|
|
|
|
Wydziały Wydział Organizacyjny
|
|
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
Wydział Organizacyjny realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzna:
1. Renata Sidor - Sekretarz, pokój nr 102; tel. 25-43-186 wew. 32 e-mail: [email protected]
2. Justyna Wierzbińska - Sekretariat. pokój nr 104; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 30 e-mail: [email protected]
3. Mariusz Ślusarczyk - Inspektor; obsługa Rady Miejskiej;
pokój 106; tel. 41 25 43 186; 41 25 43 250 wew. 41
e-mail: [email protected]; [email protected]
4. Karolina Długosz - Inspektor ds. kadr; pokój Nr 107
tel. 41 25 43 186; 41 25 43 250 wew. 35
e-mail: [email protected]
5. Łukasz Osuch - Informatyk; pokój Nr 211
tel. 41 25 43 186; 41 25 43 250
e-mail: [email protected]
6. Władysław Grudniewski - Starszy Informatyk, pokój Nr 205, tel. 41 25 43 186; 41 25 43 250
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy prowadzenie spraw związanych m. in. z obsługą kancelaryjną, organizacyjną, informatyczną, administracyjno-gospodarczą, kadrową urzędu oraz obsługą Rady i jej organów, a w szczególności:
1. W zakresie spraw organizacyjnych:
1) prowadzenie sekretariatu urzędu,
2) wykonywanie zadań związanych z wyborami i referendami,
3) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
4) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
5) prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę,
6) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków,
7) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
8) prowadzenie rejestru petycji,
9) sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i odznak,
10) prowadzenie książki kontroli i dokumentacji z kontroli,
11) obsługa ePUAP,
12) zabezpieczenie p.poż. budynku urzędu; zabezpieczenie przed włamaniem, nadzór nad zabezpieczeniem mienia Urzędu.
2. W zakresie spraw informatycznych:
1) administrowanie siecią komputerową,
2) administrowanie elektronicznym obiegiem dokumentów (EOD),
3) zakup nowego i modernizacja istniejącego sprzętu komputerowego,
4) nadzór nad naprawami, konserwacją oraz likwidacją urządzeń komputerowych,
5) stały nadzór nad systemem informatycznym w Urzędzie, w tym nad siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
6) instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego,
7) wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, a w szczególności administrowanie bezpieczeństwem informacji poprzez przeciwdziałanie dostępowi do systemu informatycznego osób nie uprawnionych oraz podejmowanie stosownych działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń,
8) planowanie rozwoju sieci bezpieczeństwa baz danych,
9) opracowanie i modyfikacja koncepcji informatyzacji Urzędu oraz ich wdrażanie,
10) planowanie i wdrażanie technologii cyfrowych wykorzystywanych
w realizacji zadań urzędu (e-urząd),
11) realizacja projektów związanych z informatyzacją Urzędu,
12) prowadzenie i redagowanie BIP,
13) ochrona systemów i sieci teleinformatycznych oraz nadzór na eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania,
14) administrowanie sieciowe systemem operacyjnym oraz bazami danych,
15) wdrażanie nowych systemów informatycznych; aktualizacja istniejących,
16) informatyczne zabezpieczenie danych Urzędu, ochrona baz danych
i programów przed działaniem wirusów komputerowych,
17) gospodarowanie sprzętem i siecią komputerową oraz koordynowanie zaspakajania potrzeb Urzędu w tym zakresie,
18) zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych,
19) dokonywanie analizy funkcjonowania systemów informatycznych
i występowanie z wnioskiem na temat ich usprawnień,
20) obsługa techniczna i informatyczna systemów informatycznych i sprzętu komputerowego urzędu,
21) obsługa informatyczna wyborów i referendów,
22) pełnienie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji (ABI),
a w szczególności:
a) nadzór nad ochroną systemów i sieci teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne,
b) prowadzenie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa teleinformatycznego,
c) opracowywanie szczegółowych zaleceń dotyczących ochrony fizycznej systemów i sieci teleinformatycznych wykorzystywanych do opracowywania dokumentów niejawnych,
d) kontrola poprawności wprowadzanych przez użytkowników systemu indywidualnych haseł dostępu; częstotliwości ich zmiany oraz przechowywania ich kopii,
e) współpraca z pełnomocnikiem ochrony informacji niejawnych w zakresie szkolenia, kontroli i ochrony informacji niejawnych,
f) ewidencja i uaktualnianie upoważnień od przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych,
23) zapewnienie ochrony poufności i bezpieczeństwa oraz teletransmisji danych gromadzonych w Urzędzie,
24) prowadzenie ewidencji wniosków upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
25) opracowywanie instrukcji z zakresu ochrony danych osobowych,
26) opracowywanie polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego,
27) szkolenie pracowników, którzy posiadają lub uzyskali dostęp do systemu informatycznego związanego z przetwarzaniem danych osobowych.
28) współpraca w zakresie prowadzenia strony internetowej Gminy.
3. W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych, w szczególności:
1) administrowanie budynkiem urzędu i dbałość o jego otoczenie,
2) dekoracja budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych,
3) wyposażanie stanowisk pracy i zaopatrzenie materiałowe Urzędu,
4) prowadzenie ewidencji pieczęci,
5) zaopatrzenie materiałowo-techniczne na cele administracyjne,
6) planowanie i realizacja remontów bieżących w Urzędzie,
7) utrzymywanie czystości i porządku w budynku Urzędu i jego otoczeniu,
8) gospodarowanie taborem samochodowym,
9) prowadzenie spraw związanych z symboliką narodową i tablicami urzędowymi,
10) zabezpieczanie informacji wizualnej dla interesantów,
11) prowadzenie archiwum zakładowego,
12) prenumerata czasopism i zakup literatury fachowej.
4. W zakresie spraw kadrowych, m.in.:
1) prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych;
2) prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników,
3) prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
4) prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem pracowników od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
5) organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,
6) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na podstawie dokumentacji archiwalnej,
7) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze oraz zatrudnianiem osób w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych,
8) współpraca z Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży absolwenckich oraz organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych; prac społecznie – użytecznych,
9) prowadzenie list obecności, kart ewidencji czasu pracy, delegacji służbowych, książki wyjść.
5. W zakresie bhp, w szczególności.:
1) prowadzenie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego,
2) analiza i ocena z przeglądu stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
3) kierowanie pracowników na badania okresowe i profilaktyczne,
4) przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bhp i p.poż.,
5) gospodarowanie odzieżą ochronną i roboczą.
6. W zakresie obsługi Rady i jej organów, w szczególności:
1) zapewnienie przewodniczącemu Rady, komisjom wszechstronnej pomocy
w realizacji zadań określonych Statutem Gminy,
2) obsługa kancelaryjno – biurowa oraz merytoryczna w tym: organizacyjne przygotowywanie sesji oraz posiedzeń Rady, sporządzanie protokołów
z obrad, prowadzenie zbioru i rejestru uchwał, wniosków, opinii, zapytań oraz interpelacji radnych,
3) zapewnienie terminowego przygotowania materiałów na sesje i komisje Rady
we współpracy z odpowiedzialnymi merytorycznie za opracowania pracownikami,
4) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów związanych z pracą Rady
i jej komisjami,
5) gromadzenie zbioru i rejestru przepisów gminnych oraz udostępnianie
go do powszechnego wglądu w siedzibie Rady,
6) elektroniczne przekazywanie aktów prawa miejscowego do publikacji
w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego,
7) przekazywania uchwał instytucjom zgodnie z przepisami prawa w tym Wojewodzie Świętokrzyskiemu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
8) prowadzenie ewidencji radnych, członków komisji,
9) obsługa organizacyjno-biurowa dyżuru przewodniczącego Rady, prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli zgłaszanych na dyżurach przewodniczącego i radnych
oraz tych, które wpłynęły na adres Rady lub jej organów, podejmowanie działań dla ich rozpatrzenia przez właściwe organy,
10) realizacja zadań związanych z wyborem ławników.
Data wprowadzenia: 2023-03-22 0908 Data upublicznienia: 2023-03-22 Art. czytany: 1856 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Karolina Długosz
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów ul. Fabryczna 5
Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
kasa czynna w godz. 7:30-14:00
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:
Konto:
25 8520 0007 2001 0000 0097 0022
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- dochody jednostek budżetowych.
Konto
10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
-zobowiązanie pieniężne,
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
- dzierżawy,
- najmy, czynsz,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto
68 8520 0007 2001 0005 5853 0001
- wadia
Konto
83 8520 0007 2001 0000 0097 0045
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
/dvqpq2981b/skrytka
|
|
|