławczych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
    14)bieżące prowadzenie rejestrów: prowadzonych postępowań sądowych, wydanych opinii prawnych oraz prowadzonych spraw;
    15)uczestnictwo w rokowaniach, negocjacjach związanych z nawiązywaniem, rozwiązywaniem lub zmianą stosunku pranego;
    16)udział w weryfikacji zgłoszeń sygnalistów oraz działań następczych;
    17)wykonywanie innych zadań i czynności nie wymienionych powyżej, mieszczących się w przedmiocie zamówienia Zamawiającego.


    Data wprowadzenia: 2025-03-19 0946
    Data upublicznienia: 2025-03-19
    Art. czytany: 36 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
    Czwartek - 7:30 - 17:30
    Piątek - 7:30 - 13:30

    kasa czynna w godz.:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
    Czwartek - 7:30 - 16:00
    Piątek - 7:30 - 12:30


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów