WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

2004-04-30 0916
Art. czytany: 2970 razy

Miejsce załatwienia
Wniosek należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie przy ul. Fabrycznej 5 pok. 207 /II p./ od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania

Wymagane dokumenty
1) wniosek o wydanie zaświadczenia o żądanej treści z akt ewidencji ludności, 2) dokument stwierdzający tożsamość do wglądu, 3) dowód uiszczenia opłaty skarbowej, 4) tytuł prawny do lokalu - w oryginale do wglądu (w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób zameldowanych w lokalu lub braku osób zameldowanych)

Miejsce odbioru
Zaświadczenie odbiera się w Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5, pokój 207 /II p./.

Opłaty
17 zł - za wydanie zaświadczania 17 zł - za udzielenie pełnomocnictwa gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydawane w sprawach wymienionych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej. Opłaty należy dokonać przelewem , przekazem na rachunek bankowy 10 8520 0007 2001 0000 0097 0001 lub bezpośrednio w kasie Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów. Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Termin załatwienia
Niezwłocznie - maksymalny termin oczekiwania do 7 dni.

Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści kieruje się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.

Uwagi
Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy.

Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 poz. 23.) 2. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015, poz. 388.) 3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r. poz. 783 ze zm.). 4. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2135)

Podstawa prawna
0Opracował
Beata Borkowska - Inspektor ds. ewidencji ludności i spraw społecznych

Akceptował
Sekretarz Miasta i Gminy – Ewa Kaniewska

Zatwierdził
0