(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
A» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
A» Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I kwartał 2024 r.
A» Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 15 kwietnia 2024 r.
A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
  • II postępowanie Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych ul. Fabryczna

    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
    1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
    jednostka samorządu terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    „Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych ul.
    Fabryczna”
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-400edc49-5103-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288943/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29 12:15
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
    2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011493/06/P
    2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
    1.1.8 Przebudowa przejść dla pieszych w ciągu ul. Fabrycznej w Suchedniowie
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
    94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: GNI.271.8.2021.AJ
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
    odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
    przedmiotu zamówienia: Nie
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu na
    terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych ul. Fabryczna”.
    2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę dwóch przejścia dla
    pieszych
    w ciągu ulicy Fabrycznej w Suchedniowie. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości
    Suchedniów, w ciągu ulicy Fabrycznej, działka o nr ewid. geod. 6567/101 oraz 6567/73.
    1) W ramach zadania planuje się przebudowę dwóch przejść dla pieszych, przebudowę
    chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
    i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych. W związku z tym, że Zamawiający posiada
    dwie umowy na dofinansowanie przedmiotowych przejść w załączniku ofertowym na wskazaną
    część zamówienia należy podać ofertę na całe zamówienie z podziałem na dwa etapy robót.
    Pomocniczo w dokumentach zostały załączone odrębnie przedmiary robót z podziałem na
    branże drogową i elektryczną dla obydwu przejść.
    2) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
    a) roboty pomiarowe,
    b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki
    betonowej lub granitowej, rozbiórkę nawierzchni asfaltowej, mechaniczne karczowanie krzewów,
    c) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy,
    formowanie i zagęszczanie nasypów,
    d) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni,
    obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie miejsc postojowych, nawierzchnię chodników
    należy wykonać z płyt betonowych o wymiarach 60x40x8 cm, przed wbudowaniem kolor do
    uzgodnienia z Zamawiającym,
    e) wykonanie odwodnienia poprzez wymianę wpustów ulicznych oraz wykonanie odwodnienia
    liniowego z rusztem żeliwnym a także oczyszczenie istniejącego odwodnienia liniowego,
    f) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do pieszych wykonanie
    nawierzchni z płyt integracyjnych oraz oznakowania pionowego,
    g) regulacja studzienek teletechnicznych i zaworów wodociągowych oraz studni kanalizacjisanitarnej,
    h) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 139
    mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 7 słupów oświetleniowych
    stalowych o wysokości 8 m wraz z fundamentami, wysięgnikami, montaż 7 opraw
    oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej
    oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
    Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 10 do SWZ – Przejścia przy
    Fabrycznej, zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej,
    przedmiary robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna na
    stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/.
    UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie
    technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach
    robót branży drogowej i branży elektrycznej.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
    45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
    kryteriami.
    2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza może zdobyć
    maksymalnie 100 punktów.
    3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60,00
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
    4.3.6.) Waga: 20,00
    Kryterium 3
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
    5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
    Art. 109 ust. 1 pkt 4
    Art. 109 ust. 1 pkt 5
    Art. 109 ust. 1 pkt 7
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
    1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
    - Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
    2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
    o ile wynika to z odrębnych przepisów:
    - Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
    3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    - Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu
    4) zdolności technicznej lub zawodowej:
    Zamawiający uzna w/w warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca
    wykaże, że:
    a) dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą
    legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio
    do objęcia funkcji, jaka zostanie jej powierzona tj.:
    Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i
    robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
    Kierownikiem robót elektrycznych – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania
    budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
    w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    Wskazane osoby powinny posiadać wymagane uprawnienia budowlane
    i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią
    ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z
    dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
    członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 przynależność do właściwej izby
    samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii
    Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
    o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji
    w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
    Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Zamawiający żąda wyłącznie złożenia wraz z ofertą
    oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1.
    5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
    udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
    Zamawiający żąda wyłącznie złożenia wraz z ofertą oświadczenia składanego na podstawie art. 125
    ust. 1.
    5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
    Zamawiający informuje, że w bieżącym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych
    środków dowodowych.
    5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
    5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
    Zgodnie z SWZ.
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 09:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 10:00
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-12


    Data wprowadzenia: 2021-11-29 1530
    Data upublicznienia: 2021-11-29
    Art. czytany: 1558 razy

    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 139475 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozmiar: 1020163 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 10 do SWZ - przejścia ul. Fabryczna - rozmiar: 9391596 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 1 do SWZ - rozmiar: 28295 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 2 do SWZ - rozmiar: 14353 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3a do SWZ - rozmiar: 18324 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 do SWZ - rozmiar: 20433 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4a do SWZ - rozmiar: 18741 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4 do SWZ - rozmiar: 18174 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 5a do SWZ - rozmiar: 25635 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 5 do SWZ - rozmiar: 45444 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 6 do SWZ - rozmiar: 25688 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 7 do SWZ - rozmiar: 33864 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 9 do SWZ - instrukcja użytkowania systemu miniPortal - rozmiar: 16011 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów