WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O PRZEZNACZENIU TERENU W OPARCIU O MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO 2004-04-29 0840 Art. czytany: 3215 razy Miejsce załatwienia Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, Wydział Budownictwa , pokój 209, (II p.) tel. 25-43-186; 25-43-250 wewn. 31 i 36, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Wymagane dokumenty odręczny wniosek Miejsce odbioru Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, Wydział Budownictwa , pokój 209, (II p.) od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Opłaty 17 zł (opłatę wnosi się w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy: BS Suchedniów 10 8520 0007 2001 0000 0097 0001) Termin załatwienia 7 dni Tryb odwoławczy nie przysługuje Uwagi W przypadku niekompletnego wniosku tj. niedokładnego określenia położenia działki lub braku opłaty skarbowej, wzywa się zainteresowanego do uzupełnienia wniosku zgodnie z art. 64 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego. Podstawa prawna Zaświadczenie wydawane jest na podstawie zatwierdzonego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Podstawa prawna Wniosek dotyczący wydania zaświadczenia o przeznaczeniu terenu należy adresować do Urzędu Miasta I Gminy w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, Wydział Budownictwa i składać w sekretariacie pokój 104, bezpośrednio w pok. 209 lub za pośrednictwem poczty. W treści należy dokładnie określić położenie działki tj. ulicę, nr budynku oraz nr geod. działki.Opracował Inspektor – Bożena Bujnowska Akceptował Kierownik Wydziału – Dariusz Miernik Zatwierdził 0 |