(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
» Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I kwartał 2024 r.
» Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 15 kwietnia 2024 r.
» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
» OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Suchedniów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
  • Oferty pracy
  • Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 14 marca 2022 r. w sprawie konkursów na kandydatów na stanowiska dyrektorów SSP Nr 1 w Suchedniowie i SSP w Ostojowie

    Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 0050.29.2022 r.
    Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 14 marca 2022 r.

    BURMISTRZ MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW
    ogłasza konkursy na kandydatów na stanowiska dyrektorów: Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Emilii Peck w Suchedniowie i Samorządowej Szkoły Podstawowej im. Wandy Łyczkowskiej w Ostojowie.

    I. Organ prowadzący szkołę:
    Gmina Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów.

    II. Nazwa i adres szkoły, której dotyczy konkurs:
    1.Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Emilii Peck w Suchedniowie, ul. Szarych Szeregów 6, 26-130 Suchedniów.
    2.Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Wandy Łyczkowskiej w Ostojowie, Ostojów 16, 26-130 Suchedniów.

    III.Wymagania wobec kandydatów:
    Do konkursu może przystąpić osoba – nauczyciel mianowany lub dyplomowany, która spełnia łącznie niżej wymienione wymagania określone w rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (t,j, Dz.U. z 2021 r., poz. 1449):

    1. posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole;
    2. ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
    3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
    4. uzyskała:
    a/ co najmniej bardzo dobrą ocenę pracy w okresie pięciu lat pracy lub
    b/ pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
    c/ w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywna ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej;
    5. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
    6. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
    7. nie była prawomocnie ukarana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1762), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 478 ze zm.), oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne;
    8. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    9. nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
    10. nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 289 ze zm.);
    11. w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 672), ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filozofia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.

    IV. Do konkursu może przystąpić również osoba - nauczyciel mianowany lub dyplomowany, która:
    1. posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawody licencjat, inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole podstawowej, oraz
    2. spełnia wymagania określone w pkt III ppkt 2-11.

    V. Do konkursu może przystąpić również osoba – niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
    1. posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
    2. posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
    3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
    4. nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżeniem publicznym lub postępowanie dyscyplinarne;
    5. spełnia wymogi określone w pkt III ppkt 2, 5, 6, 8, 10 i 11.

    VI. Do konkursu może przystąpić również:
    1. nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, lub
    2. nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudnionym na stanowisku innym niż określone w pkt. 1, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty, w urzędzie administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, lub na stanowisku, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji samorządowej, lub
    3. nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 263 ze zm.);
    - spełniający wymagania określone w rozporządzeniu, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.

    VII. Wymagane dokumenty:
    Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1428 ze zm.), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:

    1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły, której dotyczy konkurs (Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Emilii Peck w Suchedniowie, Samorządowej Szkoły Podstawowej im. Wandy Łyczkowskiej w Ostojowie),
    2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o:
    - stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
    - stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela
    akademickiego, albo
    - stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku
    kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
    3. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
    - imię (imiona) i nazwisko,
    - datę i miejsce urodzenia,
    - obywatelstwo,
    - miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
    4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
    5. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych stadiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzani oświatą;
    6. w przypadku cudzoziemca – poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii: dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 672), lub dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filozofia polska, lub dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
    7. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
    8. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
    9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 289 ze zm.);
    11. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1633 ) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
    12. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
    13. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię oceny pracy lub dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
    14. w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1762), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 478 ze zm.),
    15. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
    16. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami dot. ochrony danych osobowych w celach w przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora szkoły.

    VIII. Termin i sposób składania ofert:
    Oferty w języku polskim należy składać osobiście lub drogą pocztową w zamkniętych kopertach z podanym nazwiskiem i imieniem, adresem do korespondencji zwrotnej i numerem telefonu z dopiskiem „Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora …………………………………. (podać pełną nazwę szkoły)” w terminie do dnia 29 marca 2022 r. do godz. 15:00 w sekretariacie (I piętro) Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów lub drogą pocztową. W przypadku nadesłania pocztą o dacie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów.

    Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

    IX. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.

    X. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów.

    XI. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej.

    XII. Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata winny być własnoręcznie podpisane. Na żądanie organu prowadzącego szkołę kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, których kopie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem zostały załączone do oferty.
    Dodatkowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Suchedniów (pok. nr 201, telefon: 41 25-43-186 wew.60).

    XIII. Klauzula informacyjna:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów.
    2. Administrator powołał Inspektora Ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: [email protected]
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora szkoły podstawowej.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w szczególności ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej.
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
    6. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
    7. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
    8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:
    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych;
    c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
    9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
    10. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz osobom upoważnionym przez Administratora.

    Burmistrz Miasta i Gminy Suchedniów
    /-/ Cezary Błach


    Data wprowadzenia: 2022-03-14 1140
    Data upublicznienia: 2022-03-14
    Art. czytany: 1369 razy

    » Ogłoszenie o konkursach - rozmiar: 84992 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mariusz Ślusarczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów