WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O PRZEZNACZENIU TERENU W OPARCIU O MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

2004-04-29 0840
Art. czytany: 2982 razy

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, Wydział Budownictwa , pokój 209, (II p.) tel. 25-43-186; 25-43-250 wewn. 31 i 36, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania

Wymagane dokumenty
odręczny wniosek

Miejsce odbioru
Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, Wydział Budownictwa , pokój 209, (II p.) od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania

Opłaty
17 zł (opłatę wnosi się w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy: BS Suchedniów 10 8520 0007 2001 0000 0097 0001)

Termin załatwienia
7 dni

Tryb odwoławczy
nie przysługuje

Uwagi
W przypadku niekompletnego wniosku tj. niedokładnego określenia położenia działki lub braku opłaty skarbowej, wzywa się zainteresowanego do uzupełnienia wniosku zgodnie z art. 64 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Podstawa prawna
Zaświadczenie wydawane jest na podstawie zatwierdzonego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Podstawa prawna
Wniosek dotyczący wydania zaświadczenia o przeznaczeniu terenu należy adresować do Urzędu Miasta I Gminy w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, Wydział Budownictwa i składać w sekretariacie pokój 104, bezpośrednio w pok. 209 lub za pośrednictwem poczty. W treści należy dokładnie określić położenie działki tj. ulicę, nr budynku oraz nr geod. działki.Opracował
Inspektor – Bożena Bujnowska

Akceptował
Kierownik Wydziału – Dariusz Miernik

Zatwierdził
0