(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 18 listopada 2024 r.
» Postanowienie Nr 630/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zwołania pierwszego posiedzenia obwodowej komisji wyborczej w wyborach ponownych do Rady Miejskiej
» Postanowienie Nr 629/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie powołania obwodowej komisji wyborczej w gminie Suchedniów
» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
ZEZWOLENIA NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJ.

Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do Wydziału Spraw Obywatelskich i Obronnych ul. Fabryczna 5 pokój nr 207 , telefon 25-43-186; 25-43-25- wewn. 47.

Wymagane dokumenty
14 dni przed planowanym terminem imprezy należy złożyć wniosek o wydanie zezwolenia, wraz z:
1) opinią Państwowej Straży Pożarnej,
2) opinią Pogotowia Ratunkowego,
3) opinią Rejonowej Policji,
(opinie muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości ich sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżenia do stanu technicznego obiektu oraz przez policję zagrożeniach ),
4) opinia właściwego miejscowo państwowego inspektora sanitarnego,
5) graficzny plan obiektu lub terenu , na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający:
a ) oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych
b ) oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych
c) oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu, energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu
d) informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych, rozmieszczeniu osób na imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów
6) regulamin obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej,
7) program i regulamin imprezy masowej - ewentualnie terminarz odbywających się wg ustalonego terminarza imprez lub wg ustalonych zasad wraz z informacją o sposobie udostępnienia ich uczestnikom imprezy masowej,
8) informacja o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub na terenie, gdzie impreza masowa będzie zorganizowana, mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego, w tym informację o ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku oraz informację o liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej, o stanie liczebnym, organizację, oznakowanie, wyposażenie i sposób rozmieszczenia służb: porządkowej i informacyjnej;
( 10 porządkowych na 300 osób i 1 porządkowy na każde następne 100 osób, w przypadku imprezy masowej o podwyższonym ryzyku 30 porządkowych na 300 osób i 3 porządkowych na każde następne 100 osób ).
9) wskazanie osoby reprezentującej organizatora ( osoba odpowiedzialna ), w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom imprezy masowej
10) pisemna instrukcja określająca zadanie służby porządkowej oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy,
11) szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
12) polisa ubezpieczeniowa - jeżeli impreza odpłatna.


Miejsce odbioru
Po odbiór decyzji - zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej należy zgłosić się osobiście do Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Obronnych ul. Fabryczna 5, pokój nr 207 /II piętro/.

Opłaty
- zezwolenie - 76 zł

Termin załatwienia
7 dni od złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy
Od decyzji administracyjnej służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, które w terminie 4 dni od dnia wniesienia rozpatruje odwołanie.

Uwagi
Wszelkich informacji na przedstawiany temat udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich i Obronnych Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie ,telefon 25-43-186; 25-43-250 wewn. 47 .

Podstawa prawna
Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 22 sierpnia 1997 (Dz. U. Nr 106, poz. 680), Ustawa z dnia 30 marca 2001 roku o zmianie ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych i ustawy o Policji Dz. U. Nr 41, poz. 465. Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 9 września 2000 r. ( Dz.U. Nr 86, poz.960)

Treść
Zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej są wydawane w formie decyzji administracyjnej.

Opracował
Kierownik Wydziału SOiO – Wanda Miernik

Akceptował
Sekretarz Miasta i Gminy - Ewa Kaniewska


Data wprowadzenia: 2004-04-30 0904
Data upublicznienia: 2004-04-30
Art. czytany: 2733 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
Rejestr zmian:
2016-05-23
1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

2014-06-24
2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

2004-04-30
3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
ul. Fabryczna 5

Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
kasa czynna w godz. 7:30-14:00


Dziennik Ustaw

Monitor Polski


Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

Konto:

25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- dochody jednostek budżetowych.


Konto

10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
-zobowiązanie pieniężne,
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
- dzierżawy,
- najmy, czynsz,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


Konto

68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

- wadia


Konto

83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

/dvqpq2981b/skrytka
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów