(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
A» Deklaracja dostępności
A» Wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Miejskiej
A» STANOWISKO DS. EDUKACJI
A» Samodzielne stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
  • Wydziały
  • Stanowisko ds. edukacji
  • STANOWISKO DS. EDUKACJI

    Stanowisko ds. edukacji realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

    1. Beata Kaszuba – Inspektor ds. edukacji
    pokój nr 201,
    tel. 41 25-43-186 lub 41 25-43-250 wew. 60
    e-mail: [email protected]

    Do zakresu zadań Samodzielnego stanowiska ds. edukacji należy w szczególności:
    1)ustalanie planu sieci publicznych szkół podstawowych oraz granic ich obwodów;
    2)zapewnianie sprawnego funkcjonowania placówek oświatowych;
    3)współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny nad placówkami oświatowymi;
    4)analizowanie projektów organizacyjnych szkół i placówek oświatowych przed zatwierdzeniem organizacji roku szkolnego;
    5)prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów placówek oświatowych oraz koordynacja działań w zakresie ruchu kadrowego nauczycieli;
    6)organizowanie konkursów na dyrektorów placówek oświatowych;
    7)powoływanie komisji ds. awansu zawodowego nauczycieli;
    8)prowadzenie spraw dotyczących powierzenia stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oświatowej;
    9)występowanie z wnioskami o odznaczenia, wyróżnienia i nagrody w stosunku do dyrektorów jednostek podległych;
    10)współdziałanie z wizytatorami – metodykami w sprawach nadzoru nad pracą dydaktyczno-wychowawczą i opiekuńczą dzieci i młodzieży;
    11)koordynacja działań w zakresie nauczania indywidualnego oraz tworzenia klas integracyjnych w szkołach podstawowych oraz oddziałów integracyjnych w przedszkolach;
    12)współudział w opracowywaniu planów finansowych placówek;
    13)pozyskiwanie środków zewnętrznych – koordynowanie placówek edukacyjnych;
    14)organizowanie i uczestniczenie w naradach dyrektorów placówek oświatowych;
    15)rozpatrywanie skarg i wniosków na działalność placówek oświatowych;
    16)prowadzenie postępowań w zakresie awansu zawodowego nauczycieli;
    17)prowadzenie działań związanych ze zwrotem kosztów pracodawcom za kształcenie młodocianych pracowników – weryfikacja wniosków i dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami prawa;
    18)koordynacja działań w zakresie dowozu dzieci do szkół;
    19)koordynacja, nadzór oraz ewidencjonowanie spełniania obowiązku nauki przez młodzież w wieku 16 – 18 lat;
    20)wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów ustaw – Prawo oświatowe i Karta Nauczyciela;
    21)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów dotyczących organizacji pracy placówek oświatowych;
    22)sporządzanie, gromadzenie i weryfikacja SIO, zgodnie z ustawą o systemie informacji oświatowej – zbiorczo dla gminy;
    23)prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendium i nagród za wysokie wyniki w nauce.


    Data wprowadzenia: 2025-03-19 0956
    Data upublicznienia: 2025-03-19
    Art. czytany: 48 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    Rejestr zmian:
    2025-03-19
    1. Typ zdarzenia: wyjęcie wiadomości z archiwum - Zmienił: Karolina Długosz
    2. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Karolina Długosz
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karolina Długosz
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
    Czwartek - 7:30 - 17:30
    Piątek - 7:30 - 13:30

    kasa czynna w godz.:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
    Czwartek - 7:30 - 16:00
    Piątek - 7:30 - 12:30


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów