(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 21 listopada 2024 r.
» Wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Miejskiej tj.: Komisji Budżetu i Finansów i Komisji Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska i Ładu Publicznego
» Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Suchedniowie
» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 18 listopada 2024 r.
» Postanowienie Nr 630/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zwołania pierwszego posiedzenia obwodowej komisji wyborczej w wyborach ponownych do Rady Miejskiej
  • Dokumenty do pobrania
  • Druki- Edukacja
  • Zasady dofinansowania kosztów dokształcania pracowników młodocianych – informacja dla pracodawców

    Zasady dofinansowania kosztów dokształcania pracowników młodocianych – informacja dla pracodawców

    Miejsce załatwienia
    Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, samodzielne stanowisko do spraw edukacji, pok. 201.(II piętro), tel. 41/25-43-186, w. 60, w godzinach pracy urzędu: poniedziałek: 8.00 – 16.00, wtorek – piątek: 7.30 – 15.30
    Dokumenty należy składać w sekretariacie urzędu.


    Wymagane dokumenty
    1. Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika,
    2. Załączniki do wniosku potwierdzone za zgodność z oryginałem:
    • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do prowadzenia kształcenia zawodowego młodocianych pracowników przez pracodawcę lub osobę prowadzącą zakład w imieniu pracodawcy albo osobę zatrudnioną u pracodawcy,
    • Kopie dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osoby prowadzącej szkolenie w imieniu pracodawcy albo osoby zatrudnionej u pracodawcy,
    • Kopię umowy o pracę z młodocianym pracownikiem w celu przygotowania zawodowego,
    • Kopie dokumentów potwierdzających krótszy okres szkolenia w przypadku zmiany umowy,
    • Kopia dyplomu lub świadectwa, albo zaświadczenie (oryginał) potwierdzające, że młodociany ukończył naukę zawodu lub przyuczenie do wykonywania określonej pracy,
    • Kopię dokumentów potwierdzających zdanie egzaminu zawodowego przez młodocianego pracownika z wynikiem pozytywnym (dyplom, świadectwo lub zaświadczenie),
    • Kopię świadectwa pracy młodocianego pracownika,
    • Aktualny wydruk z CEIDG lub wpis z KRS w zależności od formy prowadzonej działalności prowadzonej przez pracodawcę,
    • Kopię dokumentów potwierdzających status prawny prowadzonej działalności w przypadku spółek,
    • Wypełniony formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
    • Kopie wszystkich zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,

    Miejsce odbioru
    Osobiście w pok. 201, II piętro (samodzielne stanowisko do spraw edukacji) lub pocztą.

    Opłaty
    Nie wnosi się.

    Termin załatwienia
    Zgodnie z obowiązującymi przepisami KPA.

    Tryb odwoławczy
    Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów.

    Uwagi
    Wniosek o dofinansowanie należy złożyć w terminie 3 miesięcy od ukończenia przez młodocianego pracownika nauki zawodu lub przyuczenia do wykonania określonej pracy. W przypadku niekompletnego wniosku, wzywa się wnioskodawcę do uzupełnienia braków formalnych wniosku w terminie 7 dni. W razie nie uzupełnienia tych braków wniosek pozostawiony zostanie bez rozpatrzenia (art. 64 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego).

    Podstawa prawna
    1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, Art. 122;
    2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania;
    3. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu;
    4. Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
    5. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis;
    6. Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis.

    Treść
    Uwaga
    1. O zawarciu umowy o pracę z młodocianym pracownikiem, zamieszkałym na terenie Gminy Suchedniów, pracodawca jest zobowiązany powiadomić Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów, a w przypadku pracodawcy będącego rzemieślnikiem – również izbę rzemieślniczą właściwą ze względu na siedzibę rzemieślnika, co umożliwi zaplanowanie środków na dofinansowanie kształcenia.
    2. Zgodnie z art. 122 ust. 11 ustawy o Prawie oświatowym dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników stanowi pomoc de minimis udzielaną zgodnie z warunkami określonymi w rozumieniu przepisów rozporządzenia Komisji (UE) Nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013, str. 1).




    Opracował
    Beata Kaszuba


    Data wprowadzenia: 2017-06-23 1002
    Data upublicznienia: 2017-06-23
    Art. czytany: 4307 razy

    » Formularz informacji pomocy de minimis - rozmiar: 78453 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis - rozmiar: 28160 bajtów
    Typ pliku: text/doc
    » Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis - rozmiar: 39424 bajtów
    Typ pliku: text/doc
    » Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika - rozmiar: 47104 bajtów
    Typ pliku: text/doc
    » Zasady dofinansowania kosztów kształcenia pracowników młodocianych – informacja dla pracodawców - rozmiar: 48128 bajtów
    Typ pliku: text/doc
    » Zawiadomienie o zawarciu umowy - rozmiar: 41984 bajtów
    Typ pliku: text/doc
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    Rejestr zmian:
    2018-01-19
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2017-06-23
    9. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Ewa Kaniewska
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Ewa Kaniewska
    11. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów