|
|
|
|
Przetargi
|
|
Zaproszenie do złożenia oferty na: 'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej w Suchedniowie”.
Zaproszenie do złożenia oferty na:
'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej w Suchedniowie”.
Postępowanie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U . z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) w oparciu o art. 4 pkt 8.
I. Zamawiający: Gmina Suchedniów z siedzibą: ul. Fabryczna 5, 26 - 130 Suchedniów tel. (41) 25 43 250, faks (41) 25 43 090, e-mail: [email protected]
II. Przedmiot zamówienia
1. Nazwa zadania: 'Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej
w Suchedniowie”.
2. Zakres zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy zatoki autobusowej dla przystanku szkolnego u zbiegu ulic Leśnej i Placowej
w Suchedniowie na terenie PKP S.A przy linii kolejowej nr 8.
2) Lokalizacja: działka nr ewid. geod. 309/7 (działka należąca do PKP S.A., Zamawiający posiada zgodę na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane).
3) Dane techniczne do projektowania:
a. długość zatoki około 80 metrów, szerokość zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
b. nawierzchnia – tłuczeń,
c. odwodnienie powierzchniowe,
d. włączenie do drogi publicznej,
e. zatoka wyposażona musi zostać w peron (nawierzchnia z kostki betonowej), oraz wiatę przystankową wraz z koszem na śmieci.
4) Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekt oznakowania, który podlega zatwierdzeniu przez zarządzającego (Starostę Skarżyskiego).
5) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich zgód i uzgodnień między innymi z:
a. PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie,
b. Zakładem Gospodarki Komunalnej,
c. Burmistrzem Miasta i Gminy,
d. Starostą Skarżyskim.
6) Prace projektowe należy wykonać zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz załącznikiem nr 4 i 5 do niniejszego zapytania.
7) Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację w zakresie:
a. wykonania map sytuacyjno – wysokościowych do celów projektowych,
b. inwentaryzacji stanu istniejącego w terenie w celu optymalizacji kosztów budowy zatoki,
c. opracowania dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami, w 5 egzemplarzach w formie analogowej (w tym 4 składane do organu wydającego decyzję o pozwoleniu na budowę), oraz w formie cyfrowej (na nośniku CD-R lub DVD +/-R). Cyfrowa wersja dokumentacji opracowana w ramach przedmiotu zamówienia, ma być przekazana w formacie edytowanym przez MS Office (WORD, Excel), natomiast rysunki przez program CAD (Auto – Cad, Microstation). Dodatkowo należy przekazać cyfrową wersję opracowanej dokumentacji w formacie pdf.,
d. opracowania planu BIOZ dla projektu,
e. opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (4 egz.
w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej),
f. opracowania pełnego kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (po 1 egz.
w wersji papierowej i elektronicznej).
g. Wykonawca będzie reprezentował Zamawiającego i występował w jego imieniu
w sprawach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej na podstawie otrzymanego od Zamawiającego upoważnienia do reprezentowania.
h. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień i opinii Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej.
8) Dokumentacja musi być zgodna z następującymi aktami prawnymi:
a. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 poz. 124)
b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2015 poz. 1314)
z załącznikami.
c. Ustawa Prawo o ruchu drogowym Dz. U. 2017 poz. 1260.
d. Dokumentacja winna być sporządzona zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi
w dniu odbioru przedmiotu umowy.
9) Wykonawca w terminie wyznaczonym na realizację zadania zobowiązany jest do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 07.09.2018 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować:
- 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej.
IV. Skład oferty
Oferta Wykonawcy musi zawierać:
a) wypełniony formularz oferty,
b) wykaz osób, sporządzony w oparciu o załącznik nr 2 do zapytania,
c) kserokopie poświadczonych za zgodność uprawnień budowlanych wraz z informacją o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z posiadaniem ubezpieczenia OC.
V. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o poniższe kryterium:
cena oferty – 100%
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cenę oferty brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejscu po przecinku.
2. Łączna cena oferty musi obejmować cały zakres zamówienia.
3. W cenie oferty należy uwzględnić także inne koszty, o ile Wykonawca je przewiduje (np. koszty dojazdu, opłaty, ubezpieczenia itp.).
4. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji zamówienia.
VII. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 05.06.2018 r.
adres poczty elektronicznej [email protected] faks: (041) 25 43 090
VIII. Osoba/y uprawniona/e do kontaktu i sposób kontaktu
1. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (e-mail: [email protected]).
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
- Pani Agnieszka Jaszczur, tel. 041 25 43 250 wew. 11
- Pan Krzysztof Kołda tel. 0 41 25 43 250 wew. 37
IX. Informacje dodatkowe
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi umieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie.
2. Oferent może zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego.
3. Postępowanie może zostać przez Zamawiającego w każdym czasie unieważnione bez podawania przyczyny.
X. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy,
Załącznik nr 2 - Wykaz osób,
Załącznik Nr 3 – Koncepcja zatoki autobusowej
Załącznik nr 4 – Uzgodnienia Polskie Koleje Państwowe S. A. PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie.
Załącznik nr 5 – Uzgodnienia nr IZDK g-210-10/2017 PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Zakład Linii Kolejowych w Kielcach Dział Nawierzchni, Obiektów Inżynieryjnych Budynków i Budowli.
Data wprowadzenia: 2018-05-29 1133 Data upublicznienia: 2018-05-29 Art. czytany: 3667 razy
|
|
» Informacja z otwarcia ofert - rozmiar: 874288 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 2 - rozmiar: 31744 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 3 - rozmiar: 1267186 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» załącznik nr 4 - rozmiar: 1360578 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 5 - rozmiar: 1101778 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Zaproszenie do złożenia oferty + załącznik 1 - rozmiar: 71168 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
|
Rejestr zmian:
|
2018-06-12 1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
2018-05-29 2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska 7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska
|
|
|
|
|
|
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów ul. Fabryczna 5
Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
kasa czynna w godz. 7:30-14:00
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:
Konto:
25 8520 0007 2001 0000 0097 0022
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- dochody jednostek budżetowych.
Konto
10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
-zobowiązanie pieniężne,
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
- dzierżawy,
- najmy, czynsz,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto
68 8520 0007 2001 0005 5853 0001
- wadia
Konto
83 8520 0007 2001 0000 0097 0045
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
/dvqpq2981b/skrytka
|
|
|