(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» INFROMACJA BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW w sprawie unieważnienia naboru na wolne stanowisko – Skarbnik Miasta i Gminy Suchedniów
A» Zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzone na dzień 31.12.2023 r.
A» Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
A» Rachunek zysków i strat jednostki sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
A» Bilans jednostki budżetowej lub samorządowego zakładu budżetowego - sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
  • Przetargi
  • OGŁOSZENIE - PRZETARG DOSTWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.suchedniow.bip.doc.pl
    ________________________________________
    Suchedniów: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Suchedniów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Suchedniów.
    Numer ogłoszenia: 55577 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 041 2543485.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Suchedniów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Suchedniów..
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne /Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm./ dla potrzeb Gminy Suchedniów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Suchedniów, tj. 1.Przedszkole Samorządowe w Suchedniowie, ul. E. Peck 15a, 26-130 Suchedniów 2.Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Wandy Łyczkowskiej, Ostojów 16, 26-130 Suchedniów 3.Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Emilii Pec, ul. Ogrodowa 13, 26-130 Suchedniów 4.Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3, im. Stefana Żeromskiego, ul. Kościelna 1, 26-130 Suchedniów 5.Gimnazjum w Suchedniowie, ul. Szarych Szeregów 6, 26-130 Suchedniów 6.Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza, ul. Sportowa 3, 26-130 Suchedniów 7.Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ogrodowa 13, 26-130 Suchedniów 8.Suchedniowski Ośrodek Kultury -Kuźnica-, ul. Bodzentyńska 18, 26-130 Suchedniów 9.Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Kościelna 21, 26-130 Suchedniów Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 2.669.840 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /załącznik nr 1 do siwz/ oraz projekt umowy /załącznik nr 5 do siwz/ wraz z zał. nr 1 /wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) i nr 2 /pełnomocnictwo/, stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej..
    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające polegać będą na rozszerzeniu dostaw tj. zwiększeniu przez Zamawiającego ilości punktów odbioru energii.
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Koncesja powinna być ważna co najmniej do 31.12.2014r.
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    a/Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Suchedniów - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów - pok. nr 204.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Zakład Inwestycji Komunalnych i Budownictwa - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów - II pietro, pok. nr 204..
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Suchedniów 2013-04-12 Burmistrz Miasta i Gminy Suchedniów
    mgr inż. Tadeusz Bałchanowski


    Data wprowadzenia: 2013-04-12 1225
    Data upublicznienia: 2013-04-12
    Art. czytany: 3777 razy

    » Odpowiedź na pytania str. 1 - rozmiar: 294310 bajtów
    Typ pliku: image/pjpeg
    » Odpowiedź na pytania str. 2 - rozmiar: 257468 bajtów
    Typ pliku: image/pjpeg
    » OGŁOSZENIE O WYNIKU ZAMÓWIENIA - rozmiar: 66048 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » PROTOKÓŁ OTWARCIA OFERT - rozmiar: 482103 bajtów
    Typ pliku: image/pjpeg
    » SIWZ - rozmiar: 136704 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁACZNIK NR 1 - rozmiar: 212480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁACZNIK NR 4 - rozmiar: 26624 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁACZNIK NR 5 - rozmiar: 92160 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁĄCZNIK NR 2 - rozmiar: 39936 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁĄCZNIK NR 3 - rozmiar: 60416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁĄCZNIK NR 5 (ZMIANA) - rozmiar: 96256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁĄCZNIK NR 6 - rozmiar: 26112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁĄCZNIK NR 7 - rozmiar: 36864 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. nr 1 - rozmiar: 215040 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. nr 2 - rozmiar: 38912 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Janusz Zięba
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów