|
|
|
|
|
|
ZEZWOLENIA NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJ.
Miejsce załatwienia Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do Wydziału Spraw Obywatelskich i Obronnych ul. Fabryczna 5 pokój nr 207 , telefon 25-43-186; 25-43-25- wewn. 47.
Wymagane dokumenty 14 dni przed planowanym terminem imprezy należy złożyć wniosek o wydanie zezwolenia, wraz z:
1) opinią Państwowej Straży Pożarnej,
2) opinią Pogotowia Ratunkowego,
3) opinią Rejonowej Policji,
(opinie muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości ich sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżenia do stanu technicznego obiektu oraz przez policję zagrożeniach ),
4) opinia właściwego miejscowo państwowego inspektora sanitarnego,
5) graficzny plan obiektu lub terenu , na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający:
a ) oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych
b ) oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych
c) oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu, energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu
d) informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych, rozmieszczeniu osób na imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów
6) regulamin obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej,
7) program i regulamin imprezy masowej - ewentualnie terminarz odbywających się wg ustalonego terminarza imprez lub wg ustalonych zasad wraz z informacją o sposobie udostępnienia ich uczestnikom imprezy masowej,
8) informacja o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub na terenie, gdzie impreza masowa będzie zorganizowana, mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego, w tym informację o ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku oraz informację o liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej, o stanie liczebnym, organizację, oznakowanie, wyposażenie i sposób rozmieszczenia służb: porządkowej i informacyjnej;
( 10 porządkowych na 300 osób i 1 porządkowy na każde następne 100 osób, w przypadku imprezy masowej o podwyższonym ryzyku 30 porządkowych na 300 osób i 3 porządkowych na każde następne 100 osób ).
9) wskazanie osoby reprezentującej organizatora ( osoba odpowiedzialna ), w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom imprezy masowej
10) pisemna instrukcja określająca zadanie służby porządkowej oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy,
11) szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
12) polisa ubezpieczeniowa - jeżeli impreza odpłatna.
Miejsce odbioru Po odbiór decyzji - zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej należy zgłosić się osobiście do Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Obronnych ul. Fabryczna 5, pokój nr 207 /II piętro/.
Opłaty - zezwolenie - 76 zł
Termin załatwienia 7 dni od złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy Od decyzji administracyjnej służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, które w terminie 4 dni od dnia wniesienia rozpatruje odwołanie.
Uwagi Wszelkich informacji na przedstawiany temat udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich i Obronnych Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie ,telefon 25-43-186; 25-43-250 wewn. 47 .
Podstawa prawna Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 22 sierpnia 1997 (Dz. U. Nr 106, poz. 680), Ustawa z dnia 30 marca 2001 roku o zmianie ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych i ustawy o Policji Dz. U. Nr 41, poz. 465. Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 9 września 2000 r. ( Dz.U. Nr 86, poz.960)
Treść Zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej są wydawane w formie decyzji administracyjnej.
Opracował Kierownik Wydziału SOiO – Wanda Miernik
Akceptował Sekretarz Miasta i Gminy - Ewa Kaniewska
Data wprowadzenia: 2004-04-30 0904 Data upublicznienia: 2004-04-30 Art. czytany: 2731 razy
|
Wiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów ul. Fabryczna 5
Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
kasa czynna w godz. 7:30-14:00
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:
Konto:
25 8520 0007 2001 0000 0097 0022
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- dochody jednostek budżetowych.
Konto
10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
-zobowiązanie pieniężne,
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
- dzierżawy,
- najmy, czynsz,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto
68 8520 0007 2001 0005 5853 0001
- wadia
Konto
83 8520 0007 2001 0000 0097 0045
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
/dvqpq2981b/skrytka
|
|
|