OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NA ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ...

2016-08-19 1411
Art. czytany: 866 razy

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NA ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ...

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.suchedniow.bip.doc.pl

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NA ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W ROKU 2017 ORAZ ZORGANIZOWANIE PSZOK DO 31.12.2016R.

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 151889-2016 z dnia 2016-07-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Suchedniów
Lokalizacja inwestycji : GMINA SUCHEDNIÓW, 26-130 Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie OPIS TECHNICZNY: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W ROKU 2017 ORAZ ZORGANIZOWANIE PSZOK DO 31.12.2016R.
Termin składania ofert: 2016-08-29
________________________________________
Numer ogłoszenia: 184667 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 151889 - 2016 data 22.07.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, fax. 041 2543485.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: str. 3.
• W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: ZADANIE 1 ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW ORAZ PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W ROKU 2017 Wynagrodzenie miesięczne za realizację tego zadania stanowić będzie 1/12 ceny ryczałtowej brutto Wykonawcy (z wyłączeniem wartości zadania 2), z którym podpisana zostanie umowa ryczałtowa. Umowy na dostarczanie energii elektrycznej, wody i odbiór ścieków dla potrzeb prowadzenia PSZOK zawiera Gmina Suchedniów. Wykonawca będzie obciążany za zużyte media na zasadzie refaktury. ZADANIE 2 ZORGANIZOWANIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DO 31.12.2016 R. Za zorganizowanie PSZOK Wykonawca wystawi fakturę do 31.12.2016 r. po dokonaniu komisyjnego odbioru przez Zamawiającego. OPIS ZADANIA 1 Odbiorem zostaną objęte: - odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny (u źródła) z podziałem na frakcje: tektura i papier, szkło, tworzywa sztuczne, odpady wielkogabarytowe, np. stare meble, zużyte opony, popiół, odpady ulegające biodegradacji. Szacunkowa łączna ilość odpadów komunalnych mających zostać odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych z terenu gminy wynosi: 1 748,6 Mg z podziałem na następujące frakcje: DANE DO WYCENY OFERTY: Papier i tektura - zabudowa jedno i wielorodzinna - 7,3 Mg, PSZOK - 1,2 Mg, Razem - 8,5 Mg; Tworzywa sztuczne - zabudowa jedno i wielorodzinna - 108,18 Mg, PSZOK - 2,82, Razem - 111,0 Mg; Opakowania szklane i szkło - zabudowa jedno i wielorodzinna - 54,42 Mg, PSZOK - 3,58 Mg, Razem - 58,0 Mg; Odpady wielkogabarytowe - zabudowa jedno i wielorodzinna - 3,6 Mg, PSZOK - 4,08 Mg, Razem - 7,68 Mg; Zużyte opony - zabudowa jedno i wielorodzinna - 14,0 Mg, PSZOK - 1,6 Mg, Razem - 15,6 Mg; Popiół - zabudowa jedno i wielorodzinna - 38,4 Mg, PSZOK - 3,6 Mg, Razem - 42,0 Mg; Odpady ulegające biodegradacji - zabudowa jedno i wielorodzinna - 13,0 Mg, PSZOK - 0,8 Mg, Razem - 13,8 Mg; Zmieszane odpady komunalne - zabudowa jedno i wielorodzinna - 1426,38 Mg; Leki inne (przeterminowane) - PSZOK - 0,22 Mg; Baterie i akumulatory - PSZOK - 0,3 Mg; Zużyte urządzenia elektryczne zawierające niebezpieczne składniki - PSZOK - 4,5 Mg; Inne zużyte urządzenia elektryczne - PSZOK - 4,0 Mg; Inne nie wymienione frakcje zbierane selektywnie - zabudowa jedno i wielorodzinna - 30,0 Mg, PSZOK - 5,1 Mg, Razem - 35,1 Mg; Chemikalia - PSZOK - 0,12 Mg; Inne odpady nie ulegające biodegradacji - zabudowa jedno i wielorodzinna - 20,0 Mg, PSZOK - 1,4 Mg, Razem - 21,4 Mg; RAZEM: ZABUDOWA JEDNO I WIELORODZINNA - 1715,28 MG, PSZOK - 33,32 MG, RAZEM - 1748,6 MG. UWAGA: Przedstawione ilości odpadów komunalnych wyliczone zostały na podstawie dokumentów przekazania odpadów stanowiących załącznik do faktur za okres ostatnich 12-mcy poprzedzających niniejsze postępowanie i służą do oszacowania wartości zamówienia oraz określenia przedmiotu i zakresu zamówienia..
• W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Suchedniów oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Odbiorem zostaną objęte: - odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny (u źródła) z podziałem na frakcje: tektura i papier, szkło, tworzywa sztuczne, odpady wielkogabarytowe, np. stare meble, zużyte opony, popiół, odpady ulegające biodegradacji. Szacunkowa łączna ilość odpadów komunalnych mających zostać odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych z terenu gminy wynosi: 1 748,6 Mg z podziałem na następujące frakcje:DANE DO WYCENY OFERTY: Papier i tektura - zabudowa jedno i wielorodzinna - 7,3 Mg, PSZOK - 1,2 Mg, Razem - 8,5 Mg; Tworzywa sztuczne - zabudowa jedno i wielorodzinna - 108,18 Mg, PSZOK - 2,82, Razem - 111,0 Mg; Opakowania szklane i szkło - zabudowa jedno i wielorodzinna - 54,42 Mg, PSZOK - 3,58 Mg, Razem - 58,0 Mg; Odpady wielkogabarytowe - zabudowa jedno i wielorodzinna - 3,6 Mg, PSZOK - 4,08 Mg, Razem - 7,68 Mg; Zużyte opony - zabudowa jedno i wielorodzinna - 14,0 Mg, PSZOK - 1,6 Mg, Razem - 15,6 Mg; Popiół - zabudowa jedno i wielorodzinna - 38,4 Mg, PSZOK - 3,6 Mg, Razem - 42,0 Mg; Odpady ulegające biodegradacji - zabudowa jedno i wielorodzinna - 13,0 Mg, PSZOK - 0,8 Mg, Razem - 13,8 Mg; Zmieszane odpady komunalne - zabudowa jedno i wielorodzinna - 1426,38 Mg; Leki inne (przeterminowane) - PSZOK - 0,22 Mg; Baterie i akumulatory - PSZOK - 0,3 Mg; Zużyte urządzenia elektryczne zawierające niebezpieczne składniki - PSZOK - 4,5 Mg; Inne zużyte urządzenia elektryczne - PSZOK - 4,0 Mg; Inne nie wymienione frakcje zbierane selektywnie - zabudowa jedno i wielorodzinna - 30,0 Mg, PSZOK - 5,1 Mg, Razem - 35,1 Mg; Chemikalia - PSZOK - 0,12 Mg; Inne odpady nie ulegające biodegradacji - zabudowa jedno i wielorodzinna - 20,0 Mg, PSZOK - 1,4 Mg, Razem - 21,4 Mg; RAZEM: ZABUDOWA JEDNO I WIELORODZINNA - 1715,28 MG, PSZOK - 33,32 MG, RAZEM - 1748,6 MG.UWAGA: Przedstawione ilości odpadów komunalnych wyliczone zostały na podstawie dokumentów przekazania odpadów stanowiących załącznik do faktur za okres ostatnich 12-mcy poprzedzających niniejsze postępowanie i służą do oszacowania wartości zamówienia oraz określenia przedmiotu i zakresu zamówienia. Okres rozliczeniowy - miesięczny (za wykonaną usługę - koniec każdego miesiąca rozliczeniowego). Wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy stanowić będzie 1/12 ceny ryczałtowej brutto Wykonawcy, z którym podpisana zostanie umowa ryczałtowa..
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 2.1)C.d)e).
• W ogłoszeniu jest: d) Inne wymagania stawiane Wykonawcy: - Zorganizowanie PSZOK na terenie wskazanym przez Zamawiającego. - Utrzymywanie czystości i porządku na terenie PSZOK, poprzez bieżące sprzątanie terenu oraz - w przypadku wystąpienia opadów śniegu odśnieżanie, w przypadku wystąpienia śliskości jej usuwanie. - Zapewnienie kontaktu telefonicznego z obsługą PSZOK w czasie otwarcia - dla wszystkich mieszkańców oraz Zamawiającego, a także poza godzinami otwarcia PSZOK - dla Zamawiającego. - Wykonawca opracuje regulamin działania PSZOK-u i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. - W ramach prowadzenia PSZOK Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia jego funkcjonowania na jego terenie zamontować monitoring, z którego dane powinny być przechowywane z możliwością ich odczytywania co najmniej 7 dni wstecz. - Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zadania Wykonawca przygotowany był na przyjęcie zorganizowanych grup osób (dzieci, młodzieży, dorosłych) i prezentacje funkcjonowania PSZOK oraz udostępnianie materiałów informacyjno-edukacyjnych z zakresu gospodarki odpadami przygotowanych i dostarczonych przez Zamawiającego, a niewymagających potwierdzenia odbioru. e) Prowadzenie PSZOK będzie realizowane przez Wykonawcę od 1.01.2017 r. do 31.12.2017 r..
• W ogłoszeniu powinno być: d) Inne wymagania stawiane Wykonawcy: - Zorganizowanie PSZOK na terenie wskazanym przez Zamawiającego. - Utrzymywanie czystości i porządku na terenie PSZOK, poprzez bieżące sprzątanie terenu oraz - w przypadku wystąpienia opadów śniegu odśnieżanie, w przypadku wystąpienia śliskości jej usuwanie. - Zapewnienie kontaktu telefonicznego z obsługą PSZOK w czasie otwarcia - dla wszystkich mieszkańców oraz Zamawiającego, a także poza godzinami otwarcia PSZOK - dla Zamawiającego. - Wykonawca opracuje regulamin działania PSZOK-u i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. - W ramach prowadzenia PSZOK Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia jego funkcjonowania na jego terenie zamontować monitoring, z którego dane powinny być przechowywane z możliwością ich odczytywania co najmniej 7 dni wstecz. - Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zadania Wykonawca przygotowany był na przyjęcie zorganizowanych grup osób (dzieci, młodzieży, dorosłych) i prezentacje funkcjonowania PSZOK oraz udostępnianie materiałów informacyjno-edukacyjnych z zakresu gospodarki odpadami przygotowanych i dostarczonych przez Zamawiającego, a niewymagających potwierdzenia odbioru. e) Zorganizowanie PSZOK musi nastąpić do 31.12.2016 r. f) Prowadzenie PSZOK będzie realizowane przez Wykonawcę od 1.01.2017 r. do 31.12.2017 r..
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: str. 9.
• W ogłoszeniu jest: OPIS ZADANIA 2 Zorganizowanie PSZOK na działce wskazanej przez Zamawiającego o nr ewidencyjnym 3114/3 przy ul. Kościelnej w Suchedniowie. Jej powierzchnia wynosi 4 512 m2, z czego 700 m2 będzie przeznaczone na PSZOK. A. W ramach organizacji PSZOK Wykonawca wykona projekt zagospodarowania działki o nr ewidencyjny 3114/3, który przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. B. W projekcie należy uwzględnić: - Utwardzenie terenu przeznaczonego na PSZOK o pow. 700 m2 kruszywem dolomitowym frakcji 4÷31,5 mm. Warstwa kruszywa min. 0,25 m. - Trwałe ogrodzenie terenu przeznaczonego na PSZOK płotem betonowym o wysokości 1,5 m i długości 108 m oraz zamontowanie 2 szt. bram metalowych o wysokości 1,5 m (dwuskrzydłowych, w tym jednej z furtką). - Wykonanie przyłączy do terenu PSZOK: wodnego - z rur PE ø 25 mm, długości 5 m zakończonego studzienką wodomierzową, energetycznego - napowietrzne o mocy 10 kW, kanalizacji sanitarnej - ø 160 mm i długości 18 m. - Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z terenu PSZOK powierzchniowo korytkami betonowymi do ul. Kościelnej L - 40,0 m. - Wykonanie oświetlenia terenu PSZOK lampami ledowymi sterowanymi czujnikami ruchu oraz monitoringu dwoma kamerami wysokiej rozdzielczości z możliwością podłączenia do systemu monitoringu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie. - Wyposażenie PSZOK w kontener socjalny, kontenery KP7 oraz pojemniki (w ilości zapewniającej sprawne funkcjonowanie PSZOK). Kontener socjalny po zakończeniu zadania pozostanie na terenie PSZOK, jako własność Zamawiającego i należy go podłączyć do sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej. - Zasieki na odpady budowlane, opony i popiół z bloczków betonowych o wymiarach 1,2 m x 0,6 m x 0,6 m. C. Do wykonania i wyposażenia PSZOK należy wykorzystać nowe materiały. D. Po realizacji Zadania 2, PSZOK pozostanie własnością Zamawiającego..
• W ogłoszeniu powinno być: Z treści SIWZ usunięto OPIS ZADANIA 2.

Z-ca Burmistrza Miasta i Gminy
mgr inż. Dariusz Miernik
19.08.2016r.