ZMIANA - OGŁOSZENIE O PRZETARGU - DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ

2013-07-11 0915
Art. czytany: 3652 razy

sekcja II.1.4

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.suchedniow.bip.doc.pl
________________________________________
Suchedniów: DOWÓZ DZIECI Z TERENU MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW DO GIMNAZJUM I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
Numer zmiany ogłoszenia: 277246 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 041 2543485.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI Z TERENU MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW DO GIMNAZJUM I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Lokalizacja inwestycji : MIASTO I GMINA SUCHEDNIÓW 26-130 Suchedniów powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie II.Opis przedmiotu zamówienia : OPIS : OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Usługa dotyczy dowozu dzieci do Gimnazjum w Suchedniowie ul. Szarych Szeregów 6, Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Ogrodowa 12, Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Kościelna 1 w Suchedniowie, Szkoły Podstawowej w Ostojowie nr 16 w roku szkolnym 2013-2014, i 2014 - 2015 i polega na: - dowozie dzieci do gimnazjum i szkół podstawowych z trzech kierunków wg zał. nr 1, - dowóz dzieci odbywa się tylko w dni robocze z wyłączeniem zimowej przerwy świątecznej, wiosennej przerwy świątecznej, ferii zimowych i letnich, rekolekcji i innych dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktycznych; w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonywania usługi, - dowóz dzieci z Michniowa /trasa I wg zał. nr 1/ obejmuje dwa dowozy do szkoły /Gimnazjum i SP NR 1/ i dwa odwozy, - dowóz dzieci z Ostojowa /trasa II wg zał. nr 1/ obejmuje jedn dowóz do szkoły /Gimnazjum , SP Ostojów/ i trzy odwozy /w tym jeden odwóz trasa SP Ostojów - Krzyżka/, - dowóz dzieci z Mostek /trasa III wg zał. nr 1/ obejmuje jeden dowóz i dwa odwozy do szkoły /Gimnazjum, SP NR 3/, WYKAZ TRAS PRZEJAZDOWYCH -dotyczy dowozu dzieci z terenu Miasta i Gminy Suchedniów do gimnazjum i szkół podstawowych TRASA I MICHNIÓW 7,00 km Dowóz: 2 Gimnazjum - 31 dzieci SP NR 1- 33 dzieci SP nr 1 - 07:45 Gimnazjum - 07:55 SP NR 1 - 08:35 Gimnazjum - 08:45 Odwóz: 2 Gimnazjum - 13:25 SP nr 1 - 13:35 Gimnazjum - 14:15 SP NR 1 - 14:25 TRASA II OSTOJÓW 11,50 km Dowóz: 1 SP Ostojów- 31 dzieci Gimnazjum- 48 dzieci SP Ostojów - 07:45 Gimnazjum - 07:55 Odwóz : 3 Gimnazjum - 13:25 SP Ostojów - 13:35 Gimnazjum - 14:15 SP Ostojów - 14:25 SP Ostojów - 15:10 TRASA III MOSTKI 5,00 km Dowóz: 1 Gimnazjum- 8 dzieci SP NR 3- 28 dzieci Gimnazjum - 07:45 SP nr 3 - 07:50 Odwóz : 2 SP nr 3 - 12:50 SP nr 3 - 14:30 Gimnazjum - 14:30.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku -oraz załączą wykaz usług z okresu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (poświadczenie- powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert), że usługi zostały wykonane i prawidłowo ukończone - minimum 1 usługa.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku -oraz załączą wykaz narzędzi, wyposażenia, zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów o udostępnieniu) , - minimum 6 autobusów w nienagannym stanie technicznym.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
poświadczenie- powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert), że usługi zostały wykonane i prawidłowo ukończone - minimum 1 usługa.;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- ustawowa zmiana podatku od towarów i usług VAT. - 2014 i 2015 roku wartość może ulec zmianie nie częściej niż raz w roku na uzasadniony wniosek Wykonawcy w stopniu odpowiadającym wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych wg GUS za rok poprzedni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Inwestycji Komunalnych i Budownictwa w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów pok. 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Zakład Inwestycji Komunalnych i Budownictwa w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów pok. 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Suchedniów 2013-07-16
Z-ca Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów
inż. Stanisław Kania