A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
PROGRAM REWITALIZACJI
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OGŁOSZENIE O PRZETARGU z dnia 20 czerwca 2018 r.
» Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Suchedniów na rok 2017 '
» Ogłoszenie - posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska i Ładu Publicznego- 18.06.2018r.
» Magdalena Kania
» Zdzisław Wojnarski
  • Przetargi
  • ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: 'Remont przęsła mostu drogowego przez rz. Kamionkę w ciągu drogi gminnej nr 389006T w km. 0+516 miejscowości Suchedniów'

    ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: 'Remont przęsła mostu drogowego przez rz. Kamionkę w ciągu drogi gminnej nr 389006T w km. 0+516 miejscowości Suchedniów'

    I. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Zamówienie obejmuje remont przęsła mostu drogowego na rzece Kamionce
    w Suchedniowie.
    Opis obiektu: most jednoprzęsłowy, konstrukcję nośną stanowią 4 belki stalowe walcowane o wysokości 450 mm. Na belkach znajduje się pomost drewniany, poprzecznice z krawędziaków o przekroju 16x16 cm oraz pokład dolny z bali
    o przekroju 16x10 cm i pokład górny z desek o grubości 5 cm. Remont będzie polegał na rozbiórce całego pomostu (poprzecznice i obie warstwy pokładu) i odbudowę podobnej konstrukcji jak obecnie.

    2. Zakres rzeczowy ww. zadania obejmuje między innymi:
    a) organizację placu budowy wraz z oznakowaniem,
    b) rozbiórkę balustrady drewnianej,
    c) rozbiórkę jezdni drewnianej (pokład dolny, górny i krawężniki),
    d) rozbiórkę poprzecznic drewnianych,
    e) wywiezienie odpadów drewnianych na miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 20 km.,
    f) piaskowanie konstrukcji stalowej przęseł wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej przęsła,
    g) wykonanie balustrad z drewna impregnowanego, iglastego klasy C35,
    h) wykonanie jezdni z drewna impregnowanego, iglastego klasy C35,
    i) wykonanie poprzecznic z drewna impregnowanego, iglastego klasy C35,
    j) obsługa geodezyjna zadania.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt wykonawczy opracowany przez dr inż. Wiesław Nowak Zakład Ekspertyz i Usług Budowlanych ul. Warzywna 19, 25-254 Kielce.
    Uwaga:
     Każdy Wykonawca przed złożeniem oferty powinien przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin budowy ponosi Wykonawca.
     Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej mostowej.
     Materiały skalkulowane do oferty, potrzebne do realizacji zadania muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne, dopuszczone do stosowania w budownictwie.
     Wszystkie materiały oraz sprzęt niezbędne do realizacji zadania zapewnia Wykonawca.
     Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia komunikacji pieszej i rowerowej przez most w trakcie trwania remontu wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas robót.

    Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 24.07.2017r. do godz. 12:00
    adres poczty elektronicznej: ziksuched@poczta.onet.pl tel. 41 25 23 250 wew. 11
    II. Warunki udziału w postępowaniu i realizacji zamówienia
    1. Termin wykonania zamówienia: 40 dni od daty podpisania umowy.
    2. Cenę oferty należy podać w oparciu o 'formularz ofertowy' (stanowiący załącznik nr 2). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie zadania (w rozbiciu o cenę netto i podatek VAT).
    3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
    4. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej mostowej.
    5. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedna robotą polegającą na budowie/przebudowie/remoncie mostu o wartości minimum 30 tysięcy zł brutto.
    6. Pozostałe warunki realizacji zadania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3.
    7. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
    a) formularz oferty,
    b) kosztorys ofertowy,
    c) wykaz osób wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie odpowiednich kwalifikacji,
    d) wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe ich wykonanie.
    8. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania uzasadnienia.
    9. Zamawiający zamieści wyniki postępowania na stronie internetowej, na której zamieszczone jest zaproszenie do złożenia oferty.
    10. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie podpisania umowy.


    Data wprowadzenia: 2017-07-18 0920
    Data upublicznienia: 2017-07-18
    Art. czytany: 493 razy

    » Informacja z otwarcia ofert - wyniki postępowania - rozmiar: 229334 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 - dokumentacja techniczna - rozmiar: 3256942 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Załącznik nr 2 - formularz oferty - rozmiar: 13682 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 18900 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4 - kosztorys ofertowy - rozmiar: 14669 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 5 - przedmiar robót - rozmiar: 155027 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6 - wykaz osób - rozmiar: 13128 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 7 - wykaz robót - rozmiar: 12231 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zaproszenie do złożenia oferty - rozmiar: 25945 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:
    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: za odpady komunalne, skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów