|
|
|
|
Zamówienia publiczne Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
|
|
II postępowanie Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych ul. Fabryczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych ul.
Fabryczna”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-400edc49-5103-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288943/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29 12:15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011493/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa przejść dla pieszych w ciągu ul. Fabrycznej w Suchedniowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GNI.271.8.2021.AJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu na
terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych ul. Fabryczna”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę dwóch przejścia dla
pieszych
w ciągu ulicy Fabrycznej w Suchedniowie. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości
Suchedniów, w ciągu ulicy Fabrycznej, działka o nr ewid. geod. 6567/101 oraz 6567/73.
1) W ramach zadania planuje się przebudowę dwóch przejść dla pieszych, przebudowę
chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych. W związku z tym, że Zamawiający posiada
dwie umowy na dofinansowanie przedmiotowych przejść w załączniku ofertowym na wskazaną
część zamówienia należy podać ofertę na całe zamówienie z podziałem na dwa etapy robót.
Pomocniczo w dokumentach zostały załączone odrębnie przedmiary robót z podziałem na
branże drogową i elektryczną dla obydwu przejść.
2) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki
betonowej lub granitowej, rozbiórkę nawierzchni asfaltowej, mechaniczne karczowanie krzewów,
c) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy,
formowanie i zagęszczanie nasypów,
d) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni,
obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie miejsc postojowych, nawierzchnię chodników
należy wykonać z płyt betonowych o wymiarach 60x40x8 cm, przed wbudowaniem kolor do
uzgodnienia z Zamawiającym,
e) wykonanie odwodnienia poprzez wymianę wpustów ulicznych oraz wykonanie odwodnienia
liniowego z rusztem żeliwnym a także oczyszczenie istniejącego odwodnienia liniowego,
f) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do pieszych wykonanie
nawierzchni z płyt integracyjnych oraz oznakowania pionowego,
g) regulacja studzienek teletechnicznych i zaworów wodociągowych oraz studni kanalizacjisanitarnej,
h) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 139
mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 7 słupów oświetleniowych
stalowych o wysokości 8 m wraz z fundamentami, wysięgnikami, montaż 7 opraw
oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej
oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 10 do SWZ – Przejścia przy
Fabrycznej, zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej,
przedmiary robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna na
stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/.
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie
technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach
robót branży drogowej i branży elektrycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
kryteriami.
2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza może zdobyć
maksymalnie 100 punktów.
3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna w/w warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą
legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio
do objęcia funkcji, jaka zostanie jej powierzona tj.:
Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i
robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
Kierownikiem robót elektrycznych – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania
budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wskazane osoby powinny posiadać wymagane uprawnienia budowlane
i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią
ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z
dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 przynależność do właściwej izby
samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji
w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Zamawiający żąda wyłącznie złożenia wraz z ofertą
oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda wyłącznie złożenia wraz z ofertą oświadczenia składanego na podstawie art. 125
ust. 1.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający informuje, że w bieżącym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych
środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ.
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-12
Data wprowadzenia: 2021-11-29 1530 Data upublicznienia: 2021-11-29 Art. czytany: 2058 razy
|
|
» Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 139475 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozmiar: 1020163 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 10 do SWZ - przejścia ul. Fabryczna - rozmiar: 9391596 bajtów Typ pliku: application/zip
|
» Załącznik nr 1 do SWZ - rozmiar: 28295 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 2 do SWZ - rozmiar: 14353 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 3a do SWZ - rozmiar: 18324 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 3 do SWZ - rozmiar: 20433 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 4a do SWZ - rozmiar: 18741 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 4 do SWZ - rozmiar: 18174 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 5a do SWZ - rozmiar: 25635 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 5 do SWZ - rozmiar: 45444 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 6 do SWZ - rozmiar: 25688 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 7 do SWZ - rozmiar: 33864 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załącznik nr 9 do SWZ - instrukcja użytkowania systemu miniPortal - rozmiar: 16011 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
Wiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów ul. Fabryczna 5
Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
kasa czynna w godz. 7:30-14:00
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:
Konto:
25 8520 0007 2001 0000 0097 0022
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- dochody jednostek budżetowych.
Konto
10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
-zobowiązanie pieniężne,
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
- dzierżawy,
- najmy, czynsz,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto
68 8520 0007 2001 0005 5853 0001
- wadia
Konto
83 8520 0007 2001 0000 0097 0045
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
/dvqpq2981b/skrytka
|
|
|