(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Postanowienie Nr 630/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zwołania pierwszego posiedzenia obwodowej komisji wyborczej w wyborach ponownych do Rady Miejskiej
A» Postanowienie Nr 629/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie powołania obwodowej komisji wyborczej w gminie Suchedniów
A» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
A» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie – Główny Specjalista ds. Technicznych.
A» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 19 listopada 2024 r.
  • Przetargi
  • Ogłoszenie o przetargu - odbiór odpadów komunalnych i zorganizowanie PSZOK z Gminy Suchedniów

    Suchedniów: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW ORAZ ZORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W ROKU 2016
    Numer ogłoszenia: 309438 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy:
    V zamówienia publicznego
    zawarcia umowy ramowej
    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 041 2543485.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW ORAZ ZORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W ROKU 2016.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja inwestycji: GMINA SUCHEDNIÓW, 26-130 Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW ORAZ ZORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W ROKU 2016. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Suchedniów oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Odbiorem zostaną objęte: odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny /zmieszane odpady komunalne/, odpady komunalne zbierane w sposób selektywny /u źródła/ z podziałem na frakcje - tektura i papier, szkło, tworzywa sztuczne, odpady wielkogabarytowe, np. stare meble, zużyte opony, popiół, odpady ulegające biodegradacji. Szacunkowa łączna ilość odpadów komunalnych mających zostać odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych z terenu gminy wynosi: 2036 Mg z podziałem na następujące frakcje: DANE DO WYCENY OFERTY Zabudowa jednorodzinna i wielorodzinna: papier i tektura - 4,79 Mg, tworzywa sztuczne - 50,22 Mg, opakowania szklane i szkło - 46 Mg, odpady wielkogabarytowe - 3,16 Mg, zużyte opony - 39,46 Mg, Popiół - 38,4 Mg, odpady ulegające biodegradacji - 12,94 Mg, zmieszane odpady komunalne - 1812 Mg. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: papier i tektura - 1,21 Mg, tworzywa sztuczne - 2,78 Mg, opakowania szklane i szkło - 3,6 Mg, odpady wielkogabarytowe - 4,84 Mg, zużyte opony - 0,54 Mg, popiół - 3,6 Mg, odpady ulegające biodegradacji - 0,06 Mg, leki inne /przeterminowane/ - 0,15 Mg, baterie i akumulatory - 0,03 Mg, zużyte urządzenia elektryczne zawierające niebezpieczne składniki - 4,5 Mg, inne zużyte urządzenia elektryczne - 4 Mg, metale - 3,6 Mg, chemikalia - 0,12 Mg, odpady budowlane i rozbiórkowe. Razem: papier i tektura - 6 Mg, tworzywa sztuczne - 53 Mg, opakowania szklane i szkło - 49,6 Mg, odpady wielkogabarytowe - 8 Mg, zużyte opony - 40 Mg, popiół - 42 Mg, odpady ulegające biodegradacji - 13 Mg, zmieszane odpady komunalne - 1812 Mg, leki inne /przeterminowane/ - 0,15 Mg, baterie i akumulatory - 0,03 Mg, zużyte urządzenia elektryczne zawierające niebezpieczne składniki - 4,5 Mg, inne zużyte urządzenia elektryczne - 4 Mg, metale - 3,6 Mg, chemikalia - 0,12 Mg. UWAGA: Przedstawione ilości odpadów komunalnych wyliczone zostały na podstawie dokumentów przekazania odpadów stanowiących załącznik do faktur za okres ostatnich 12 m-cy poprzedzających niniejsze postępowanie i służą do oszacowania wartości zamówienia oraz określenia przedmiotu i zakresu zamówienia. Okres rozliczeniowy - miesięczny /za wykonaną usługę - na koniec każdego miesiąca rozliczeniowego/. Wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy będzie stanowić 1/12 ceny ryczałtowej brutto Wykonawcy, z którym podpisana zostanie umowa ryczałtowa. 1.Dane dotyczące Gminy Suchedniów istotne z punktu widzenia zamówienia: 1/łączna liczba mieszkańców Gminy Suchedniów - 10410 z czego 8459 w zabudowie jednorodzinnej oraz 1951 w zabudowie wielorodzinnej, jest to maksymalna liczba osób w okresie obowiązywania zamówienia, 2/liczba gospodarstw domowych - 3010 z czego 2410 w zabudowie jednorodzinnej i 600 w zabudowie wielorodzinnej, 3/liczba budynków jednorodzinnych zamieszkałych - 2233, 4/liczba budynków wielorodzinnych -30, 4/długość dróg na terenie gminy: drogi gminne - 52,60 km, drogi powiatowe - 12,50 km, drogi wojewódzkie - 6,60 km, drogi wewnętrzne - 1,10 km. 2.Zakres usług 1/Odbiór odpadów komunalnych odbywać ma się według następujących zasad I. ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany workowo-pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych a/zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach metalowych lub z tworzywa sztucznego o pojemności minimum 120 l /pojemniki zapewni właściciel nieruchomości/, b/odpady komunalne zbierane w sposób selektywny w systemie workowym będą gromadzone w workach w następujących kolorach: -KOLORZE ŻÓŁTYM - odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych worek 120 l, -KOLORZE BIAŁYM - opakowania szklane bezbarwne worek 120 l, - KOLORZE RÓŻOWYM - opakowania szklane kolorowe worek 120 l, -KOLORZE NIEBIESKIM - opakowania z papieru i makulatura worek 120 l, -KOLORZE ZIELONYM - odpady ulegające biodegradacji worek 120 l, -POPIÓŁ - pojemnik metalowy 120 l /zapewnia właściciel nieruchomości/ c/OPONY d/ODPADY WIELKOGABARYTOWE UWAGA: W ramach wykonywanej usługi worki zapewnia i dostarcza WYKONAWCA usługi Częstotliwość wywozu przez wykonawcę odpadów zebranych selektywnie i odpadów zmieszanych regulował będzie podany niżej harmonogram: 1 i 3 poniedziałek roboczy każdego miesiąca : ul. Graniczna, Jarzębinowa, Langiewicza, Przechodnia, Słoneczna, Wspólna, Źródłowa, i Mostki 1 i 3 wtorek roboczy każdego miesiąca: ul. Harcerska, Jodłowa, Kielecka, Kopalniana, Młynarska, Partyzantów, Świerkowa, Topolowa, Warszawska, Warszawska-Gajówka-Rejów, Wrzosowa, Zagórska 1 i 3 środa robocza każdego miesiąca: ul. Bodzentyńska, Ogrodowa, Pasternik, Żeromskiego, Krzyżka, Ostojów, Ostojów-Dulęba, Ostojów-Ogonów 1 i 3 czwartek roboczy każdego miesiąca: ul. Berezów, Choroszewskiego, Józefów, Koszykowa, Leśna, Placowa, Sosnowa, Sportowa, Michniów 1 i 3 piątek roboczy każdego miesiąca: ul. Bugaj, Cmentarna, Dawidowicza, Dworcowa, Fabryczna, Gajzlera, Jagodowa, Kościelna, Niska, Os. Piłsudskiego, Porzeczkowa, Powstańców 1863 r., Poziomkowa, Przejściowa, Spokojna, Staszica, Stokowiec, Szarych Szeregów, Szeroka, Traugutta 1 i 3 sobota robocza każdego miesiąca: ul. Jasna, Kościuszki, Krótka, Mickiewicza, Nowa, Os. Jasna I, Os. Jasna II, E. Peck, Poziomskiego, Słowackiego, Suchyni Opakowania plastikowe: każdy ostatni roboczy piątek miesiąca Opakowania szklane: ostatni roboczy czwartek kwartału Odpady ulegające biodegradacji w miesiącach maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, w każdą ostatnią sobotę miesiąca Popiół: w miesiącach październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień: w każdą ostatnią sobotę miesiąca Odpady wielkogabarytowe: dwa razy w roku ostatnia środa półrocza Opakowania z papieru i makulatura: dwa razy w roku ostatni roboczy wtorek półrocza Opony: ostatni roboczy czwartek kwietnia i listopad Odbiór odpadów odbywał się będzie sprzed posesji Odpady budowlane: odpłatnie jak w PSZOK. 2/ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowy a/zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach w ilości 40 szt. o pojemności 1100 l, które zostaną ustawione w 10 altankach lub w miejscach utwardzonych obok altanek. Pojemniki koloru ciemnego - częstotliwość wywozu dwa razy w tygodniu / wtorek - piątek /. Pojemniki o których mowa w pkt 2 lit. a/zapewnia na czas wykonywania usługi WYKONAWCA usługi b/selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników: -KOLOR BIAŁY - pojemnik na szkło bezbarwne - 10 szt. o pojemności 1100 l po jednej do każdej altanki: częstotliwość wywozu 2 razy w miesiącu drugi i ostatni roboczy czwartek, -KOLOR RÓŻOWY - pojemnik na szkło kolorowe - 10 szt. o pojemności 1100 l po jednej do każdej altanki: częstotliwość wywozu 2 razy w miesiącu drugi i ostatni roboczy czwartek, -KOLOR NIEBIESKI - pojemnik na papier - 10 szt. o pojemności 1100 l po jednej do każdej altanki: częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu ostatni roboczy wtorek, -KOLOR ŻÓŁTY -pojemnik na tworzywa sztuczne - 20 szt. o pojemności 1100 l po dwie do każdej altanki: częstotliwość wywozu 3 razy w miesiącu pierwszy, trzeci i ostatni roboczy piątek. Pojemniki, o których mowa w pkt 2 lit. b/zapewnia na czas wykonywania usługi WYKONAWCA usługi c/opony ostatni roboczy czwartek kwietnia i listopada d/odpady wielkogabarytowe dwa razy w roku ostatnia środa półrocza Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywał poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów przez właścicieli przy altankach Odpady budowlane odpłatnie jak w PSZOK Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia 3/ZORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH a/PSZOK będzie elementem uzupełniającym system zbierania selektywnego odpadów komunalnych Do punktu mieszkańcy we własnym zakresie mogą oddawać odpady wymienione w art. 3 ust. 2 pkt 6 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r.,tj. przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, a także odpady komunalne określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4a ww. ustawy Do PSZOK mogą być oddawane przez właścicieli nieruchomości i mieszkańców budynków wielorodzinnych odpady budowlane odpłatnie zgodnie z regulaminem obowiązującym w okresie jego prowadzenia Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia w związku z powyższym Gmina nie będzie ponosić kosztów wywozu i utylizacji tych odpadów Na terenie gminy nigdy nie funkcjonował tego typu obiekt i Zamawiający szacuje, że do PSZOK w skali jednego roku będą trafiać następujące ilości poszczególnych odpadów: papier i tektura - 1,21 Mg, metale - 3,60 Mg, tworzywa sztuczne - 2,78 Mg, szkło - 3,60 Mg, popiół - 3,60 Mg, biodegradowalne - 0,06 Mg, chemikalia - 0,12 Mg, wielkogabarytowe - 4,84 Mg, zużyte opony - 0,54 Mg, leki inne / przeterminowane / - 0,15 Mg, baterie i akumulatory - 0,03 Mg, zużyte urządzenia elektryczne zawierające niebezpieczne składniki - 4,50 Mg, inne zużyte urządzenia elektryczne - 4,00 Mg Podane wyżej dane należy traktować, jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości Ilość odpadów wytworzonych na terenie Gminy Suchedniów i dostarczonych do PSZOK nie jest zależna od Zamawiającego Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie na / plus / lub na / minus / b/Do obowiązków Wykonawcy w zakresie prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, należy: -transport do instalacji przetwarzania oraz organizacja zagospodarowania zebranych odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, -prowadzenie na bieżąco ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów dostarczonych przez mieszkańców Gminy Suchedniów zgodnie z katalogiem odpadów, -zapewnienie obsługi obiektu w czasie otwarcia punktu: PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy i powinien być czynny minimum dwa razy w tygodniu, w godzinach 10:00-14:00, w tym w sobotę -zamawiający wymaga, aby z prowadzonych czynności w PSZOK składane były comiesięczne sprawozdania, zawierające następujące dane: nazwa i adres podmiotu prowadzącego PSZOK, imię i nazwisko osoby pracującej przy obsłudze PSZOK, imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za sporządzenie sprawozdania, numer telefonu kontaktowego do pracownika i osoby odpowiedzialnej, okres, za który sprawozdanie jest składane, ewidencja właścicieli nieruchomości, którzy dostarczyli odpady do PSZOK, ewidencja odpadów przyjętych do PSZOK z określeniem rodzaju i ilości przyjętych odpadów, informacje o miejscu, sposobie, rodzaju i masie odpadów poddanych poszczególnym sposobom zagospodarowania oraz kosztów poniesionych na ten cel jak również zysków z tytułu sprzedaży odpadów Sprawozdanie miesięczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie do 14-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym, -inne wymagania stawiane Wykonawcy 1/Zorganizowanie PSZOK w obrębie miasta, w miejscu łatwo dostępnym dla wszystkich mieszkańców gminy, na terenie spełniającym wymagania do organizacji tego typu instalacji zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach / Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późniejszymi zmianami / 2/Utrzymywanie czystości i porządku na terenie PSZOK, poprzez bieżące sprzątanie terenu 3/W przypadku wystąpienia opadów śniegu odśnieżanie, w przypadku wystąpienia śliskości jej usuwanie 4/Zapewnienie kontaktu telefonicznego z obsługą PSZOK w czasie otwarcia dla wszystkich mieszkańców oraz Zamawiającego, a także poza godzinami otwarcia PSZOK dla Zamawiającego 5/Wykonawca opracuje regulamin działania PSZOK i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 6/W ramach prowadzenia PSZOK Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia jego funkcjonowania na jego terenie zamontować monitoring, z którego dane powinny być przechowywane z możliwością ich odczytywania co najmniej 7 dni wstecz 7/Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zadania Wykonawca przygotowany był na przyjęcie zorganizowanych grup osób / dzieci, młodzieży, dorosłych / i prezentacje funkcjonowania PSZOK oraz udostępnianie materiałów informacyjno-edukacyjnych z zakresu gospodarki odpadami przygotowanych i dostarczonych przez Zamawiającego, a niewymagających potwierdzenia odbioru - zorganizowanie i uruchomienie PSZOK musi nastąpić w terminie do 31.03.2016 r 2/Wykonawca ma obowiązek przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i położonych na terenie gminy Suchedniów do instalacji w zakresie mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Końskich ul. Łazienna 8 W przypadku, gdy regionalna instalacja uległa awarii lub nie może przyjmować odpadów z innych przyczyn odpady te winny być przekazywane do instalacji zastępczych wskazanych w Uchwale Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego numer XXI/361/12 z dnia 28 czerwca 2012 r 3/Wykonawca może udostępnić zainteresowanym właścicielom nieruchomości pojemniki na podstawie zawierania z właścicielami nieruchomości umów wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia żadnych kosztów przez Gminę z tego tytułu 4/Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów gromadzonych w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, które są w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym 5/Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Suchedniów Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych /szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu/ poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o takiej lokalizacji - wynikających ze złych parametrów technicznych dróg UWAGA: Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji w terenie, w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi i specyfiką terenu gminy Suchedniów 6/Transport odpadów segregowanych /u źródła/ do miejsca segregacji w celu uzyskania i przekazania do odzysku surowców wtórnych, musi odbywać się z zachowaniem przepisów o gospodarowaniu odpadami 7/Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów Ilość odpadów winna być podana w Mg w rozbiciu na poszczególne miesiące kwartału Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu sprawozdanie do końca miesiąca następującego po każdym kwartale 8/Wykonawca pod żadnym pozorem nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami gromadzonymi w sposób nieselektywny 9/Do obowiązków Wykonawcy należy kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełniania przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Wykonawca sporządza protokół wraz z dokumentacją fotograficzną, które stanowią dowód niewywiązania się właściciela nieruchomości z obowiązku prowadzenia selektywnej zbiórki i przekazuje go Zamawiającemu w ciągu 72 godzin od momentu stwierdzenia naruszenia zasad selektywnej zbiórki odpadów 3/Wymagania formalne:1/Wykonawca obowiązany jest w dniu podpisania umowy do spełnienia następujących wymagań, -posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów, o którym mowa w art. 9 b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, -posiadania zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w art. 23 i art. 24 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach / Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. /, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem wymogów art. 27 ust. 2 pkt 1 i 3 ustawy o odpadach, przy czym wymóg ten nie jest obowiązkowy, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie, o którym mowa w art. 41 ustawy, -posiadania zezwolenia na odzysk i przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie 4.Wymagania Zamawiającego dotyczące posiadanych przez Wykonawcę pojazdów i urządzeń oraz bazy magazynowo-transportowej wraz z określeniem stawianych im wymagań: 1/Wykonawca jest obowiązany posiadać bazę magazynowo-transportową, usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Suchedniów, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /Dz.U. z 2012 r. poz. 122/. 2/W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby: a/w posiadaniu Wykonawcy znajdowały się co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, b/pojazdy do odbierania odpadów były w pełni sprawne, posiadały aktualne badania techniczne, były dopuszczone do ruchu, c/pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, d/wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące, bazujące na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów -umożliwiające weryfikację tych danych, e/w przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach 3/Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: -dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp, w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, -okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, -ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich, za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach 5.Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu postępowania z odpadami: 1/Wymagania przy postępowaniu z poszczególnymi rodzajami odpadów Wykonawca ma obowiązek przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i położonych na terenie gminy Suchedniów do instalacji tj. instalacji w zakresie mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Końskich ul. Łazienna 8. W przypadku, gdy regionalna instalacja uległa awarii lub nie może przyjmować odpadów z innych przyczyn odpady te winny być przekazywane do instalacji zastępczych wskazanych w Uchwale Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego numer XXI/361/12 z dnia 28 czerwca 2012 r 2/Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zebrane odpady w sposób, który zapewni osiągnięcie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych / Dz.U. z 2012 r. poz. 645 / następujących frakcji odpadów: papier, tworzywa sztuczne i szkło. W przypadku nie wywiązania się z niniejszego obowiązku na Wykonawcę nałożona zostanie kara umowna określona w projekcie umowy z Wykonawcą stanowiącym załącznik do SIWZ 3/Wykonawca zobowiązany jest do przekazania do odzysku surowców wtórnych. Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia..
    II.1.5)
    przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: 10000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy zł
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów, lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, o wartości min. 500000,00 zł., wraz z potwierdzeniem, że usługi wykonywane bądź wykonane zostały należycie.
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą:-wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami -minimum co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, -oświadczenie o dysponowaniu na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania,-dysponowaniu bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy,-posiadaniu tytułu prawnego do terenu, na którym zlokalizowano bazę magazynowo-transportową.
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1 - Cena - 94
    • 2 - Doświadczenie - 6
    IV.2.2)
    przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a.Zmiany technologiczne, w szczególności:-pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, -zmiana zakresu usług, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie i niniejszej umowy.2.Zmiany osobowe i dane teleadresowe a.Zmiana podmiotów lub osób przedstawionych w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki przedstawione w SIWZ, będzie możliwa jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę lub podmiot. Wykonawca z własnej inicjatywy zaproponuje zmianę osoby lub podmiotu w następujących przypadkach:-śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, -nie wywiązywania się osoby lub podmiotu z obowiązków wynikających z umowy, -jeżeli zmiana osoby lub podmiotu stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy. 3.Zmiana danych teleadresowych i numerów konta.4. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy.5. Zmiana umowy na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej.6. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, II piętro, pokój 210.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, II piętro, pokój 210.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Suchedniów, 16.11.2015 r. Burmistrz Miasta i Gminy Suchedniów mgr inż Cezary Błach


    Data wprowadzenia: 2015-11-17 1401
    Data upublicznienia: 2015-11-17
    Art. czytany: 5651 razy

    » Odpowiedzi na pytania dot. SIWZ - rozmiar: 1397534 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Odpowiedź na zapytanie dot. zapisów SIWZ - rozmiar: 287404 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » OGŁOSZENIE O WYNIKU ZAMÓWIENIA - ODPADY - rozmiar: 3020601 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 592384 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Sprostowanie do SIWZ - rozmiar: 396516 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów