ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie, dostawę oraz montaż tablic informacyjnych dla projektów

2018-05-24 1325
Art. czytany: 3907 razy

Oznaczenie postępowania: GNI.271.6.2018
Suchedniów, 24.05.2018r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie, dostawę oraz montaż tablic informacyjnych dla projektów: „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ – AGLOMERACJA SUCHEDNIÓW – I ETAP” ORAZ „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY UL. SZARYCH SZEREGÓW
6 W SUCHEDNIOWIE”.
Postępowanie nie podlega ustawie dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) ze względu na szacowaną wartość zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro – art. 4 pkt 8 ustawy.
I. Zamawiający: Gmina Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26 – 130 Suchedniów, tel. (41) 25 43 250, faks (41) 25 43 090, e-mail: [email protected] .
II. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż 10 sztuk zewnętrznych tablic informacyjno – pamiątkowych, wolnostojących w ramach promocji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
2. 8 szt. tablic powinno zawierać następujące treści:
a) Zestaw logo – Fundusze Europejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz herb Województwa Świętokrzyskiego i adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
b) Tytuł projektu – BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ – AGLOMERACJA –
I ETAP.
c) Cel projektu – ograniczenie ilości zanieczyszczeń przedostających się do wód oraz gleb z nieszczelnych szamb przydomowych poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej na obszarze dotąd nieskanalizowanym.
d) Beneficjent – Gmina Suchedniów.
3. 2 szt. tablic powinny zawierać następujące treści:
a) Zestaw logo - Fundusze Europejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz herb Województwa Świętokrzyskiego i adres portalu www.mapadotacji.gov.pl.
b) Tytuł projektu – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY
UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE.
c) Cel projektu – obniżenie zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej produkowanej konwencjonalnie w budynku szkoły co oznacza poprawę jego efektywności energetycznej.
d) Beneficjent: Gmina Suchedniów.
4. Tablice należy wykonać zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Karcie Wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 (od 1 stycznia 2018 r.) dostępnej na stronie internetowej: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r.
5. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania i budowy znaków znajdują się w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014 – 2020.
6. Wymagania techniczne dla tablic:
a) wymiary szerokość - 120 cm wysokość - 80 cm,
b) tablice muszą być zamocowane na stelażu gwarantującym ich stabilność oraz bezpieczeństwo,
c) tablicę należy umieścić na stelażu na wysokość 2 mb liczonej od dolnej krawędzi,
d) materiał – podkład z blachy ocynkowanej, lico tablicy wykonane w dowolnej technice zapewniające trwałość i niezmienność kolorystyki przez okres minimum 5 lat.
e) tablice powinny być dostarczone na teren Gminy Suchedniów, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
f) montaż tablic odbywać się będzie na terenach wskazanych przez Zamawiającego
po podpisaniu zlecenia robót dla Wykonawcy na realizację przedmiotowego zadania.
7. Wykonawca po przygotowaniu projektu tablicy, zgodnie z opisanymi w punktach 2 – 6 wymaganiami, prześle do Zamawiającego projekt, celem jego akceptacji.
III. Termin realizacja zamówienia: Dostawę oraz montaż tablic, należy wykonać nie później niż do dnia 22.06.2018 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy w terminie wyznaczonym
na składanie ofert złożą ofertę w oparciu o załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – formularz ofertowy.
V. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o poniższe kryterium:
cena oferty – 100%
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę.

VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cenę oferty brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejscu po przecinku.
2. Łączna cena oferty musi obejmować cały zakres zamówienia.
3. W cenie oferty należy uwzględnić także inne koszty, o ile Wykonawca je przewiduje (np. koszty dojazdu).
4. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji zamówienia.

VII. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do dnia 01.06.2018r.
adres poczty elektronicznej [email protected] faks: (041) 25 43 090

VIII. Osoba/y uprawnia/e do kontaktu i sposób kontaktu
1. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (e-mail: [email protected]).
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
- Pani Agnieszka Jaszczur, tel. 041 25 43 250 wew. 11

IX. Informacje dodatkowe
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi umieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie.
2. Oferent może zwrócić się do Organizatora o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego.
3. Postępowanie może zostać przez Zamawiającego w każdym czasie unieważnione bez podawania przyczyny.

X. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy.