Załatwianie spraw w formie elektronicznej 2020-11-25 1721 Art. czytany: 1008 razy Miejsce załatwienia 0 Wymagane dokumenty 0 Miejsce odbioru 0 Opłaty 0 Termin załatwienia 0 Tryb odwoławczy 0 Uwagi 0 Podstawa prawna 0 Podstawa prawna Załatwianie spraw w formie elektronicznej w UMiG Suchedniów odbywa się przy pomocy aplikacji (portalu) https://eurzad.suchedniow.pl. Aby wejść do aplikacji należy uruchomić dowolną przeglądarkę internetową i wpisać w/w nazwę strony. Zgłosi się wówczas aplikacja e-Urząd Suchedniów. W zakładce eBoi (elektroniczne biuro obsługi interesanta) wybieramy opcję Karty usług. Zgłaszają się nam różne kategorie spraw jakie możemy załatwić w urzędzie. Po wybraniu konkretnej sprawy pojawia się nam kartoteka zawierająca opis, jak można sprawę załatwić elektronicznie w urzędzie oraz linki do formularzy, które należy wypełnić. Kartoteka zawiera informacje o formatach plików jakie trzeba wypełnić i sposobie przekazania ich do urzędu. W celu uzyskania pełnego dostępu do wszystkich opcji portalu należy założyć sobie konto w tej aplikacji (konto zakładamy samodzielnie). Po założeniu konta i uzyskaniu loginu i hasła logujemy się do aplikacji. Posiadając własne konto mamy również dostęp do rozliczeń finansowych z urzędem.Opracował Władysław Grudniewski Akceptował 0 Zatwierdził 0 |