(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
» Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I kwartał 2024 r.
» Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 15 kwietnia 2024 r.
» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
  • Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie

    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
    1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
    terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2333d394-a4f3-11ec-baa2-b6d934483bfb
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088993/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17 10:05
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
    2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003442/01/P
    2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
    1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Europejskiej: Tak
    2.15.) Nazwa projektu lub programu
    Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014 - 2020
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
    https://miniportal.uzp.gov.pl/
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
    oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
    wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
    między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
    a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
    b) platformy ePUAP : https://epuap.gov.pl
    c) poczty elektronicznej Zamawiającego: [email protected]
    2. Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę muszą posiadać konto na Platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma
    dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3.Wymagania techniczne i
    organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie
    korzystania z miniPortalu.
    4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
    miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
    regulaminu.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Ofertę należy złożyć pod rygorem
    nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
    podpisem zaufanym lub osobistym w jednym z formatów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17
    lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 6. Zamawiający zaleca, aby ofertę
    sporządzić w jednym z niżej wskazanych formatów danych: .pdf, .odt, .doc. .XAdes, .PAdes, .CAdes.
    7. W niniejszym postępowaniu oferty składane są za pomocą systemu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
    8. Wykonawca wchodząc na w/w adres wybiera zakładkę dla Wykonawców, następnie przesyła zaszyfrowaną ofertę przez
    „Formularze do komunikacji” 􀀀„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
    9. W celu identyfikacji postępowania, na które Wykonawca chce złożyć ofertę, w polu wybierz rodzaj identyfikatora postępowania
    wpisuje numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
    budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski

    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 10:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:00
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-03


    Data wprowadzenia: 2022-03-17 1029
    Data upublicznienia: 2022-03-17
    Art. czytany: 1641 razy

    » Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia - rozmiar: 75264 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - rozmiar: 80896 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Odpowiedzi na pytania do SWZ - rozmiar: 419028 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Odpowiedzi na pytania do SWZ 2 - rozmiar: 421776 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 167303 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - rozmiar: 37332 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar elektryka przepompownia - rozmiar: 37888 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » Przedmiar tłocznia elektryka - rozmiar: 117916 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 1098916 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Unieważnienie postępowania - rozmiar: 416422 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 1 - rozmiar: 77163324 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 2 - rozmiar: 86958530 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 3 - rozmiar: 87860672 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 4 - rozmiar: 78671885 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 5 - rozmiar: 76582018 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Uzupełnienie dokumentacji cz. 6 - rozmiar: 83881466 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załączniki nr 4 do SWZ - wzór umowy - rozmiar: 104556 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 5 do SWZ - wzór karty gwarancyjnej - rozmiar: 74920 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 6 do SWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego - rozmiar: 82527 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 7 do SWZ - wykaz robót - rozmiar: 68690 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 8 do SWZ - wykaz osób - rozmiar: 68603 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiary robót - rozmiar: 331249 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 11 do SWZ - SST - rozmiar: 4070337 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 12 do SWZ - Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP - rozmiar: 2993042 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 13 do SWZ - wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 14 do SWZ- geologia - rozmiar: 86346883 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 1 do SWZ - formularz oferty - rozmiar: 76826 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 2a do SWZ - oświadczenie podmiotu udostępniającego - rozmiar: 81920 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 do SWZ - oświadczenie warunki udziału w postępowaniu - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3a do SWZ - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie odstawy wykluczenia - rozmiar: 82944 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 9 do SWZ częśc 4 - rozmiar: 83564039 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 1 - rozmiar: 59658353 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 2 - rozmiar: 82861848 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 2 - rozmiar: 82861848 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 5 - rozmiar: 77376942 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 6 - rozmiar: 74824226 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ część 7 - rozmiar: 30255423 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 9 do SWZ cz. 3 - rozmiar: 81932835 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów