(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW o zmianie terminu składania wniosków do planu ogólnego Gminy Suchedniów
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, znak: GG-II.6821.3.4.2023
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, znak: GG-II.6821.3.10.2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego
  • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
  • Zarządzenie Nr 0050.5.2021 Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 25 stycznia 2021 r. w sprawie powołania Gminnego Biura Spisowego

    Zarządzenie Nr 0050.5.2021 Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 25 stycznia 2021 r. w sprawie powołania Gminnego Biura Spisowego


    Na podstawie art. 33 ust. 3 i art. 34 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. ( Dz. U z 2019 r. poz. 1775
    ze zm.) zarządzam co następuje:

    § 1.

    1.Mając na uwadze konieczność zapewnienia prawidłowego i sprawnego wykonywania prac spisowych na terenie na terenie Gminy Suchedniów, powołuję Gminne Biuro Spisowe (GBS) z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy.
    2.Gminne Biuro Spisowe działa od chwili powołania do czasu całkowitego rozliczenia przeprowadzonego spisu; po czym ulega rozwiązaniu.


    § 2.

    W skład Gminnego Biura Spisowego wchodzą następujący pracownicy Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie:

    1. Karolina Styczeń pełniąca funkcję koordynatora GBS
    2. Beata Borkowska członek
    3. Monika Lisowska członek
    4. Justyna Wierzbińska członek


    § 3.

    Do zadań GBS należy:
    1.zapewnienie funkcjonowania gminnego biura spisowego;
    2.uruchomienie stanowiska komputerowego z zainstalowanym oprogramowaniem do przeprowadzenia samospisu internetowego oraz zapewnianie niezbędnej pomocy w zakresie obsługi interaktywnej aplikacji;
    3.prowadzenie działań promujących spis, a zwłaszcza samospis, we współpracy z WBS, w oparciu o materiały przygotowane w CBS;
    4.przeprowadzenie odpowiedniej akcji informacyjnej i popularyzacyjnej, mającej na celu nabór wystarczającej liczby kandydatów na rachmistrzów terenowych i monitorowanie jej oddziaływania; w oparciu o materiały przygotowane w CBS oraz w ścisłej współpracy z WBS i zgodnie z przyjętą linią komunikacji,
    5.współpraca z właściwym miejscowo WBS w pracach logistycznych oraz organizacyjno- technicznych;
    6.wsparcie koordynatora gminnego w bieżących sprawach dotyczących spisu;
    7.rejestracja danych kandydatów na rachmistrzów terenowych w SER;
    8.przekazanie kandydatom na rachmistrzów terenowych informacji o szkoleniach i dokonanie kwalifikacji osób spełniających wymogi konieczne do pracy w charakterze rachmistrza terenowego;
    9.prowadzenie listy osób, które zakwalifikowane zostaną do pełnienia roli rachmistrza oraz osób, które stanowić będą zasób rezerwowy do powołania na rachmistrza w razie zaistnienia takiej potrzeby;
    10.monitorowanie czynności w ramach spraw spisowych i raportowanie wyników tego monitorowania,
    11.przekazywanie do WBS meldunków o przebiegu prac spisowych na terenie gminy drogą
    e-mailową;
    12.kontrola przebiegu realizacji spisu oraz bezzwłoczne zgłaszanie do GKS wszelkich problemów organizacyjnych,
    a do WBS wszelkich problemów metodologicznych nierozstrzygniętych w oparciu o obowiązujące instrukcje;
    13.udzielanie pomocy rachmistrzom terenowym we wszystkich sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu rachmistrzów lub mogących spowodować niekompletność wyników spisu;
    14.sporządzenie raportu z przebiegu spisu powszechnego i przesłanie drogą e-mailową do WBS,

    § 4.

    Gminne Biuro Spisowe wykonuje zadania zgodnie z harmonogramem prac biura, który określa Generalny Komisarz Spisowy w Instrukcji organizacyjnej do NSPLiM w 2021 r.


    § 5.

    Wykonanie zarządzenia powierzam Koordynatorowi GBS.


    § 6.

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



    Burmistrz Miasta i Gminy
    Cezary Błach


    Data wprowadzenia: 2021-01-26 1507
    Data upublicznienia: 2021-01-26
    Art. czytany: 2450 razy

    » Zarządzenie - rozmiar: 43520 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały 2004 rok
    A Uchwały 2005 rok
    A Uchwały 2006 rok
    A Uchwały 2006r. - Kadencja 2006 - 2010
    A Uchwały 2007 rok
    A Uchwały 2008 rok
    A Uchwały 2009 rok
    A Uchwały 2010 rok
    A Uchwały 2010 - kadencja 2010 - 2014
    A Uchwały 2011 rok
    A Uchwały 2012 rok
    A Uchwały 2013 rok
    A Uchwały 2014 rok
    A Uchwały 2014r. - Kadencja 2014-2018
    A Uchwały 2015 rok
    A Uchwały 2016 rok
    A Uchwały 2017 rok
    A Uchwały 2018 rok
    A Uchwały 2018r. - Kadencja 2018-2023
    A Opinie do uchwał
    A Projekty uchwał
    A Uchwały 2019 rok
    A Uchwały 2020 rok
    A Uchwały 2021 rok
    A Uchwały 2022 rok
    A Uchwały 2023 rok
    A Uchwały 2024 rok
    A Uchwały 2024 r. - Kadencja 2024-2029
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Suchedniów
    A» w sprawie zmian w uchwale dotyczącej określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości, poboru podatków w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów
    A» w sprawie przyjęcia Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych
    A» w sprawie Ramowego Planu Pracy Rady Miejskiej na 2006 rok
    A» w sprawie przystąpienia do Związku Gmin Gór Świętokrzyskich i przyjęcia Statutu
    A» w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela w Związku Gmin Gór Świętokrzyskich
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2006
    A» w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków
    A» w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Suchedniów na rok 2006
    A» w sprawie zmian w uchwale dot. likwidacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suchedniowie
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów