(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW o zmianie terminu składania wniosków do planu ogólnego Gminy Suchedniów
» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, znak: GG-II.6821.3.4.2023
» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, znak: GG-II.6821.3.10.2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego
  • Wydziały
  • Stanowisko ds. społecznych
  • SAMODZIELNE STANOWISKO DO SPRAW SPOŁECZNYCH

    SAMODZIELNE STANOWISKO DO SPRAW SPOŁECZNYCH

    Samodzielne stanowisko do spraw społecznych realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

    1. Beata Borkowska - Inspektor, pokój nr 207; tel. 41 25-43-186 lub 41 25-43-250 wew. 47
    e-mail: [email protected]


    Do zadań samodzielnego stanowiska do spraw społecznych należy m.in.:
    1) prowadzenie ewidencji ludności,
    2) przyjmowanie i załatwianie wniosków o udostępnianie danych z ewidencji ludności,
    3) przyjmowanie dokumentacji i dokonywanie czynności zameldowania na pobyt stały i czasowy; wydawanie zaświadczeń w tym zakresie,
    4) przyjmowanie dokumentacji i dokonywanie czynności wymeldowania z pobytu stałego i czasowego,
    5) potwierdzanie zameldowania we wnioskach wydanie dowodu osobistego,
    6) potwierdzanie zameldowania na wniosek strony,
    7) aktualizacja danych w bazie ewidencji ludności na podstawie aktów stanu cywilnego,
    8) wprowadzanie i aktualizowanie danych osobowo – adresowych mieszkańcom gminy,
    9) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wymeldowanie i zameldowanie oraz wydawanie decyzji w tym zakresie,
    10) prowadzenie rejestru stałego wyborców,
    11) sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców w zarządzonych wyborach i referendach,
    12) nadzorowanie i przeprowadzanie spisów, zgodnie z zarządzeniem prezesa GUS,
    13) nadawanie numeru PESEL dla noworodków,
    14) przyjmowanie i przechowywanie zawiadomień organów sądowych dotyczących prawomocnych wyroków ograniczenia i pozbawienia wolności oraz praw publicznych,
    15) sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla szkół podstawowych i gimnazjum, zgodnie z obowiązująca rejonizacją,
    16) udzielanie zezwoleń i nadzorowanie zbiórek publicznych i zgromadzeń odbywających się na terenie Gminy,
    17) przyjmowanie zgłoszeń o mających się odbyć zgromadzeniach i wydawanie decyzji administracyjnych zakazujących zgromadzeń,
    18) nadzór i kontrola nad organizacjami imprez masowych, rozpatrywanie wniosków o organizację imprez masowych na terenie gminy,
    19) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem rejestracji przedpoborowych i sprawy związane z poborem
    20) współpraca z Komendantem Powiatowym Państwowej Straży Pożarnej w zakresie realizacji zadań Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego,
    21) współdziałanie z Komendantem OSP w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
    22) współdziałanie z Komendantem Policji w zakresie ładu i porządku publicznego,
    23) udział w projekcie tworzenia budżetu gminy w części dotyczącej ochrony przeciwpożarowej, w tym funkcjonowanie ochotniczych straży pożarnych; planowanie i zapewnianie wyposażania w sprzęt, organizację szkoleń
    i ćwiczeń,
    24) pełnienie obowiązków pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, a w szczególności:
    a) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
    b) okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów niejawnych,
    c) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
    d) przeprowadzanie zwykłego postępowania sprawdzającego na pisemne polecenie burmistrza wobec kandydatów na stanowisku z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, „poufne”,
    e) przechowywanie akt zakończonych postępowań sprawdzających w odniesieniu do osób ubiegających się o stanowisko lub zlecenie pracy z którymi łączy się dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową,
    f) w przypadku gdy w odniesieniu do osoby, której wydano poświadczenie bezpieczeństwa osobowego zostaną ujawnione nowe fakty wskazujące, że nie daje ona rękojmi zachowania tajemnicy, przeprowadzenie kolejnego postępowania sprawdzającego,
    g) prowadzenie wykazu stanowisk i prac zleconych oraz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych,
    h) prowadzenie i doręczanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom urzędu, nadzór nad ich przechowywaniem i opracowywaniem oraz archiwizowaniem dokumentów niejawnych.


    Data wprowadzenia: 2013-05-28 1129
    Data upublicznienia: 2013-05-28
    Art. czytany: 6893 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Zarządzenia 2006
    Zarządzenia 2008
    Zarządzenia 2010
    Zarządzenia 2011
    Zarządzenia 2012
    Zarządzenia 2013
    Zarządzenia 2014
    Zarządzenia 2015
    Zarządzenia 2016
    Zarządzenia 2017
    Zarządzenia 2018
    Zarządzenia 2019
    Zarządzenia 2020
    Zarządzenia 2021
    Zarządzenia 2022
    Zarządzenia 2023
    Zarządzenia 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » ustalenia stawek czynszu dzierżawnego, najmu oraz wysokości opłat jednorazowych za nieruchomości stanowiące własność Gminy Suchedniów
    » w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w 2013r.
    » w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w roku 2013.
    » w sprawie powołania Komisji Konkursowej ds. wyboru ofert na realizację zadań publicznych
    » w sprawie: zmian w budżecie Gminy na 2013r.
    » w sprawie powołania Gminnego Koordynatora badań liczby osób bezdomnych.
    » w sprawie: zmian w budżecie Gminy na 2013r.
    » w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację Programu szczepień profilaktycznych przeciwko pneumokokom w roku 2013.
    » w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - referent księgowości podatkowej oraz opłat.
    » w sprawie: nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta i Gminy w Suchedniowie.
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów